مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر

آقای «بیل برسنن» ساکن شهر نیوجرسی تا کنون حدود ۱۰ هزار نامه برای همسرش «کریستین» نوشته است که هرکدام از این نامه‌ها برای یک روز بوده است. این زوج استثنائی به تازگی سوژه رسانه‌های جهان شده‌اند و احتمالا بار‌ها به این سوال پاسخ داده‌اند که چطور توانسته‌اند به این موفقیت و میزان علاقه برسند؟

ملاقات این زوج عاشق برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ در کلاس درسی که بیل مشغول تدریس در آن بود اتفاق افتاد. کریستین دانش آموز بیل بود و به گفته بیل با دیدن او رعد و برقی در دلش ایجاد شد. همین دیدار باعث شد بیل و کریستین رفت و آمدشان باهم را بیشتر کنند و برای هم نامه و نقاشی‌هایشان را ارسال کنند.

آن‌ها تمام نامه‌هایشان را نگه داشته‌اند و چند سال پیش به فکر بایگانی و منظم کردن این نامه‌ها افتادند. منظم کردن کارت‌ها و نامه‌های این زن و شوهر برای آن‌ها یک سود دیگر هم داشت. به گفته بیل حالا هر وقت می‌خواهند روز خاصی از زندگیشان را بررسی کنند و سراغ خاطره‌های آن دوران بروند در بایگانی منظم خود نوشته‌های آن دوران را بیرون می‌آورند. به همین سادگی! مثلا یک روز در سال ۱۹۸۲ که بیل با همسرش به یک رستوران رفته و در آنجا بعد از دیدن فیلم نوشیدنی هم خورده است. بیل معتقد است این نامه‌ها در اصل دفتر خاطرات زندگی عاشقانه آنهاست.

بیل می‌گوید کلید یک زندگی عاشقانه این است که هردونفر برای آن تلاش کنند: «هیچوقت با عصبانیت نخوابید و باهم درباره همه چیز حرف بزنید و بحث کنید و هر بحثی را قبل از خواب باهم حل کنید. ما در طول این ۴۰ سال هیچگاه باهم مبارزه نکردیم و اگر در مورد چیزی باهم اختلاف نظر داشتیم با استدلال‌های خود در مورد آن صحبت کردیم. ما هیچوقت در اتاق خوابمان تلویزیون نداشتیم و هر شب با نور شمع و موسیقی ملایم شام خورده‌ایم.»

بیل و کریستین امیدوارند داستان زندگی عاشقانه‌شان الهام بخش زن و شوهرهای جوان باشند. «بسیار پیش آمده که به رستوران بروم و ببینم بسیاری از زوج‌های جوان که باهم آمدند به جای اینکه باهم حرف بزنند و به همدیگر نگاه و توجه کنند حواسشان به چیزهای دیگر است. آن‌ها باید بدانند که لحظات باهم بودنشان گنج است و باید از آن لذت ببرند و به راحتی آن را از دست ندهند.» (سلامت به نقل از مجله مهر)



لینک منبع :۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر

۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../۴۰-سال-نامه‌نویسی-هر-روزه-برای-ابراز-عشق-به-همسر‎Cached18 فوریه 2015 ... جام جم سرا: یک مرد رمانتیک در طول ۴۰ سال زندگی مشترک با همسرش هر روز برایش نامه عاشقانه نوشت تا بگوید خیلی دوستش دارد. ۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر - آخرین خبر akharinkhabar.ir/girly/1395476 آخرین خبر پرنصب ترین نرم افزار فارسی زبان خبری است. شما علاوه بر مطالب خبری ، اطلاعات متنوع ای در مورد سلامت، آشپزی، گردشگری، خودرو و غیره بدست آورید. ابراز علاقه بهترین هدیه به همسر – الشیعه https://farsi.al-shia.org/ابراز-علاقه-بهترین-هدیه-به-همسر/‎Cached13 ژانویه 2016 ... نیاز به داشتن هم صحبت و عشق و علاقه میان هر دو جنس زن و مرد و بخصوص همسران خصوصیتى اساسى مى باشد و زندگى واقعى یعنى رابطه اى سرشار از مهر ... عشق همسرانه - رهتا www.rahta.com/ct/30924/عشق_همسرانه از بین خروارها لباس و کتاب به درد نخور که در انباری گذاشته‌ام، به یک کتاب آشنا برمی خورم. ... ۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر. جام جم سرا: یک مرد ... ابراز علاقه به همسر به بهترین نحو ممکن - نمناک namnak.com/ابراز-علاقه-به-همسر.p47221‎Cachedابراز علاقه به همسر و رازهای همسرداری و جذب شوهر به خود و راههای موثر ایجاد علاقه بین زن و شوهر و رفتار مناسب با شریک زندگی در نمناک. عشق به همسر | به همسرتان عشق ندهید تا او بیشتر عاشق شما شود - نمناک namnak.com/عشق-به-همسر.p23607‎Cachedعشق به همسر و علاقه به همسر و عشق زیاد به همسر و نکات همسرداری و عوارض محبت ... در هر رابطه ای قانون دادن و گرفتن مصداق دارد اما باید باور کنید هر چه بیشتر به مرد توجه ... به شما محبت می کند آن را بیش از اندازه لوس ندانید او به شیوه خود ابراز محبت می کند . ... برای سالگرد ازدواج چیکار کنم فوت و فن نامه نویسی برای همسرعاقبت تلخ مثلث ... امام علی(ع) - شفقنا https://shafaqna.com/persian/services/prophet.../imamali/.../اینترنت?... در واقع، هر فناوری جدید ارتباطی باعث تغییراتی در فضای ارتباطی می شود. تا همین ... نوشتن در ایمیل غیر رسمی تر از نامه نویسی سنتی است و از این جهت ایمیل به شفاهی بودگی تلفنی شبیه است. .... تا همین چند سال پیش عواطف به صورت رو در رو ابراز می شد. .... موضوع اصلی حدود ۴۰ سخنرانی‌ای که در همایش ایراد می‌شوند، شانس‌هایی است که ... 5- رمان مسافر عشق - مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/search/?q=5-%20رمان%20مسافر%20عشق&page=87 عوامل فیلم «ارغوان» در کافه خبر/ مهتاب کرامتی: چه چیزی جز عشق. ۱۳۹۴/۰۹/۰۱; 4 بازدید .... ۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر. ۱۳۹۴/۰۹/۰۱; 1 بازدید ... ابراز - مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/search/?q=ابراز&page=7 افزایش قیمت‌ها در شرایط رکود اقتصادی به نارضایتی‌ها در جامعه دامن می‌زند/ ابراز نگرانی از. ۱۳۹۴/۰۹/۲۵; 2 ... ۴۰ سال نامه‌نویسی هر روزه برای ابراز عشق به همسر. ۱۳۹۴/۰۹/ ۰۱ ... بازیگران مرد - اول تیکت www.avalticket.com/old/بازیگران-مرد‎Cachedاو در کلاس تئاتر سعدی که همسر نوشین آن را اداره می کرد هم شرکت می کرد. ... در این مسیر هر روزه از میانبازارچه، شاهد، نمایش های سیاه بازی بود. ... عشق من شهر من (۱۳۷۰) .... موفق در زمینه فیلم نامه نویسی و بازیگری، پیمان معادی رو به کارگردانی آورد و در سال ..... ۴۰) ارادت خاصی به حضرت علی علیه السلام دارد و با استفاده از همین علاقه فرج الله ...