مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه

مواد لازم: آرد برنج: 4 تا 5 قاشق سوپخوری، پودر گردو: 7 تا 8 قاشق غذاخوری ، زعفران آب کرده: یک قاشق غذاخوری ، دارچین:‌ یک قاشق چایخوری ، پودر گل‌محمدی: یک قاشق چایخوری تخم مرغ: 2 عدد، وانیل: کمی ، شکر: یک فنجان ، آب: نصف فنجان، روغن: به میزان لازم

طرز تهیه: ابتدا آب و شکر و زعفران را مخلوط کنید و حرارت دهید تا شکر کاملا آب شود. در یک ماهیتابه مقداری روغن بریزید. آرد برنج و گردوی چرخ شده و پودر گل، وانیل، دارچین و تخم مرغ‌ها را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید و در ماهیتابه بریزید و حرارت را کم کرده و در آن را ببندید تا بسته شود. دقت کنید خیلی سرخ نشود، فقط در حدی که کاملا تخم‌مرغ‌ها بسته شده باشد . در این مرحله شربت را کم‌کم روی کوکو بریزید تا به خورد مواد برود . دوباره در ظرف را ببندید تا آب شربت تبخیر شده و بعد آن را برش زده و میل کنید.

چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)

616



لینک منبع :آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه

آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آموزش-آشپزی-کوکوی‌‌-گردو-برای-صبحانه‎Cached23 فوریه 2015 ... در این نوشتار طرز تهیه کوکوی گردو برای صبحانه را آموزش داده ایم. تصویر آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه. مواد لازم: آرد برنج: 4 تا 5 قاشق ... کوکوی گردو برای صبحانه - انجمن قصه سرا www.ghessesara.com/thread11603.html‎Cachedمواد لازم برای 2 نفر آرد برنج:4 تا 5 قاشق سوپخوری پودر گردو:7 تا 8 قاشق ... انجمن · آشپزی · آموزش پخت غذا · غذاهای ایرانی; کوکوی گردو برای صبحانه ... کوکوی گردو | طرز تهیه کوکوی گردو برای صبحانه - نمناک namnak.com/کوکوی-گردو.p18377‎Cachedکوکوی گردو و درست کردن کوکوی گردو و آموزش کوکوی گردو و کوکوی خوشمزه را در ... می کنند، در حالی که میتوان با کوکوی گردو صبحانه ای متفاوت و مقوی را تجربه کرد. ... کوکو تمام دستور آشپزی های مربوط به کوکو; کلوچه خرما و گردو طرز تهیه کلوچه ... طرز تهیه کوکو گردو صبحانه - سوران www.sooran.com/fa/recipes/9089/‎Cached18 ا کتبر 2015 ... طرز تهیه ۱ ابتدا گردوی چرخ شده را با آرد برنج مخلوط کرده و خوب هم بزنید و ... طرز تهیه کوکوی سیب زمینی و پنیر صبحانه .... آموزش ها و نکات آشپزی. آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/آموزش-آشپزی-کوکوی‌‌-گردو-برای-صبحانه/ 27 فوریه 2015 ... آموزش آشپزی: کوکوی‌‌ گردو برای صبحانه : مواد لازم: آرد برنج: 4 تا 5 قاشق سوپخوری، پودر گردو: 7 تا 8 قاشق غذاخوری ، زعفران آب کرده: یک قاشق ... طرز تهیه کوکوی گردو برای صبحانه www.akairan.com/.../%20طرز%20تهیه%20کوکوی%20گردو%20برای%20صبحانه‎Cachedطرز تهیه نان گاتا با مغز گردو مناسب عصرانه و صبحانه ... دستور طرز تهیه کوکوی گردو و گوشت کتلت خوشمزه و مجلسی آموزش آشپزی کوکوی گردو و گوشت خوشمزه و ... طرز تهیه کوکوی گردو - انواع کوکو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/13775.html‎Cached Similarطرز تهیه کوکوی گردو,کوکوی گردو و گوشت,کوکوی گردو,کوکوی شیرین ... مواد لازم برای آشپزی آکا ... طرز تهیه کوکوی گردو گردآوری توسط بخش انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی سایت آکاایران ... صبحانه های عضله ساز و مقوی برای بدنسازی. دستور پخت کوکو گردوی صبحانه | سرآشپز پاپیون https://sarashpazpapion.com/recipe/35/کوکو-گردوی-صبحانه‎Cached Rating: 4 - 21 reviews - 1 hr 15 min ابتدا گردوی چرخ شده را با آرد برنج مخلوط کرده و خوب هم بزنید و بعد با دارچین،وانیل، پودر گل محمدی و بیکینگ پودر مخلوط کرده و خوب ورز دهید تا منسجم شود. ۲. در تابه ای ... طرز تهیه کوکوی گردو - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-کوکوی-گردو.html‎Cached+; ستون یادداشت · اخبار ورزشی · بازار خودرو · علمی و آموزشی · کامپیوتر و موبایل · کامپیوتر , لب تاپ , تبلت ... برای تابستان. تاریخ نشر :پنجشنبه 08 سپتامبر 2011 مشاهده : آشپزی RSS اشتراک: ... سپس گردو را اضافه کرده و خوب بهم بزنید. روغن را داغ کرده و ... برچسب ها: کوکوی گردو .... طرز تهیه حلوا ارده یک صبحانه مقوی و خوشمزه. کوکو گردو+طرز تهیه+پیش غذا - سایت آشپزی www.ashpaziha.com/1393/08/coco-nut-directions-appetizers/‎Cached Similarکوکو گردو+طرز تهیه ,درست کردن کوکوی گردو, آموزش پخت کوکوی گردو ,انواع کوکو, ... این کوکو را با چای و نان مصرف کنید و بهترین وعده برای سرو آن صبحانه است.