مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس]

به گزارش جام جم سرا به نقل از العالم فارسی، «عبدالکریم الدبیس» ساکن روستای الدبیس شهر السده استان اب می‌گوید: یکی از ساکنین روستای الدبیس به نام علی حسین النعنع سه شنبه قبل درگذشت و به خاک سپرده شد و شترش از آن روز تاکنون در کنار قبر صاحب خود نشسته، و قبر را ترک نمی‌کند.
عبدالکریم افزود: شتر‌گاه قبر صاحبش را بو می‌کند،‌گاه به گِرد قبر می‌چرخد و‌گاه در کنارش می‌نشیند و به این نحو اندوه خود را از درگذشت صاحبش ابراز می‌کند.
عبدالکریم گفت: النعنع از شتر خود به مدت چند سال در کارهای کشاورزی استفاده می‌کرد و شتر از زمان درگذشت صاحبش تاکنون بسیار کم خوراک شده است و خانواده النعنع به سختی می‌توانند غذا و آبی به این شتر بخورانند و ساکنین روستا از این شتر وفادار عکسبرداری و فیلمبرداری می‌کنند.

در همین حال و به نقل از واحد مرکزی خبر، در روایتی دیگر از این ماجرا، رائد بدوی، گزارشگر شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد روستای سُدّه استان اِب یمن شاهد ماجرای عجیبی بوده است. در یک پدیده نادر، شتری که صاحب خود را از دست داده است حاضر به دل کندن و جدا شدن از قبر صاحب خود نیست. این شتر این گونه وفاداری خود را به صاحبش نشان می‌دهد.
علی نعنع صاحب این شتر که در روستای خود به دوست داشتن حیوانات و توجه به آن‌ها معروف بود یک هفته پیش از دنیا رفت و بعد از آنکه شتر وی در تشییع جنازه صاحب خود شرکت کرد حتی بعد از آنکه تشییع کنندگان از اطراف قبر متوفا پراکنده شدن حاضر به دل کندن و جدا شدن از کنار قبر صاحب خود نبود.
یکی از فرزندان متوفی می‌گوید بار‌ها این شتر را از قبر دور کردیم اما روز بعد با تعجب می‌دیدیم بر سر قبر پدرمان بازگشته است.
اهالی روستای سره و روستاهای مجاور برای دیدن این شتر با وفا به سر قبر علی نعنع می‌آیند و از این ماجرا عکس می‌گیرند.



لینک منبع :وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس]

Images for وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس] وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../وفاداری-عجیب-یک-شتر-به-صاحب-از-دنیا-رفته‌اش-عکس‎Cached17 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: شتری در یمن که با گذشت یک هفته از مرگ صاحبش همچنان حاضر نیست از کنار قبر او جدا شود، همچنان توجه افراد و رسانه‌ها را به خود جلب کرده ... وفاداری عجیب یک شتر به صاحب مرده اش+عکس shafaonline.ir/fa/.../وفاداری-عجیب-یک-شتر-به-صاحب-مرده-اشعکس‎Cached16 ژانویه 2015 ... وفاداری عجیب یک شتر به صاحب مرده اش+عکس ... به دوست داشتن حیوانات و توجه به آن ها معروف بود یک هفته پیش از دنیا رفت و بعد از آنکه شتر وی در ... بازیکنان و ستاره های رئال مادرید و همسرانشان + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../بازیکنان-و-ستاره-های-رئال-مادرید-و-همسر/‎Cached26 مه 2017 ... بازیکنان و ستاره های رئال مادرید و همسرانشان + عکس ... ٢٣ سال وحشت از اعدام با طناب دار · وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس] ... اسامی فرآورده های خوراکی غیرمجاز اعلام شد – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/اسامی-فرآورده-های-خوراکی-غیرمجاز-اعلا/‎Cached4 ژوئن 2017 ... به گزارش مهر، در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون آلبالو خشک، ... وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس] · راه‌هایی برای مهار عفونت و ... از کاشت مو چه توقعاتی دارید؟ – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/از-کاشت-مو-چه-توقعاتی-دارید؟/‎Cached4 ژوئن 2017 ... است، گفت: به‌ همین‌ دلیل ریزش مو اگرچه یک علامت بلوغ فرد محسوب ... وی گفت: کاشت موی طبیعی یک عمل‌ جراحی زیبایی است؛ به این معنی که ... وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش [+عکس] · راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام ... از سس مورچه تا چادر در کوچه - صاحب خبر sahebkhabar.ir/news/3123948/از-سس-مورچه-تا-چادر-در-کوچه 17 ژانویه 2015 ... وفاداری عجیب یک شتر به صاحب از دنیا رفته‌اش ... روستاهای مجاور برای دیدن این شتر با وفا به سر قبر علی نعنع می‌آیند و از این ماجرا عکس می‌گیرند. admin، نویسنده در ماهنامه عقیدتی ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی – صفحه ... pasdareeslam.com/author/admin/page/2 1 ژانویه 2017 ... پسوند شاه که در نامش دیده می‌شود به معنای سرور، صاحب مقامات معنوی، مربی طالب ..... است که با وجود مطالبات و تأکیدات فراوان، در جهت عکس وضعیت مطلوب حرکت می‌کند و اگر ...... و حضرت پاسخ داد: «تمام دارایی من یک شمشیر و یک زره و یک شتر است. ...... در این خانه باز خواهد بود و وقتی به آن وارد می‌شوید، من از دنیا رفته‌ام. Farahati-Az Aan Saalhaa - Documents https://documents.tips/documents/farahati-az-aan-saalhaa.html 20 فوریه 2015 ... و ﺳﺎلﻫﺎی دﯾﮕﺮ ﺣﻤﺰه ﻓﺮاﺣﺘﯽ ﭘﻴﺸﮕﻔﺘﺎﺭ ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﻲ، ﺁﻳﺎ… ... Art & Photos · Automotive · Business · Career · Data & Analytics · Design · Devices & Hardware ... سومین خورشید - مقالات-اربعین sevomin-khorshid.blogfa.com/cat-17.aspx‎Similarمن آمدم برادر؛ با یک دنیا حرف های ناگفته، با کمری شکسته و گیسوانی به .... قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی‌ وفاداران به امام حسین(علیه السلام) شناخته شده بوده و است‌. ..... در این نمونه‌ها آمده است که مسیر کوفه تا شام و به عکس از یک هفته تا ده دوازده ‌روز ..... بعد هم‌ که‌ حسین‌بن‌علی‌(علیه‌السلام‌)، با آن‌ وضع‌ عجیب‌ و با آن‌ شکل‌ فجیع‌، به‌ ...