مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک، بر اثر ضربات چاقو بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام بررسی‌های دقیق و اقدامات گسترده تخصصی سر نخ‌هایی از دخالت همسر مقتول در این رابطه به دست آوردند.

ملاشاهی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضایی همسر مقتول را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند، گفت: این متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و به دلیل اینکه خودش با فرد دیگری رابطه نامشروع داشته با همکاری وی اقدام به قتل همسرش کرده است..

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این متهم به همراه همدستش قصد فرار از کشور را داشت، گفت: کاراگاهان موفق شدند طی یک عملیات سریع همدست این متهم را نیز دستگیر کردند. متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند. (خبرگزاری ایسنا)



لینک منبع :قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع

Images for قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع قتل همسر پایان رابطه نامشروع با مرد جوان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../قتل-همسر-پایان-رابطه-نامشروع-با-مرد-جوان‎Cachedقتل همسر پایان رابطه نامشروع با مرد جوان. فرزانه زن ٣٤ ساله ای که به اتهام مشارکت در قتل شوهرش محاکمه می شد اتهام قتل را رد کرد، اما پذیرفت با وارد آوردن ضربات جسم ... قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قتل-همسر،-پایان-رابطه‌ای-نامشروع قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع. پنج شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:16. جام جم سرا: ‌رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به ... پایان تلخ زن جوانی که با چند مرد رابطه نامشروع داشت - ابرتازه ها www.abartazeha.com/.../young-woman-illegitimate-relationship-with-man-bitter-end/‎Cachedپایان تلخ زن جوانی که با چند مرد رابطه نامشروع داشت, اخبار حوادث ، قتل زن جوان ، رابطه ... این مرد گفت: «به اتفاق همسر و مادرهمسرم برای انجام کاری به رباط‌کریم رفته‌ ... قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../قتل-همسر،-پایان-رابطه‌ای-نامشروع‎Cached29 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: ‌رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به کمک دوستش به قتل رسانده بود خبر داد. پایان وحشتناک رابطه نامشروع زن شوهردار با مرد متاهل | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/02/14/1635452‎Cached14 فوریه 2017 ... اخبار حوادث, قتل, جنایت, روابط نامشروع, زن شوهردار, تجاوز, ... هم طمع پول پدر یاسمن و هم طمع رابطه با زنی غیر از همسرم را البته یاسمن هم با زبان‌بازی مرا ... ماجرای رابطه نامشروع زن شوهردار با قتل شوهر پایان یافت! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/04/19/1680874‎Cached19 آوریل 2017 ... این فرد پس از برقراری ارتباط نامشروع تصمیم به قتل همسرش میگیرد . پس از اینکه 40 قرص آرامبخش به او می دهد وی را به حالت بیهوش در صندوق عقب ... قتل کودک نامشروع پایان رابطه شیطانی زن و دایی همسرش - ساعت24 www.saat24.com/news/245693/‎Cached5 مارس 2017 ... ساعت 24-زن جوانی که در رابطه شیطانی با دایی شوهرش، بچه‌دار شده بود، وقتی فهمید همسرش به این ماجرا ظنین شده، برای پنهان ماندن این راز هولناک نقشه‌ای ... پایان خونین رابطه نامشروع همسر پزشک معروف - نمناک namnak.com/قتل-همسر-پزشک-معروف.p37558‎Cached3 ا کتبر 2016 ... همسر پزشک و پایان خونین رابطه نامشروع همسر پزشک معروف و قتل همسر پزشک معروف و قتل همسر پزشک معروف درارتباط نامشروع و ارتباط نامشروع ... قتل پایان ارتباط نامشروع زن با مرد افغان/ جسد متلاشی شده در جاده ملارد ... www.yjc.ir/.../قتل-پایان-ارتباط-نامشروع-زن-با-مرد-افغان-جسد-متلاشی-شده-در-جاده-ملارد-پیدا-شد‎Cached Similar16 جولای 2015 ... راز کشف جسد متلاشی‌شده مردی افغانی در حاشیه جاده ملارد با کشیده شدن موضوع ارتباط نامشروع همسر مقتول با مردی غریبه، به پرونده در هاله‌ای از ابهام فرو ...