مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]

تصویر زندگی

سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 08:27

تعمیر کشتی‌های فولادی ساخته شده با تکنولوژی چندین دهه قبل که عمر مفیدشان به پایان رسیده است دیگر اقتصادی نیست. بنابراین تعداد زیادی از آن‌ها به سواحل هند، پاکستان و بنگلادش فرستاده می‌شوند که در آنجا نیروی کار ارزان و تقاضا برای دستیابی به فولاد بالاست؛ مقررات حفظ محیط زیست نیز در این مناطق بسیار سهل‌انگارانه تدوین شده‌اند. همۀ این‌ها شغلی را پدید می‌آورد به نام «کشتی خردکن».



لینک منبع :شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]

شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شغل-شما؟-کشتی-خُردکن-هستم-مجموعه-عکس‎Cached25 نوامبر 2014 ... همۀ این‌ها شغلی را پدید می‌آورد به نام «کشتی خردکن». تصویر شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]. جام جم سرا: کشتی خردکن‌ها وقتی سراغ یکی ... Images for شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس] [PDF] ﺷﻐﻞ ﺷﻤﺎ؟ ﮐﺸﺘﯽ ﺧُﺮﺩﮐﻦ ﻫﺴﺘﻢ! [ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻋﮑﺲ] - جام جم آنلاین cdn.jamejamonline.ir/Shared/CreatePdf/1732421376851283817‎Cachedﺷﻐﻞ ﺷﻤﺎ؟ ﮐﺸﺘﯽ ﺧُﺮﺩﮐﻦ ﻫﺴﺘﻢ! [ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻋﮑﺲ]. ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﺸﺘﯽﻫﺎﯼ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺩﻫﻪ ﻗﺒﻞ ﮐﻪ ﻋﻤﺮ ﻣﻔﯿﺪﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﻫﻨﺪ، ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻭ ... شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس] | تعمیر کشتی های - قطره www.ghatreh.com/.../شغل-شما-کشتی-خُردکن-هستم-مجموعه-عکس‎Cached25 نوامبر 2014 ... تعمیر کشتی های فولادی ساخته شده با تکنولوژی چندین دهه قبل که عمر مفیدشان به پایان رسیده است دیگر اقتصادی نیست. کثیف‌ترین شغل آبرومند جهان! + عکس - آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/mobile/.../201532441448.html لایه‌ای نامرئی از مواد سمی و خطرناک سراسر محیط این عکس را فراگرفته و بانوان و خانواده‌هایی را که به شغل ... از دوستان و فامیل دعوت کنید تا به ما ملحق شوند آکابانو خانه خود شماست از حمایت شما سپاسگذاریم .... سبزی خردکن خانگی ... این عکس، یکی از کارگاه‌های بازیافت زباله‌های الکترونیکی را در مجموعه روستاهای گویو ..... ورزش کشتی. دختر استادمحمد: اینجا قطعه هنرمندان است یا تفرجگاه؟! – news news.adbx.ir/d/2017/06/05/دختر-استادمحمد-اینجا-قطعه-هنرمندان-اس/‎Cached5 ژوئن 2017 ... متاسفانه فقط به این دلیل که عکس او بر سنگ مزارش قرار گرفته، مردم با سنگ مزارش عکس یادگاری می‌گیرند! و حتی یک بار جوانی را دیدم که روی ... پسین نوشته بعدی: شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]. جستجو برای جستجو ... مشاغل پُرچالش مفیدند یا مضر؟ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مشاغل-پُرچالش-مفیدند-یا-مضر؟‎Cached1 دسامبر 2014 ... «اندل» می‌گوید: اگر شغل شما از نظر روانی شما را به چالش بکشد مثلا روزی ... شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]. سه شنبه 4 آذر 1393 08:27. کاروفناوری کَلاله - کاروفناوری هفتم suherfe.blogfa.com/tag/کاروفناوری-هفتم‎Cached Similarمنتظر نظرات ارزشمند شما هستم ... تعریف شغل : یکی از حرف و رشته های صنایع چوبی ، خرّاطی است . ..... 1- بیل 2- بیلچه 3- کج بیل (فوکا) 4- شفره 5-کلوخ خردکن. روش های ... جدیدترین تصاویر از «علی البدل» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../جدیدترین-تصاویر-از-علی-البدل‎Cached15 جولای 2016 ... در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی، حرف نزنم می گویند لالی حرف بزنم می گویند حق رای نداری. آگهی نیازمندی های روزنامه برای یک شغل جدید [عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/f92a33243253.html‎Cachedیکی از آتلیه های شهر تهران برای پیدا کردن متصدی شغلی جدید، به انتشار آگهی در صفحه ... شغل شما؟ کشتی خُردکن هستم! [مجموعه عکس]. سه شنبه 4 آذر 1393 08:27.