مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مسافرکشی با بنز گرانقیمت سرقتی در حومه تهران!

جام جم سرا به نقل از ایران: عصر ۳۱ مردادماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران در جریان سرقت خودرو گرانقیمتی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) قرار گرفتند.
پلیس با حضور در محل سرقت با مرد شیک‌پوشی که با وضعیت نامناسبی روی چمن‌های کنار بزرگراه نشسته بود، روبه‌رو شد. مرد شیک‌پوش به پلیس گفت: قصد فروش خودرو بنزم را داشتم و آن را در روزنامه آگهی دادم که از امروز تماس‌هایی برای خرید خودرویم گرفته شد. در این تماس‌ها مردی چرب‌زبان خواست برای دیدن خودرویم با هم قرار ملاقات بگذاریم و ساعت ۴ ظهر بود که وی به در خانه‌ام مراجعه کرد.
وی افزود: خریدار خودرویم مردی کت و شلواری بود و پس از توافق درباره قیمت خودرو پیشنهاد داد برای اطمینان از بی‌رنگ بودن بنز به مغازه صافکاری و نقاشی برویم.
این مرد ادامه داد: به مرد شیک‌پوش اعتماد کرده بودم و با هم سوار بنز شدیم که ناگهان در مسیر ماسکی را روی صورتم گذاشت و همین کافی بود تا بی‌حس شوم، نمی‌توانستم هیچ حرکتی کنم.
قدرت دفاع از خودم را هم نداشتم تا اینکه دزد خودرویم، با تهدید مرا مجبور به توقف کرد و سپس مرا از خودرو پیاده و روی چمن‌ها گذاشت و از آن زمان به بعد روی چمن‌ها بیهوش بودم و زمانی که بهوش آمدم تنها توانستم از پلیس کمک بگیرم.


با ادعاهای مرد شیک‌پوش مأموران اجرای طرح مهار در بزرگراه‌ها بویژه مسیرهای خروجی شهر را در دستور کار خود قرار دادند که این عملیات بی‌نتیجه بود.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه با گذشت سه روز مأموران گشت کلانتری پردیس به رفتارهای سه جوان بنز سوار مشکوک شدند و با بررسی شماره پلاک این خودروی لوکس متوجه شدند پلاک مربوط به خودروی دیگری است.
مأموران در بررسی خودرو دو پلاک دیگر را در صندوق عقب بنز پیدا کردند و متوجه شدند بنز نقره‌ای همان است که در بزرگراه یادگار امام (ره) به سرقت رفته است.
بازجویی‌های پلیسی از سه جوان که احتمال می‌رفت اعضای یک باند حرفه‌ای باشند کلید زده شد ولی بجز دزد اصلی خودرو، دو مرد دیگر اصرار بر بی‌گناهی داشتند و ادعا می‌کردند از آژانس برای آمدن به پردیس خودرویی اجاره کردند و نمی‌دانستند بنز لوکس دزدی و راننده آژانس یک تبهکار است.
با وجود این مأموران همزمان با تحقیق از دزد جوان و شنیدن اعترافات وی در زمینه چگونگی سرقت تجسس‌های خود را روی ادعای بی‌گناهی دو سرنشین دیگر متمرکز کردند.
در نهایت، فرمانده انتظامی شهر پردیس گفت: بررسی‌های قضایی پلیس نشان داد دو جوانی که در زمان دستگیری دزد خودروی بنز بازداشت شده بودند ناآگاهانه و بدون اطلاع از سرقتی بودن بنز و نیت دزد که به عنوان راننده در آژانس تاکسی مشغول به کار شده بود، مورد اتهام قرار گرفته‌اند و پس از بررسی‌های پلیسی قضایی تبرئه شدند.



لینک منبع :مسافرکشی با بنز گرانقیمت سرقتی در حومه تهران!

Images for مسافرکشی با بنز گران قیمت سرقتی در حومه تهران! مسافرکشی با بنز گرانقیمت سرقتی در حومه تهران! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مسافرکشی-با-بنز-گرانقیمت-سرقتی-در-حومه-تهران‎Cached12 نوامبر 2014 ... مرد جوانی که با سرقت یک بنز لوکس، به عنوان راننده در آژانس کرایه خودرو مشغول به کار شده بود در حومه تهران دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مسافرکشی-با-بنز-گران-قیمت-در-حومه-تهران‎Cached Similar12 نوامبر 2014 ... مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! ... برای آمدن به پردیس خودرویی اجاره کردند و نمی‌دانستند بنز لوکس دزدی و راننده آژانس یک تبهکار است. مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! www.akharinnews.com/.../70110-مسافرکشی-با-بنز-گران-قیمت-در-حومه-تهران.html‎Cached12 نوامبر 2014 ... مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! ... برای آمدن به پردیس خودرویی اجاره کردند و نمی‌دانستند بنز لوکس دزدی و راننده آژانس یک تبهکار است. مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../مسافرکشی-با-بنز-گران-قیمت-در-حومه-تهران‎Cached12 نوامبر 2014 ... مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! ... برای آمدن به پردیس خودرویی اجاره کردند و نمی دانستند بنز لوکس دزدی و راننده آژانس یک تبهکار است. مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! www.bultannews.com/.../مسافرکشی-با-بنز-گران-قیمت-در-حومه-تهران‎Cached12 نوامبر 2014 ... مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! ... برای آمدن به پردیس خودرویی اجاره کردند و نمی دانستند بنز لوکس دزدی و راننده آژانس یک تبهکار است. مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! | عصر 31 مردادماه - قطره www.ghatreh.com/news/.../مسافرکشی-بنز-گران-قیمت-حومه-تهران‎Cached12 نوامبر 2014 ... عصر 31 مردادماه سال جاری مأموران کلانتری 134 شهرک غرب تهران در جریان ... مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! .... پراید سرقتی آبکش شد ... ماجرای بیهوش شدن زنان تنها … -پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز daneshgahnews.com/0fa37155idcontent.htm‎Cached Similar12 آوریل 2015 ... فرمانده انتظامی سراب آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مسافرکش نما که اقدام به سرقت طلا و زیوراآلات مسافران از طریق بیهوش کردن آنها ... رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش 40 درصدی وقوع موبایل‌قاپی در پایتخت خبر داد. ... انهدام دو شبکه بزرگ سرقت در پایتخت / خرید خودروهای گران قیمت با پولهای سرقتی. خودرو گرانقیمت در تهران - صبح بخیر sobbekheir.com/tag/خودرو-گرانقیمت-در-تهران اخبار حوادث - باند فروش خودرو‌های گرانقیمت با مدارک جعلی اعضای باند 25 نفره‌یی که با مدارک ... اخبار حوادث - مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران! .... بیشترین و کمترین خودروهای سرقتی تهران +‌نمودار آمار کشف خودروهای مسروقه شهر و استان تهران ... رانندگان خودروهای گرانقیمت در دام ۲ زن سارق - صبح بخیر sobbekheir.com/tag/رانندگان-خودروهای-گرانقیمت-در-دام-۲-زن-سارق‎Cached۲ زن جوان که با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت و فریب راننده ها، آنها را بی هوش و اموالشان ..... زورگیری از رانندگان به نام مامور نیروی انتظامی/انتقال خودروهای سرقتی به استان مرزی کشور ... اخبار حوادث - مسافرکشی با بنز گران قیمت در حومه تهران!