مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید

پژوهشگران با مطالعه درباره اندازه مغز نوزادان به دنیا آمده دریافته‌اند که صحبت کردن والدین و اطرافیان با جنین در دوران بارداری مادر می‌تواند باعث بزرگ شدن حجم مغز نوزاد و افزایش سطح هوش او در سالهای آتی پس از به دنیا آمدنش شود.
در این پژوهش مشخص شد نوزدانی که صدای ضبط شده مادران خود را در دوران جنینی شنیده بودند دارای مغزی بزرگ‌تر از نوزدانی بودند که تنها صدای پس زمینه را در حین جنینی شنیده بودند.

صحبت‌ با جنین همچنین می‌تواند باعث افزایش مهارت‌های گفتاری او در سالهای بعد شود، صدای مادر جزو یکی از اولین تجربیات حسی نوزاد در حین رشد است و او همینطور می‌تواند صدای ضربان قلب مادر خود را نیز بشنود.

کار‌شناسان دانشگاه‌ هاروارد که در این تحقیق حضور داشتند اعتقاد دارند صدای مادر و اطرافیان جنین باعث افزایش قدرت مرکز پردازش زبان در مغز کودک می‌شود و در آینده سبب زود به راه افتادن زبان کودک برای برقراری ارتباط با اطرافیان می‌شود. (باشگاه خبرنگاران)

103



لینک منبع :فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید

فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../فرزند-باهوش-می‌خواهید؟-قبل-از-تولد-با-او-صحبت-کنید‎Cached2 مارس 2015 ... جام جم سرا: صدا و اصوات مختلف می‌تواند بشدت بر افزایش سطح هوش جنین موثر باشد و در سالهای آتی و بویژه هنگام تحصیل، سبب با هوش شدن او شود. فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید. - شمانیوز shomanews.com/.../فرزند-باهوش-می‌خواهید-قبل-از-تولد-با-او-صحبت-کنید‎Cachedفرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید. شبکه مردمی اطلاع رسانی( شمانیوز): صدا و اصوات مختلف می‌تواند بشدت بر افزایش سطح هوش جنین موثر باشد و در ... ۹ توصیه برای به دنیا آوردن کودک باهوش - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../295913-توصیه-برای-به-دنیا-آوردن-کودک-باهوش‎Cached Similar28 دسامبر 2013 ... درباره تجربه ها و فعالیت های روزانه با او صحبت کنید. ... افزایش وزن مادر در دوران بارداری با تولد نوزاد کم وزن در ارتباط است. ... اگر می خواهید فرزند باهوشی داشته باشید توجه به این نکته بیشتر اهمیت دارد. ... توصیه می شود خانم ها حداقل از یک ماه قبل از بارداری به مصرف اسید فولیک توجه ویژه ای داشته باشند و در رژیم ... اگر فرزند باهوش می خواهید، قبل از تولد با او صحبت کنید - قم فردا ... khabarfarsi.com/u/2996120 20 مه 2015 ... اگر فرزند باهوش می خواهید، قبل از تولد با او صحبت کنید ... سطح هوش جنین موثر باشد و در سالهای آتی و بویژه هنگام تحصیل، سبب با هوش شدن او شود. اگر فرزند باهوش می خواهید قبل از تولد با او صحبت کنید - خبرگزاری ... tnews.ir/news/E9E938249911.html‎Cachedصداهای مختلف می تواند بشدت بر افزایش سطح هوش جنین موثر باشد و در سالهای آتی و بویژه هنگام تحصیل، سبب با هوش شدن او شود. قبل از تولد ، بااو حرف بزن - show-content - صدا و سیمای گیلان guilan.irib.ir/-/قبل-از-تولد-،-بااو-حرف-بزن‎Cachedاگر می خواهید کودک باهوشی داشته باشید کافیست با او صحبت کنید. با او صحبت کنید و به او بگویید که دوستش دارید برایش قصه بگویید، کتاب بخوانید، ترانه ... فرزند باهوش - علمی سرا elmisara.ir/tag/فرزند-باهوش.html اگر می‌خواهید فرزند باهوش داشته باشید بخوانید! اگر می‌خواهید فرزندتان مهارت‌های بدنی و ذهنی بیشتری کسب کند، این تمرینات را با او ... قبل از تولد با او صحبت کنید ... برای باهوش شدن جنین چه بخوریم؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/146705/برای-باهوش-شدن-جنین-چه-بخوریم‎Cachedدرباره تجربه ها و فعالیت های روزانه با او صحبت کنید. برایش با صدای ... اگر می خواهید فرزند باهوشی داشته باشیدتوجه به این نکته بیشتر اهمیت دارد. مصرف مواد غذایی ... اگر فرزندی باهوش می خواهید بخوانید - تیترشهر titreshahr.ir/fa/news/44972/اگر-فرزندی-باهوش-می-خواهید-بخوانید‎Cached4 روز پیش ... درباره تجربه‌ها و فعالیت‌های روزانه با او صحبت کنید. برایش با صدای ... افزایش وزن مادر در دوران بارداری با تولد نوزاد کم وزن در ارتباط است. ... اگر می‌خواهید فرزند باهوشی داشته باشید توجه به این نکته بیشتر اهمیت دارد. مصرف مواد ... فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید www.mfjavanan.ir/post/1074 فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید جوان ایرانیدوشنبه 11 اسفند 1393 فرزند باهوش می‌خواهید؟ قبل از تولد با او صحبت کنید. پربازدیدترین.