مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؟ عینک بزنید

جام جم سرا به نقل از سلامانه: دکتر پرویز زرین دست گفت: عینک آفتابی تا ۹۰ درصد جلوی اشعه UVB را می‌گیرد و به طور کامل باید پوشش چشم را در بر داشته باشد. عینک آفتابی را باید از مراکز استاندارد خرید و مارک‌های شناخته شده را انتخاب کرد.

وی افزود: گرانی یا ارزانی عینک نیز ربطی به کیفیت آن ندارد ولی اگر عینک ارزانقیمت است باید حتماً از دستگاه‌های یو.وی.سنج استفاده شود تا مشخص گردد که آن عینک تا چه میزان اشعه را از خود عبور می‌دهد. اگر عینک آفتابی یو وی را خوب بلاک نکند، باعث باز شدن مردمک چشم شده و اشعه مضر را بیشتر وارد چشم خواهد کرد.

به گفته رییس مرکز تحقیقات لنز و اپتیک ایران کسانی که از لنزهای تماسی و نرم استفاده می‌کنند چون در معرض خشک شدن چشم هستند باید حتماً از عینک آفتابی استفاده کنند. ایین کار برای کسانی که از لنز سخت استفاده می‌کنند نیز لازم است.

دکتر زرین دست خاطرنشان کرد: در کسانی که عمل جراحی لیزیک می‌کنند، استفاده از عینک آفتابی خیلی ضرورت ندارد.



لینک منبع :از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؟ عینک بزنید

Images for از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؟ عینک بزنید از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؟ عینک بزنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../از-لنزهای-تماسی-استفاده-می‌کنید؟-عینک-بزنید‎Cached1 نوامبر 2014 ... به گفته یک متخصص چشم، اگر کسی از لنزهای تماسی و نرم استفاده می‌کند باید عینک آفتابی نیز بزند. مواجهه مکرر با اشعه یو. وی. می‌تواند منجر به ... از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؟ عینک بزنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../از-لنزهای-تماسی-استفاده-می‌کنید؟-عینک-بزنید‎Cached1 نوامبر 2014 ... به گفته یک متخصص چشم، اگر کسی از لنزهای تماسی و نرم استفاده می‌کند باید عینک آفتابی نیز بزند. مواجهه مکرر با اشعه یو. وی. می‌تواند منجر به ... آشنایی با تمیزکننده عینک و انواع لنز برای افزایش طول عمر عینک lunato.net/تمیزکننده-عینک-و-انواع-لنز‎Cached1 روز پیش ... تمیزکننده عینک و انواع لنز می‌تواند برای کاهش خدشه‌دار شدن عینک مفید باشد. ... و یا لکه روی لنزها، مطمئن شوید که از بهترین محلول تمیزکننده استفاده می‌کنید. ... دو قطره از مایع شوینده را به بطری اضافه کنید و به آرامی به هم بزنید تا ... از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید؛عینک بزنید | خواندنی ها khaandaniha.ir/.../از-لنزهای-تماسی-استفاده-می‌کنید؛عینک-بزنید‎Cached18 ژوئن 2017 ... به گفته یک متخصص چشم، اگر کسی از لنزهای تماسی و نرم استفاده می‌کند باید عینک آفتابی نیز بزند. مواجهه مکرر با اشعه یو. وی. می‌تواند منجر به ... دکتر علیرضا نادری :: لنزهای تماسی Contact Lenses dr-naderi.com/main/main.aspx?id=14‎Cached Similarزمانی که از لنز تماسی استفاده می کنید، احساس راحتی و شفافیت بینائی در گرو سلامت ... در بعضی از افراد کاهش بینایی با لنز بهتراز عینک اصلاح می شود. ..... دست دیگرتان را زیر چشمتان بگیرید و پلک بزنید تا لنز بداخل دستتان پرتاب شود. لنز یا عینک، کدام بهتر است - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4610963/لنز-یا-عینک-کدام-بهتر-است‎Cached Similar28 ا کتبر 2013 ... خیلی وقت‌ها افراد می‌توانند براحتی از عینک استفاده کنند، ولی برای ... کسی که استفاده از لنز را انتخاب می‌کند، اولا باید به چشم‌پزشک مراجعه کند تا ... نکات بهداشتی در مورد استفاده از لنزهای تماسی www.khanenegahcheshm.com/far/.../96-2013-09-21-07-16-23‎Cached Similar·اگر از مواد آرایشی چشمی استفاده می کنید ابتدا لنز را به چشم بزنید و سپس از مواد ... به استفاده از لنز باشند باید حتما هنگام کار از عینک های محافظ استفاده کنند. عدسک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عدسک‎Cached Similarلنز تماسی (به انگلیسی: contact lens ) یا عدسک، یک عدسی نازک پلاستیکی است ... استفاده از عینک، لنز را تبدیل به انتخابی بهتر در مقایسه با عینک (به‌خصوص ... با این حال عده بسیاری از لنز تماسی صرفاً برای کاربردهای آرایشی استفاده می‌کنند. 7 نکته ی ایمنی برای آن هایی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند ... https://faceit.ir/.../7-نکته-ی-ایمنی-برای-آن-هایی-که-از-لنزهای-تماسی-استفاده-می-کنند‎Cachedهر کس و در هر جای جهان که از لنز تماسی استفاده می کند وقتی در مورد دختری شنید که ... اما برای افرادی که از دستورالعمل بهداشتی لنز پیروی می‌کنند می‌تواند بسیار نادر و ... به جای لنز عینک بزنید و اگر نمی‌توانید بازهم مشکلی نیست، فقط سعی کنید ...