مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس]

جام جم سرا: خیلی‌ها بر این باورند که چین یک کشور بزرگ ورزشی است نه یک کشور قدرتمند ورزشی. اکنون دولت چین برای تعمیم ورزش در میان مردم بسیار تلاش می‌کند. با تصویب شورای دولتی چین، از سال ۲۰۰۹، هشتم اوت هر سال به عنوان روز ورزش همگانی تعیین شد. این روز گرامیداشت برگزاری بازی‌های المپیک و نیز روز تعمیم ورزش در میان مردم است. به همین منظور از هر وسیله‌ای برای ترویج ورزش در این کشور استفاده می‌شود.

یک مدرسه ابتدایی در استان «ژجیانگ» چین که با کمبود فضای مناسب برای ورزش دانش آموزان خود مواجه بود نیز ابتکار جالبی به خرج داد. مدیر این مدرسه تصمیم گرفت پشت بام ساختمان را تبدیل به پیست دومیدانی کند تا ۱۶۰۰ دانش آموز این مدرسه بتوانند به راحتی ورزش کنند.

این مدیر خلاق در شرایطی که در انتخاب خود محدود بود از یکی از معماران متخصص این کشور به نام «روان هائو» کمک گرفت تا پشت بام مدرسه را تغییرکاربری بدهد تا دانش آموزانش مدرسه‌ای شگفت انگیز داشته باشند.

در این پیست دومیدانی تمام اقدامات امنیتی از جمله سه لایه محافظ برای بچه‌ها وجود دارد و دورتادور زمین دیوارکشی شده است. همچنین دوربینهای مداربسته‌ای در نقاط مختلف زمین نصب شده تا بر فعالیت دانش آموزان نظارت شود.

این پیست دومیدانی منحصر به فرد در ماه سپتامبر افتتاح شد و بیش از ۳هزار متر مربع فضای مناسب برای ورزش و بازی دانش آموزان در امنیت کامل وجود دارد (مجله مهر)



لینک منبع :نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس]

Images for نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس] نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نتیجه-خلاقیت-مدیر-مدرسه-ورزشگاهی-روی-پشت‌بام-عکس‎Cached Similar15 دسامبر 2014 ... کمبود فضای ساختمانی در چین باعث شد مدیران مدرسه‌ای به خلاقیتی جالب روی آورند و با به کار گیری همین خلاقیت، هم فضای آموزشی و ورزشیی داشته ... نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../نتیجه-خلاقیت-مدیر-مدرسه-ورزشگاهی-روی-پشت‌بام-عکس‎‎Cached15 دسامبر 2014 ... کمبود فضای ساختمانی در چین باعث شد مدیران مدرسه‌ای به خلاقیتی جالب روی آورند و با به کار گیری همین خلاقیت، هم فضای آموزشی و ورزشیی داشته ... نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت بام [+عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/news/834334542719.html‎Cachedکمبود فضای ساختمانی در چین باعث شد مدیران مدرسه ای به خلاقیتی جالب روی آورند و با به کار گیری همین خلاقیت، هم فضای آموزشی و ورزشیی داشته باشند، هم مدرسه خود ... نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام +عکس - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/.../ntyjhkhlaghytmdyrmdrshvrzshgahyrvyp.html نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام +عکس - menuیکشنبه 31 / 02 / 96 تازه های گوناگون تازه های گوناگون تاریخ انتشار : دوشنبه 15 / 12 / 2014مشاهده ... نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام +عکس iiypq.irama.ir/ نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام +عکس. عکس مهاجم ایرانی روی دیوار ورزشگاهی در روسیه khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=98c039cb-3f8c-4305...‎Cachedچهره مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به صورت یک نقاشی روی دیوار ورزشگاه روستوف نقش بسته است. ... نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس]. پیست دو و میدانی روی پشت‌بام مدرسه‌ای در چین+تصاویر - واضح vazeh.com/.../پیست-دو-و-میدانی-روی-پشت‌بام-مدرسه‌ای-در-چین-تصاویر‎Cachedنتیجه خلاقیت مدیر مدرسه: ورزشگاهی روی پشت‌بام [+عکس]. نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه ورزشگاهی روی پشت‌بام عکس کمبود فضای ساختمانی در چین باعث شد مدیران ... ع امپول زدن به پشت زن dot html - لاوینز ns-shop.ir/ع-امپول-زدن-به-پشت-زن.html عکسهای خنده دارجالب از متن های پشت کلیه حقوق مادیمعنوی این وب سایت متعلق به . ... ع پدیده ای آمپول زدن به گربه نتیجه خلاقیت مدیر مدرسه ورزشگاهی روی پشت‌بام . Navid Niknejadi (@navid.niknejadi) - abphy abphy.com/user/navid.niknejadi 8 آوریل 2017 ... نمی‌دونم شاید بعدا قراره به نتیجه برسم یا شاید هم کلا دارم اشتباه می‌زنم. ... آی آدم ها که عکس می گیرید و شاد و خندانید، دو نفر شاید در نزدیکی تان توی زندان باشند. ... 1- در هر جلسه ی این درس، یک مدیر، مهمان کلاس می شود و از تجربیات موفق و .... گیلاس میخوردیم و تنها دغدغه مون این بود که "وای فردا شنبه اس،باید بریم مدرسه"