مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس]

به نقل از پایگاه ۱۲۵، امدادگران آتش‌نشانی دختر ۷ ساله‌ای را که بر اثر گیر کردن دو حلقه فلزی در انگشتان دست دچار تورم و درد شدید شده بود، نجات دادند. والدین این دختر بچه در حالی که دست فرزندشان متورم شده بود وارد ایستگاه ۶۵ شده و از آتش‌نشانان تقاضای کمک کردند و آتش نشانان نیز بی‌درنگ حلقه‌های فلزی را بریدند.


لازم است خانواده‌ها پیش از حادثه به فرزندانشان خطراتی را که ممکن است با آن رویارو شوند آموزش دهند و خود نیز وسایل خطرساز برای کودکان را از دسترسشان دور کنند.



لینک منبع :حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس]

Images for حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../حلقه‌های-فلزی-کار-به-دست-دختربچه-داد-عکس‎Cached4 ژانویه 2015 ... دو حلقۀ فلزی در دستان او گیر کرده بود. تصویر حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس]. به نقل از پایگاه ۱۲۵، امدادگران آتش‌نشانی دختر ۷ ... حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../حلقه‌های-فلزی-کار-به-دست-دختربچه-داد-عکس حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس]. یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 15:00. جام جم سرا: پدر و مادر دختربچه‌ای ۷ ساله‌ای در دقایق اولیه صبح روز گذشته با شتاب وارد ... حلقه های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/dd9f35418941.html‎Cachedجام جم سرا: پدر و مادر دختربچه ای ۷ ساله ای در دقایق اولیه صبح روز گذشته با شتاب وارد یکی از ایستگاههای آتش نشانی شدند تا مأموران فرزندشان را از درد نجات دهند. حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] - فارس عرب farsarab.com/fa/news/.../حلقه‌های-فلزی-کار-به-دست-دختربچه-داد-[عکس] 4 ژانویه 2015 ... حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس]. جام جم سرا: پدر و مادر دختربچه‌ای ۷ ساله‌ای در دقایق اولیه صبح روز گذشته با شتاب وارد یکی از ... حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد/عکس - پارسینه www.parsine.com/fa/.../حلقه‌های-فلزی-کار-به-دست-دختربچه-دادعکس‎Cached4 ژانویه 2015 ... امدادگران آتش‌نشانی دختر ۷ ساله‌ای را که بر اثر گیر کردن دو حلقه فلزی در انگشتان دست دچار تورم و درد شدید شده بود، نجات دادند. والدین این دختر بچه ... جام جم آنلاین jamejam Online - Home | Facebook https://www.facebook.com/jamejampress/‎Cached Similar Rating: 4.7 - 6 votes به اشتراگ بگذارید - اعدام نامزدهای زن انتخاباتی از سوی داعش - نماینده اهل سنت ... به اشتراگ بگذارید - حلقه‌های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] http://ow.ly/ ... گیرکردن دختر یک‌ساله در زیر‌کتری/عکس www.fardanews.com/.../گیرکردن-دختر-یک‌ساله-در-زیر‌کتریعکس‎Cached9 دسامبر 2012 ... در ساعت 15:29روز شنبه، مردی به همراه فرزند یک ساله‌اش به ایستگاه 24 در ... ۷ کاری که باعث ابتلا به موخوره می‌شود ... وی ادامه داد: پس از حضور این مرد در ایستگاه آتش‌نشانی، آتش‌نشانان متوجه ... این دختربچه یک ساله به هویت «نرگس- م» در حلقه فلزی زیرکتری گیر ... ۶ نکته کلیدی که خریداران خودروی دست دوم باید بدانند ... عکس حلقه به دست - عکسین www.aksin.glxblog.com/post/4219‎Cached7 ا کتبر 2016 ... به دست کردن حلقه ازدواج یکی از قدیمی ترین و جهانی ترین رسوم است این رسم مربوط به زمان .... حلقه های فلزی کار به دست دختربچه داد [+عکس] - تی نیوز. دونالد-ترامپ - صفحه 19 | خبرلند khabarland.com/tags/دونالد-ترامپ/page/19‎Cachedمقام کاخ سفید: ارزش قراردادهای تسلیحاتی واشنگتن-ریاض به 300 میلیارد دلار می‌رسد ... فروش سلاح به عربستان در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به این کشور خبر داد. ... تصویری از یک زن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که موها و ظاهرش شباهت ... تصاویر روز: از ایستادن ترامپ در کنار خرگوش عید پاک تا حلقه‌های فلزی به دور ...