مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است

دکتر محمد صدیق با اشاره به اینکه قلیان‎های میوه‎ای سرمنشا بیماری‌‏های زیادی هستند، اظهار کرد: مصرف این قلیان برای ریه، غلظت خون، مغز و استخوان و براساس یافته‎های جدید، برای کبد نیز مضر است.

این پزشک با بیان اینکه مضرات این نوع قلیان‎‌ها از سیگار بالا‌تر است، تصریح کرد: مصرف قلیان‎های میوه‎ای باعث بروز بیماری‎های سرطان خون، حساسیت ریه، آسم و برونشیت می‌‎شود و خطر مرگ مصرف این قلیان‎‌ها بیشتر از سایر مواد دخانی است.

صدیق با اظهار تاسف از اینکه بعضی ازخانواده‎‌ها مصرف قلیان‎های میوه‎ای را عاملی برای با فرهنگ بودن تلقی می‌‎کنند و حتی به فرزندان خود تعارف می‌‎کنند، افزود: این خانواده‎‌ها به نوعی با این کار بچه‎های خود را به سوی مرگ می‌فرستند. (خبرگزاری ایسنا)



لینک منبع :قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است

قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../قلیانی‌ها-بدانند-توتون-میوه‌ای-خطرناک‌تر-از-معمولی-است‎Cached23 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: یک پزشک گفت: مضرات قلیان های معمولی کمتر از قلیان های میوه ای است و والدینی که فرزندانشان قلیان های میوه ای تعارف می‌کنند با دست ... Images for قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است میگنا - قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است www.migna.ir/vdcaianu.49na015kk4.html‎Cached24 ژانویه 2015 ... مضرات قلیان های معمولی کمتر از قلیان های میوه ای است و والدینی که فرزندانشان قلیان های میوه ای تعارف می‌کنند با دست خود آن ‌ها را به سوی مرگ ... قلیانی‌ها بدانند: توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است - رهتا www.rahta.com/.../قلیانی‌ها_بدانند:_توتون_میوه‌ای_خطرناک‌تر_از_معمولی_است گردآوری پورتال رهتا : جام جم سرا: یک پزشک گفت: مضرات قلیان های معمولی کمتر از قلیان های میوه ای است و والدینی که فرزندانشان قلیان های میوه ای تعارف می‌کنند با ... ضرر "قلیان میوه ای" بیشتر از قلیان معمولی است - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../ضرر-قلیان-میوه-ای-بیشتر-از-قلیان-معمولی-است‎Cached Similar25 نوامبر 2013 ... ضرر "قلیان میوه ای" بیشتر از قلیان معمولی است ... ضرر آن را از تنباکوی معمولی بیشتر می کند و تنباکو و توتون مورد استفاده در قلیانهای میوه ای معمولا از بی کیفیت ترین و نامرغوب ترین انواع موجود ودر واقع خطرناکترین آنها است. کدام بدتر است: سیگار، پیپ یا قلیان؟ - تبیان article.tebyan.net/210300/کدام-بدتر-است-سیگار-پیپ-یا-قلیان-‎Cached30 مه 2012 ... سرطان ریه یکی از شناخته‌شده‌ترین و خطرناک‌ترین سرطان‌هاست که سالانه تعداد ... اعتیادآور ساخته دست بشر است و از برگ کاغذ، فیلتر، توتون و اسانس و مواد ... و گاهی مقدار تنباکوی موجود در سیگاربرگ به اندازه 20 سیگار معمولی است. کریپتوکوکوز چیست؟ / آرشیو farspage.com/w/23/nvjpv‎Cachedکریپتوکوکوز عبارت‌ است‌ از یک‌ بیماری‌ قارچی‌ که‌ معمولاً در ریه‌ آغاز می‌شود و ممکن‌ است‌ به‌ سایر نقاط‌ بدن‌ ... قلیانی‌ها بدانند؛ توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است. این واکسن می‌تواند شما را از سرماخوردگی مصون کند / آرشیو www.farspage.com/w/23/ms598‎Cachedالبته این واکسن هنوز یک درمان برای سرماخوردگی نیست، اما مدرکی است که نشان می‌دهد دستگاه ایمنی آماده چالش ... قلیانی‌ها بدانند؛ توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است. آداب قلیان کشیدن - ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط 527.blogsky.com/1389/10/27/post-34/‎Cached Similarخیلی‌ها فکر می‌کنند که قلیان چیز بدی است و خلاصه هر کسی که قلیان می‌کشه، آدم ... تنباکوهای مخصوص قلیان به طور کلی به دو دسته میوه‌ای و چوب تقسیم می‌شوند. ... و ممکن است از پسش برنیایید، همچنین کمی دیرتر از قلیان‌های معمولی کام خواهد داد. ... قبل از گذاشتن توتون در سری، آن را با آب شسته تا طعم تنباکوی قبلی از آن پاک شود. مجموعه مطالب اعضا با موضوع پزشکی و سلامت - تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir/userpapers/sender/8/16379/10/default.html کبریایی زاده با اشاره به اینکه تامین اجتماعی سازمانی موفق و کارآمد است، افزود: باید از تمام ظرفیت های خود در ... قلیانی‌ها بدانند- توتون میوه‌ای خطرناک‌تر از معمولی است.