مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی

طرز تهیه:

ابتدا مرغ را تمیز کرده و بشویید.
پیاز رنده شده و سیر را با آب‌لیمو و نمک و فلفل سیاه مخلوط کرده، مرغ درسته را با این مواد آغشته کنید و چند ساعت در یخچال بگذارید تا مرغ مزه‌دار شده و طعم مواد را جذب کند. (دقت کنید که اگر مواد زیر مرغ جمع شده، چند بار عمل آغشته کردن را تکرار کنید تا به خورد آن رفته و مرغ ترد شود).
پس از این مرحله آن را کاملا خشک کنید و نمک را در قابلمه‌ای که گنجایش مرغ را داشته باشد بریزید و مرغ مزه‌دار شده را لابه‌لای نمک بگذارید.
در ظرف را ببندید و آن را روی حرارت بگذارید (از سوختن نمک هراسی نداشته باشید‌).
با حرارت ملایم، ظرف مدت ۱/۵ تا ۲ ساعت پخته می‌شود و چون بدون آب پخته شده بسیار لذیذ و خوش طعم خواهد شد.
اگر می‌خواهید پوست مرغ را نیز مصرف کنید، بگذارید کاملا برشته شود. بعد از پختن، مرغ را در یک دیس مناسب گذاشته و اطراف آن را با پوره سیب‌زمینی و سبزی تازه تزئین و میل کنید. (جام جم سرا)



لینک منبع :غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی

غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../غذای-متفاوت-طرز-تهیه-مرغ-نمکی‎Cached Similar12 مه 2015 ... جام جم سرا- مواد لازم: مرغ کامل با پوست: ۱ عدد، نمک: ۱ بسته متوسط نیم ... تصویر غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی. طرز تهیه: ابتدا مرغ را تمیز کرده و ... غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../غذای-متفاوت-طرز-تهیه-مرغ-نمکی غذای متفاوت: طرز تهیه مرغ نمکی. سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 10:38. جام جم سرا- مواد لازم: مرغ کامل با پوست: ۱ عدد، نمک: ۱ بسته متوسط نیم کیلویی، پیاز رنده ... مرغ نمکی | طرز تهیه مرغ نمکی - نمناک namnak.com/مرغ-نمکی.p21066‎Cachedنمناک آشپزخانه نمناکغذاهای ایرانی طرز تهیه مرغ نمکی ... مرغ نمکی یکی از غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی است که در این مطلب از آشپزخانه نمناک طرز تهیه آن را شرح خواهیم داد. چطور مرغ بریان نمکی درست کنیم؟ - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/news/348372/‎Cached10 فوریه 2016 ... امروز می‌خواهیم طرز تهیه مرغ بریان بسیار خوشمزه‌ای را با یک کیلو نمک به ... علاوه بر خوشمزگی و متفاوت و بی‌نظیر بودن طعم، این مرغ پخت ساده‌ای هم دارد و هر ... پس لطفاً به محض شنیدن مرغ بریان نمکی، یاد رژیم غذایی کم نمک‌تان نیفتید. مرغ نمکی - روزنامه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=49162‎Cached Similar2 مه 2014 ... غذایی متفاوت و جالب است که لرستانی ها آن را به خوبی می شناسند. ... طرز تهیه: قابلمه دیواره بلندی فراهم کنید و ۳ بسته نمک را در آن ریخته و با دست ... مرغ بریان نمکی - آشپزی و تهیه انواع دستور های غذایی - آشپزی آیکابان ikaban.ir/recipe/chicken-grill-salt/‎Cached12 فوریه 2016 ... مرغ یکی از پر طرفدارترین غذاها در جهان است که در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد و روش های پخت متفاوتی دارد که امروز سایت آشپزی آیکابان روش ... مرغ بریان، مرغ بریان نمکی - غذا با مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/chiken1/27826.html‎Cached Similarمرغ بریان,مرغ بریانی,مرغ بریان در فر,مرغ بریان طرز تهیه,مرغ بریانی در فر,مرغ بریان شکم پر,مرغ بریان در مایکروفر,طرز تهیه مرغ بریان,مرغ بریان نمکی,دستور ... طرز تهیه مرغ زعفرانی خوشمزه و خوش طعم - آموزش آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016629882138794.html‎Cached29 ژوئن 2016 ... طرز تهیه مرغ زعفرانی مجلسی خوشمزه و خوش طعم برای مهمانی ها با بهترین دستور پخت و به صورت مرحله به مرحله را در این آموزش مشاهده خواهید کرد. ... مرغ زعفرانی غذایی بی نظیر و با طعم متفاوت است که بسیار پرطرفدار می باشد شما می ... طرز تهیه مرغ شکم پر (کاملترین آموزش+تصویر مراحل) - غذا با مرغ www.akairan.com/ashpazi/chiken1/2015330141511.html‎Cached Similarطرز تهیه مرغ شکم پر,طرز تهیه مرغ شکم پر شمالی,طرز تهیه مرغ شکم پر ... مرغ شکم پر در قابلمه,طرز تهیه مرغ شکم پر شیرازی,طرز تهیه مرغ شکم پر در مایکروفر. ... که می خواهند در غذای خود از مرغ استفاده کنند این رسپی متفاوت را بخوانند و تهیه کنند ... طرز تهیه ی مرغ بریان نمکی- بیاتوعروسی https://www.bia2aroosi.com/مطالب.../طرز-تهیه-ی-مرغ-بریان-نمکی/‎Cachedروش تهیه مرغ بریان نمکی کمی دشوار به نظر می رسد ولی طعم بی نظیر این غذا ارزش ... طرز تهیه. ابتدا ته یک قابلمه یه ورقه آلومینیوم می اندازیم تا ته دیگ نسوزد سپس 2 ...