مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد!

جام جم سرا: زن ادامه می‌دهد: «این قدر مرا عذاب نده، تو آبرو برای من نگذاشتی، آن وقت می‌گویی چه کار کردم؟ بعد از آن همه خرابکاری و حرف و حدیثی که از مردم شنیدم، دیگر گذشت نمی‌کنم. فقط طلاق!» بعد هم از مرد فاصله می‌گیرد.


وقتی پای حرف‌هایش می‌نشینم، می‌گوید: به هر که می‌گویم برای چه اینجا هستم، تعجب می‌کند، آخر من به که بگویم، نمی‌توانم رفتارهای زشت و زننده شوهرم را تحمل کنم. دو سال است ازدواج کرده‌ایم. شوهرم دوست عمویم بود. وقتی به خواستگاری‌ام آمد خیلی شناخت عمیقی از او و خانواده‌اش نداشتم. از دور همه چیز خوب بود. متاسفانه به اصرار او خیلی زود عقد کردیم و بعد از آن تازه متوجه خیلی از مسائل شدم که تا آن موقع گمان نمی‌کردم در زندگی مشترک چندان اهمیتی داشته باشد.

او حرف‌هایش را این چنین ادامه می‌دهد: همسرم در خانواده مرفهی به دنیا آمده است اما هزار افسوس که از تعلیم و تربیت شخصی کاملا بی‌بهره است. تنها چیزی که یاد گرفته، فخرفروشی است، حتی برای بی‌ارزش‌ترین چیز‌ها... بد‌تر از آن، با این همه ادعا انگار سال‌ها در غار زندگی کرده است؛ نه ادب می‌داند، نه آداب اجتماعی، نه بزرگ می‌شناسد، نه کوچک. هر چه می‌خواهد، می‌گوید و انجام می‌دهد بدون اینکه فکر کند، گفتار و رفتارش نشانه شخصیت اوست. روزهای اول که شاهد کار‌هایش بودم، خیلی موضوع را جدی نگرفتم، اما وقتی تذکر‌هایم را نشنیده گرفت و به رفتارهای زشتش ادامه داد، تازه فهمیدم چه خبر است! خجالت می‌کشم بگویم، باورتان می‌شود شوهر مثلا تحصیلکرده من، به رعایت بهداشت فردی‌اش بی‌اعتنا است؟!


وقتی از سر کار می‌آید و کفش‌هایش را درمی‌آورد، نمی‌توانید نفس بکشید. آن وقت به جای اینکه پا‌هایش را بشوید، خیلی راحت شانه بالا می‌اندازد و می‌گوید: همینه که هست! غذا خوردنش هم که حکایتی است. با اینکه همیشه بهترین غذا‌ها را آماده می‌کنم، چنان به سفره حمله می‌کند که گویی سال‌هاست غذا نخورده! با سر و صدای وحشتناکی هم که راه می‌اندازد، اشتهای دیگران را کور می‌کند. از همه فاجعه آمیز‌تر حرف زدنش است؛ در شوخی و جدی از چنان کلمات رکیکی استفاده می‌کند که شوکه می‌شوید و البته خیلی چیزهای دیگر... کاش همه این‌ها در خانه و خلوت خودمان بود، اما او در جمع بد‌تر است و اصلا برایش مهم نیست دیگران چه فکری درباره‌اش می‌کنند. فقط من باید خجالتش را بکشم.

آن قدر در این مدت از دوست و آشنا و فامیل حرف شنیدم و سرزنش شدم که با همه قطع رابطه کردم اما چه فایده؟ با این کار فقط خودم دچار مشکل اعصاب شدم، بدون اینکه تغییری در رفتار همسرم ایجاد شود. هر چه می‌گویم مرد، این شیوه رفتار اشتباه است، گوشش بدهکار نیست.

برای حفظ زندگی‌ام چند بار به شوهرم پیشنهاد دادم به یک مشاور مراجعه کند اما قبول نمی‌کند و مرغش فقط یک پا دارد. نمی‌دانم، شاید به نظر شما هم این مسائل، مشکلات پیش پا افتاده و کوچکی باشد، اما باور کنید تحملشان صبر ایوب می‌خواهد که من ندارم. (خراسان)



لینک منبع :بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد!

بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بی‌ادبی‌هایش-باعث-خجالتم-شده؛-همسرم-بو-می‌دهد‎Cached27 نوامبر 2014 ... زن می‌گوید: «بی‌ادبی، بو می‌دهی»! تصویر بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! جام جم سرا: زن ادامه می‌دهد: «این قدر مرا عذاب نده، تو آبرو برای من ... بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! jamejamonline.ir/.../بی‌ادبی‌هایش-باعث-خجالتم-شده؛-همسرم-بو-می‌دهد بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! مرد پریشان احوال به زن می‌گوید: «آخر با این کار می‌خواهی چی را ثابت کنی؟ من به قاضی هم گفتم طلاقت نمی دهم». بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../بی‌ادبی‌هایش-باعث-خجالتم-شده؛-همسرم-بو-می‌دهد 28 نوامبر 2014 ... بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! پنج شنبه 6 آذر 1393 ساعت 12:23. مرد پریشان احوال به زن می‌گوید: «آخر با این کار می‌خواهی چی را ثابت ... پیاده‌روهای باسواد [مجموعه عکس] – news news.adbx.ir/d/2017/06/05/پیاده‌روهای-باسواد-مجموعه-عکس/‎Cached5 ژوئن 2017 ... راهبری نوشته‌ها. پیشین نوشته قبلی: سن گرایش به موادمخدر در ایران: ۱۵ سالگی · پسین نوشته بعدی: بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! فرهیختگان - اخبار آنلاین اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ fdn.ir/content/category/4/49/77/30/8580/ ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱, سند راهبردی پدافند غیرعامل کشور تدوین شده و درحال ارسال به استان‌هاست. ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹, بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! ۶ آذر ۱۳۹۳ ... جمع بندی بوی بد دهان همسرم! [بایگانی] - گفتگوی دینی www.askdin.com/archive/index.php/t-47992.html‎Cached Similarمن چندین ماه است که ازدواج کرده ام،همسرم خدارا شکر خیلی خوب هستند و ملاکهایم را نسبتا ... یه مشکل بزرگ شده:Ghamgin: اونم اینکه همسر من خیلی دهانشان (ببخشید) بوی بد میدهد. ... به نظرتان اگر بهشون بگم جلوی من خجالت نمیکشند؟ ..... باکتریهای دهان با تجمع بر روی این ذرات رشد میکنند و باعث بد بو شدن انها میگردند. آقای دکتر ، همسرم بو میده ! چکار کنم؟ - زندگی زناشویی - dr ... - YouTube ► 7:30https://www.youtube.com/watch?v=LRyLBKygT48 Jul 11, 2017 - 8 min - Uploaded by روانشناسی برای زندگی دکتر هلاکویی در مورد حفظ و نگهداری رابطه زناشویی جدی صحبت میکنه و نکاتی را یادآوری میکنه که هر زن و شوهری باید رعایت کنن اما.. جمعیت دارن ... چرا در کشوری که حداقل ۳.۵ میلیون مرد بیکار دارد ۸۰ درصد زنان شاغل ... zansalari.blog.ir/post/8 بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! http://sara.jamejamonline.ir/ NewsPreview/1735335468178490365 من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره برای لاغری سریع اینجوری نفس بکشید!! - گیل پیک ، مجله تفریحی gilpic.rozblog.com/post/120‎Cached8 فوریه 2016 ... هرکاری که باعث شود شما به نسبت حالت طبیعی عمیق تر نفس بکشید یا هر .... فک میکنم حق با .... بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد! دسته‌بندی گزیده‌ی کتاب - با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش www.khoshbash.blogsky.com/category/cat-1/page/3‎Cached31 جولای 2012 ... اما اگر همه‌ی این‌ها با هم باشند شاید بشود گفت کسی خوش‌بخت شده است. ..... بوی « نیلوفر» توی اتاق پیچیده بود و این بو اراده‌اش را سست می‌کرد. .... توی خانه با چشمان بی‌اشک، آسوده و بی‌خیال، کنار همسر و فرزند خود بنشیند. .... آن‌چه باعث می‌شود کم‌تر دچار شعف بشوم، سنم است. ... بی‌ادبی‌هایش را بگذارید پای لقمان‌بازی قدما!