مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: هزینه درمانی ناشی از افتادن سالمندان سالانه بیش از ۳۰ میلیارد دلار اعلام شده است؛ این درحالی است که عوارض جانبی این اتفاق – درد یا ناتوانی در راه رفتن – تا پایان عمر گریبانگیر فرد سالمند می‌شود.


تمرینات ورزشی برای تقویت استخوان، عضلات و حفظ تعادل از جمله روش‌های متداول پیشگیری از افتادن سالمندان محسوب می‌شود؛ اما محققان دانشگاه ایلینویز روش کاملا متفاوتی برای تمرین دادن سالمندان ابداع کرده‌اند.

این روش شامل ساخت نمونه اولیه یک تردمیل آزمایشگاهی است که حالتی مانند سر خوردن روی پوست موز را شبیه‌سازی می‌کند؛ تمرین مداوم بر روی این تردمیل باعث تمرین دادن مغز، یادگیری توانایی حفظ تعادل و پیشگیری از افتادن می‌شود. از این طریق شرایط فیزیکی سالمند - بویژه استحکام عضلات و استخوان‌ها - ارتقا یافته و قدرت عکس‌العمل نشان دادن در زمان سر خوردن یا افتادن تقویت می‌شود.



لینک منبع :تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس]

تردمیل مخصوص سالمندان برای تمرین راه رفتن روی پوست موز! - ایسنا www.isna.ir/.../تردمیل-مخصوص-سالمندان-برای-تمرین-راه-رفتن-روی-پوست-موز‎Cached15 نوامبر 2014 ... محققان آمریکایی نمونه اولیه تردمیل ویژه‌ای را طراحی کرده‌اند که با تمرین دادن و واکسینه کردن مغز از افتادن سالمندان پیشگیری می‌کند. Images for تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس] تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تردمیلی-برای-راه-رفتن-روی-پوست-موز-عکس‎Cachedپژوهشگران آمریکایی موفق به طراحی و ساخت نمونه اولیه تردمیل ویژه‌ای برای سالمندان شده‌اند که با تمرین دادن و واکسینه کردن مغز از سر خوردن و افتادن آنها پیشگیری ... تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [ عکس] - رهتا www.rahta.com/.../تردمیلی_برای_راه_رفتن_روی_پوست_موز!_[+عکس] تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [ عکس]. سبک زندگی. - تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس]. تاریخ : ۱۵:۳۲:۲۶, ۳۰ آذر ۱۳۹۵. گردآوری پورتال رهتا ... تردمیلی برای تمرین راه رفتن روی پوست موز! - فرارو fararu.com/fa/news/213764‎Cachedتردمیلی برای تمرین راه رفتن روی پوست موز! محققان آمریکایی نمونه اولیه تردمیل ویژه‌ای را طراحی کرده‌اند که با تمرین دادن و واکسینه کردن مغز از افتادن سالمندان ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس] - پرشین ریپیر www.ldir.ir/جام-جم-آنلاین/346-مادر-نابینایی-که-نوزادش-را-می‌بیند-عکس 6 آوریل 2015 ... اما او توانست در ۲۹ سالگی برای اولین بار نوزاده تازه متولد شده‌اش را با استفاده ... 17 فروردین 1394 - تردمیلی برای راه رفتن روی پوست موز! [+عکس] ... راه رفتن - انجمن علمی ، هنری و آموزشی تاپ پرشین forum.topersian.ir/tag/راه-رفتن‎Cachedتردمیل مخصوص سالمندان برای تمرین راه رفتن روی پوست موز - TaraneH BahaR ... عوارض جانبی این اتفاق – درد یا ناتوانی در راه رفتن – تا پایان عمر گریبانگیر فرد ... فواید و مضرات تردمیل - نازلایف nazlife.ir/health/health-fitness/31-فواید-و-مضرات-تردمیل.html به‌دلیل فشاری که در هنگام دویدن یا پیاده‌روی به پاها وارد می‌شود افرادی که پایشان ... لباس مناسبی باشد چون در غیراین صورت تهویه پوستی درست انجام نمی‌گیرد. ... یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استفاده کنندگان ‌تردمیل این است که هنگام دویدن یا راه رفتن دستگیره‌ها را نگه ‌می‌دارند. .... مافین انار و موز، یک شیرینی خوشمزه و آسان برای شب یلدا ... Super User - میفان mifan.ir/component/k2/author/687-super-user.html?limit=3&start=99 آن را در یک لیوان بلند بریزید و با چند برش موز تزئین کنید. ... عاری از مواد سمی، لاک ناخن حاوی مقادیر بالایی از مواد شیمیایی سمی بوده است و یا بر عکس آن. .... آسیب و اثر مضر آفتاب بر روی پوست امری ثابت شده است که پوست دور چشم با توجه به .... اگر همین آلان قصد دارید تمرین را شروع کنید، راه رفتن بر روی تردمیل را 3 بار در هفته ... ورزش هشت (@varzesh8) | Instagram photos and videos - imgrum https://imgrum.me/user/varzesh8/3673420214‎Cached♻️دلایل شل شدن پوست ☑️کمبودآنتی اکسیدان ☑️کمبودویتامین‌ها ... مصرف مداوم شام استفاده از میوه های چاق کننده مثل موز . چگونه چاق شویم؟ ... تردمیل دراصل یک وسیله تنبیه بودکه انسانهارامجبور میکردند با راه رفتن روی چرخ های بزرگ . تردمیل ...