مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید

اگرچه وقتی اتفاق ناگواری برای ما می‌افتد، مثبت نگاه کردن به آن تا حدی غیر ممکن به نظر می‌رسد اما حداقل می‌توان اجازه نداد اتفاقات منفی تمام نگاه شما را به زندگی در برگیرد.
یک مشاور و روان‌شناس با اشاره به داشتن افکار مثبت اظهار کرد: در صورتی که به طور ذاتی فرد منفی‌بافی هستید، به مدت بیشتری برای تغییر این دیدگاه نیاز دارید. نخستین قدم برای این دیدگاه این است که افکار منفی خود را بشناسید.
مریم ملک صالحی تصریح کرد: بعد از شناسایی اندیشه‌های منفی خود، سپس یک قدم به عقب برداشته و از خود این سؤالات را بپرسید:
- آیا شرایط به‌‌ همان اندازه بد است که من فکر می‌کنم؟
- آیا می‌توان به شیوه دیگری به قضایا نگاه کرد؟
- از اتفاق‌های پیش آمده چه تجربه‌ای کسب کرده‌ام که در آینده آن را به کار ببرم؟
وی اذعان داشت: بعد از مطرح کردن این سؤال‌ها از خود، شروع به تکرار جمله‌های تأکیدی مثبت کرده و این عبارت‌ها را آگاهانه برای خود خلق کنید و از به کار بردن جمله‌های منفی به طوری جدی پرهیز کنید.
این روان‌شناس تأکید کرد: این نگرش که مثبت اندیشیدن را باید به روزی موکول کرد که مشغله و استرس کمتری داشته باشیم، به طور کامل اشتباه است زیرا ممکن است آن روز فرا نرسد. پس به طور مستمر مثبت اندیشی داشته باشید که شاید در پس هر اتفاق بدی یک خوبی نهفته باشد. به جای این‌که برای گذشته حسرت بخورید و مدام نگران آینده باشید بهتر است به لحظه‌های مثبت حال تمرکز کرده و به دنبال موقعیتهایی باشید که شادی‌های کوچک در طور روز برای شما فراهم کند. اگر به طور جدی میل دارید که تغییر کرده و دگرگون شوید از همین الان تصمیم بگیرید افکار منفی خود را دور ریخته و مثبت بیندیشید. (باشگاه خبرنگاران)

208



لینک منبع :مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید

Images for مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مثبت-بیاندیشید-تا-زندگی-موفقی-داشته-باشید‎Cached11 آوریل 2015 ... جام جم سرا- با انجام چند تکنیک اساسی، مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید زیرا این افکار ما هستند که می‌توانند زندگی ما را دگرگون سازند. مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید portal.jafamhis.com/.../مثبت+بیاندیشید+تا+زندگی+موفقی+داشته+باشید.html‎Cachedبا انجام چند تکنیک اساسی، مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید زیرا این افکار ما هستند که می‌توانند زندگی ما را دگرگون سازند. داشتن زندگی موفق و عالی با 10 راه طلایی - نمناک namnak.com/داشتن-زندگی-موفق-عالی-با-10-راه-طلایی.p9257‎Cachedحتما نباید شما وقت آزاد زیادی داشته باشید تا از زندگی لذت ببرید. ... موج های مثبت قرار می دهید تا هم برای خود و هم برای دیگران مثبت بیاندیشید و مثبت آرزو کنید . مثبت بیاندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید | با انجام چند www.ghatreh.com/.../مثبت-بیاندیشید-زندگی-موفقی-داشته-باشید‎Cached11 آوریل 2015 ... با انجام چند تکنیک اساسی، مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید زیرا این افکار ما هستند که می توانند زندگی ما را دگرÚ. مثبت بیندیشید تا زندگی موفقی داشته باشید - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/ab8d83433830.html 22 ژانویه 1996 ... اگرچه وقتی اتفاق ناگواری برای ما می افتد، مثبت نگاه کردن به آن تا حدی غیر ممکن به نظر می رسد اما حداقل می توان اجازه نداد اتفاقات منفی تمام نگاه ... چگونه زندگی موفق داشته باشیم | مدیر هدف modirehadaf.com/زندگی-موفق-داشته-باشیم/‎Cachedشاید افرادی را دیده باشید که یک زندگی موفق دارند و شما هم دوست داشته باشید مانند ... به زندگی که دوست دارید داشته باشید فکر کنید، در اصل اینکار باعث می شود به ... با افکار مثبت درگیر شود و اگر تا الان روی نداشته هایتان تمرکز کرده بودید از این ... زندگی با فکری که مثبت است - بیتوته www.beytoote.com/.../zendegi.../intellectual-life-thatpositive.html‎Cached Similarقانون های جهانی موفقیت موفقیت موفقیت مجله موفقیت,تفکر مثبت، موجب آرامش ... در نهایت اینکه مثبت بیندیشید و انتظار داشته باشید که به نتایج و موقعیت های ... با روشنایی، خوشبختی، امید، احساس امنیت و قدرت پر کنید تا خیلی زود زندگی تان این ... موفقیت / زندگی / شادی / مثبت بیندیشید - ویستا vista.ir/doc/89307/موفقیت-زندگی-شادی-مثبت-بیندیشید‎Cachedدر ذهن و کلام خود، بارها و بارها از غصه و پریشانی درخواست می‌کنید تا سراغ شما بیاید. اگر در زندگی، فکرهائی داشته باشید مانند: ”من موفق نیستم“، ”دنیا، بی‌وفا است“ و. چگونه با ذهن مثبت موفق باشیم؟ - پارسیان آوید https://parsian-avid.com/چگونه-با-ذهن-مثبت-موفق-باشیم؟/‎Cached28 مه 2017 ... این مقوله شامل بهبود روابط، سلامتی و شاد کردن خود و دیگران کند تا هر چیزی ... برای دستیابی به موفقیت، باید نگرشی مثبت درباره زندگی داشته باشید. ... بنابراین مثبت بیاندیشید و انتظار داشته باشید که در پایان هر کاری نتایج ...