مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس]

بنده به عنوان جراح تروما سوال دارم از دوستان چرا برای بیمار راه هوایی در نظر نگرفتن ؟بیمار كاهش هوشیاری دارد و باید سریعا انتوبه میشد و اینكه تنفس داشته دلیل بر رها كردن راه تنفسی بیمار نمیشه و هیچگونه دستگاه مونیتورینگی متصل نیست و فقط آثار لید قلبی 115 دیده میشه .ضمنا این كارها باید تو اتاق عمل اورژانس انجام بشه و با حضور همزمان چند تیم جراحی مغز و بیهوشی و .. .تعجب میكنم از بیمارستان حضرت رسول .بهتره وزیر محترم بجای كارهای تبلیغاتی و افزایش كمیت درمان بر كیفیت درمان در بیمارستانهای دولتی نظارت داشته باشن ثانیا این عكسها معمولا توسط گروه تصویربرداری آتش نشانی برای مستند سازی گرفته میشه اما اخلاقا شما به عنوان رسانه نباید چهره بیمار رو نشون بدید
درود بر شما؛ جام جم سرا به طور معمول در چنین مواردی شماره‌های تلفن و موبایل، پلاك خودروها، اسامی و چهره برخی افراد و... را تا حد امكان محو میكند؛ مگر مواردی كه قبلا این شماره، اسم یا تصویر منتشر شده باشد. از یادآوری شما سپاسگزاریم.



لینک منبع :فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس]

فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] jamejamonline.ir/.../فرو-رفتن-میلگرد-۱متری-به-درون-سر-کارگر-جوان-مجموعه-عکس‎Cached26 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] - جام جم jamejamonline.ir/.../فرو-رفتن-میلگرد-۱متری-به-درون-سر-کارگر-جوان-مجموعه-عکس 26 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] 188.75.89.4/.../فرو-رفتن-میلگرد-۱متری-به-درون-سر-کارگر-جوان-مجموعه-عکس‎‎Cached26 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/.../فرو-رفتن-میلگرد-۱متری-به-درون-سر-کارگر-جوان‎Cached27 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان ... فرو رفتن میلگرد یک متری در جمجمه کارگر افغان - kodoom.com ... kodoom.com/xj2m83m‎Cachedفرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] ... فرو رفتن میلگرد ساختمان در سر کارگرجوان، آتش نشانان را به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] iran94.rozblog.com/post/1972‎Cached26 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس],جدید ترین اخبار از سراسر وب. فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان+عکس - پارسینه www.parsine.com/.../فرو-رفتن-میلگرد-۱متری-به-درون-سر-کارگر-جوانعکس‎Cached Similar27 نوامبر 2014 ... فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان ... میلگرد از کتف جوانی وارد بدنش شد و از شانه‌اش بیرون زد! [عکس] 77.104.65.15/.../میلگرد-از-کتف-جوانی-وارد-بدنش-شد-و-از-شانه‌اش-بیرون-زد-عکس‎‎Cached22 مه 2015 ... جام جم سرا- یک کارگر ساختمان‌سازی پس از سقوط به عمق ۱۲ متری زمین ... تصویر فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس] ... تازه‌ترین خبر از جوانی که میل‌گرد ۱متری به سرش فرو رفت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تازه‌ترین-خبر-از-جوانی-که-میل‌گرد-۱متری-به-سرش-فرو-رفت‎‎Cached28 نوامبر 2014 ... جوان کارگری که میل‌گرد ۱ متری حین کار در کارگاه ساختمانی وارد جمجمه او شده و از سوی ... فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان [مجموعه عکس]. جزئیات جدید از خروج میلگرد یک متری از سر کارگر + تصاویر - نمناک namnak.com/خروج-میلگرد-از-سر-کارگر.p10685‎Cachedمیلگرد و خارج کردن میلگرد از سر جوان و جراحی کارگر جوان برای خروج میلگرد و میلگرد یک متری در سر کارگر. ... کارگر جوانی که در حین کار، میلگرد ساختمان به طول یک متر در سرش فرو رفته و بیهوش شده بود ،پس از ... فرو رفتن میلگرد در سر کارگر.