مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل

جام جم سرا: مرد جوانی که با ادامه تحصیل همسرش مخالف بود به قاضی دادگاه گفت: همسرم می‌خواهد ادامه تحصیل بدهد و من با این موضوع مخالفم. ستاره لیسانس دارد و سرکار هم می‌رود اما باز هم می‌خواهد تا مقطع فوق لیسانس درس بخواند و به دانشگاه برود. من می‌گویم که دیگر بس است. او به اندازه کافی سرش شلوغ است و دیگر باید به زندگی‌اش برسد. با این حال او لجبازی می‌کند و مرتب دعوا به راه می‌اندازد.

وی ادامه داد: از وقتی که او تصمیم به ادامه تحصیل گرفته ما مرتب با هم دعوا داریم و زندگیمان به میدان جنگ تبدیل شده است؛ برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

به گزارش جام جم سرا، زن جوان نیز در این باره گفت: شوهرم خیلی خودخواه است و دوست ندارد پیشرفت مرا ببیند. او چون خودش تا مقطع لیسانس درس خوانده، نمی‌خواهد پیشرفت مرا ببیند برای همین من هم طلاق می‌خواهم.

قاضی دلیل آن‌ها برای جدایی را کافی ندانست و این زوج را به امید کوتاه آمدن از تصمیمشان به سراغ مشاور خانواده فرستاد. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل

درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درخواست-طلاق-به-خاطر-ادامه-تحصیل‎Cached22 دسامبر 2014 ... زن جوانی که با مخالفت همسرش برای ادامه تحصیل روبرو شده بود همراه با او به دادگاه خانواده رفت تا با ارائه درخواست طلاق توافقی از یکدیگر جدا شوند. درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5077022/درخواست-طلاق-به-خاطر-ادامه-تحصیل‎Cached22 دسامبر 2014 ... به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن و مرد جوانی پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند. مرد جوان در خصوص علت ... درخواست طلاق برای ادامه تحصیل - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش.../299860-درخواست-طلاق-برای-ادامه-تحصیل‎Cached11 ژانویه 2014 ... وی ادامه داد: همسرم باید بداند که تنها به خاطر حفظ زندگیمان این گذشت را ... در آینده فرزندم به این امر افتخار کند ولی شوهرم مخالف بوده و درخواست طلاق داده ... درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../درخواست-طلاق-به-خاطر-ادامه-تحصیل 22 دسامبر 2014 ... زن جوانی که با مخالفت همسرش برای ادامه تحصیل روبرو شده بود همراه با او به دادگاه خانواده رفت تا با ارائه درخواست طلاق توافقی از یکدیگر جدا شوند. درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل - پرشین وی persianv.com/havades/درخواست-طلاق-به-خاطر-ادامه-تحصیل.html‎Cached22 دسامبر 2014 ... چندی پیش زن و مرد جوانی پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: همسرم می‌خواهد ادامه تحصیل ... درخواست طلاق به خاطر ندادن خرج تحصیل - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../درخواست-طلاق-به-خاطر-ندادن-خرج-تحصیل درخواست طلاق به خاطر ندادن خرج تحصیل ... در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم توقع دارد که من هزینه سرسام آور دانشگاه و تحصیل دخترش را بپردازم ، ... جام نیوز :: JamNews - طلاق به خاطر تحصیل در مقطع دکتری jamnews.ir/detail/News/529833‎Cached4 آگوست 2015 ... به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرد جوان به دادگاه خانواده رفت و به خاطر ادامه تحصیل همسرش درخواست طلاق داد. ‎. خدمت - طلاق به خاطر تحصیل در مقطع دکتری! khedmat.ir/vdcevp8w.jh8eni9bbj.txt مرد جوان به دادگاه خانواده رفت و به خاطر ادامه تحصیل همسرش درخواست طلاق داد. ‎ درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل - باشگاه خبرنگاران - تی نیوز tnews.ir/news/391D34827250.html به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، چندی پیش زن و مرد جوانی پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی ... طلاق به خاطر ندادن خرج تحصیل - مهرخانه mehrkhane.com/fa/news/32934/طلاق-به-خاطر-ندادن-خرج-تحصیل‎Cachedزن میانسال زمانی که دید شوهر دومش، خرج دانشگاه دخترش را نمی‌دهد، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق کرد. به گزارش مهرخانه، به نقل از میزان، زن میانسال وقتی روبه‌روی ...