مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای محبوب ویتنامی‌ها: سوپی از خون اردک! [+عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: این سوپ از خون خام اردک همراه با سبزیجات و مغز فندق تهیه شده و به صورت سرد سرو می‌شود. در تهیه این سوپ، خون تازه اردک داخل شیشه‌ای ریخته می‌شود و با افزودن سس ماهی از لخته شدن آن جلوگیری می‌کنند و در‌‌نهایت به آن سبزیجات و مغز فندق افزوده می‌شود.

به گزارش جام جم سرا به نقل از ریپلی، ویتنامی‌ها این سوپ را در فریزر نگهداری می‌کنند تا از بسته شدن خون جلوگیری شود، سپس هنگام سرو کردن، آن‌ را از فریزر خارج می‌کنند و دوباره به شکل مایع در‌می‌آید.



لینک منبع :غذای محبوب ویتنامی‌ها: سوپی از خون اردک! [+عکس]

Images for غذای محبوب ویتنامی‌ها: سوپی از خون اردک! [+عکس] غذای محبوب ویتنامی‌ها: سوپی از خون اردک! [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../غذای-محبوب-ویتنامی‌ها-سوپی-از-خون-اردک-عکس‎Cached2 نوامبر 2014 ... باور‌ها و تفاوت‌های فرهنگی مردم در غذا‌ها هم نمود دارد؛ به عنوان نمونه، شاید باورش برای خیلی از ما سخت باشد که سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذایی ... سوپ خون اردک غذای محبوب مردم ویتنام! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/vietnamese-duck-soup-is-popular-dish-shot.html‎Cached Similarممکن است باور نکنید اما سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذای بسیار محبوبی است و این مسئله حقیقت دارداین سوپ از خون خام اردک همراه با سبزیجات و. سوپ خون اردک غذای محبوب مردم ویتنام! (عکس) - بازی آنلاین www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=217523‎Cachedدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ممکن است باور نکنید اما سوپ خون ... |عکس| غذاهای حیوانی؛ لذیذ یا مشمئز کننده؟ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../عکس-غذاهای-حیوانی؛-لذیذ-یا-مشمئز-کننده؟ 9 ا کتبر 2013 ... اگر دلش را ندارید، تصاویر گردآمده از چند نوع غذای اینچنینی را که در ادامه ... غذای محبوب ویتنامی‌ها: سوپی از خون اردک! [+عکس]. یکشنبه 11 آبان 1393 ... cnc - مطالب خرداد 1394 yosefrohani.mihanblog.com/post/archive/1394/3‎Cachedسوپ خون اردک غذای محبوب مردم ویتنام! (عکس). ممکن است باور نکنید اما سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذای بسیار محبوبی است و این مسئله حقیقت دارد. این سوپ ... عمر اردک ها - علمی سرا elmisara.ir/tag/عمر-اردک-ها.html گربه ای که مادر جوجه اردک هاست!/ عکس صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنیداو پس از یک ... سوپ خون اردک غذای محبوب ویتنامی‌هاست nbsp;شاید باورش سخت باشد که سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذای بسیار محبوبی است اما این مسئله حقیقت دارد ... سوپ - ایرفای www.irfi.ir/tag/سوپ‎Cachedرد مستر | عکس بازیگران،اس ام اس عاشقانه ... سوپ خون اردک غذای محبوب ویتنامی‌. ۹ آبان ۱۳۹۳. شاید باورش سخت باشد که سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذای بسیار محبوبی است اما این مسئله حقیقت دارد. به گزارش ایرفای به نقل از ایسنا، این سوپ . سوپ خون اردک و سبزیجات ؛یکی از غذاهای محبوب ویتنامی ها | ایران نیدز ... www.iranneeds.com/.../سوپ-خون-اردک-و-سبزیجات-؛یکی-از-غذاهای-محبوب-ویتنامی-ها.aspx‎Cachedشاید باورش سخت باشد که سوپ خون اردک و سبزیجات در ویتنام غذای بسیار محبوبی است اما این مسئله حقیقت دارد. سوپ خون اردک غذای محبوب ویتنامی‌ها است ! + عکس / نیک صالحی vazeh.com/nf/9041513 + عکس-سوپ خون اردک غذای محبوب ویتنامی‌ها است ! ... در تهیه این سوپ، خون تازه اردک داخل شیشه‌ای ریخته می‌شود و با افزودن سس ماهی از لخته شدن آن جلوگیری می‌کنند و ...