مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک

جام جم سرا:

طرز تهیه:

پیاز را خرد کرده، با کمی روغن تفت می‌دهیم. در همین حالت رب را هم اضافه می‌کنیم. سپس گوشت را قیمه‌ای خورد کرده به مواد اضافه کرده، همه مواد را کمی تفت می‌دهیم.

پس از آن دو لیوان آب اضافه کرده، بعد از جوش آمدن خورش، شعله را کم می‌کنیم و می‌گذاریم به مدت یک ساعت آرام بپزد. سپس خلال بادام را اضافه کرده، بعد از ۱۰ دقیقه لیموعمانی‌ها را با چنگال سوراخ کرده و در خورش می‌اندازیم و اجازه می‌دهیم خورش به مدت یک ساعت دیگر با شعله کم بپزد.
زرشک را شسته با کمی روغن و شکر تفت می‌دهیم و در پایان به همراه زعفران به مواد خورش اضافه می‌کنیم.
خورش را ۵ دقیقه با حرارت ملایم روی شعله نگه می‌داریم. خورش در اصل با زرشک سیاه طبخ می‌شود. (آشپزی)



لینک منبع :طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک

طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1702649978586852121‎Cached1 نوامبر 2014 ... مواد لازم (برای ۶ نفر): گوشت گوساله ۵۰۰ گرم- زرشک ۵۰ گرم- خلال بادام ۱۰۰ گرم- پیازمتوسط یک عدد- نمک و فلفل به میزان لازم- روغن برای سرخ‌کردن ۲ ... Images for طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک خورش قیمه خلال و زرشک، خورشتی خوش طعم و عالی - انواع خورشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/201362924044.html‎Cached Similarشما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله خورش قیمه خلال و زرشک، خورشتی خوش طعم و عالی شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی ... طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک - تکناز www.taknaz.net/news_detail_31146.html‎Cachedمواد لازم برای شش نفر گوشت گوساله 500 گرم زرشک 50 گرم خلال بادام 100 گرم پیازمتوسط یک عدد نمک و فلفل به میزان لازم روغن. روش تهیه خورش قیمه با خلال و زرشک - ایران ناز www.irannaz.com/during-the-preparation-method-gheimeh-with-barberries.html‎Cached Similarمواد مورد نیاز برای استفاده شش نفر گوشت گوساله 500 گرم زرشک 50 گرم خلال بادام 100 گرم پیازمتوسط یک عدد نمک و فلفل به میزان لازم. طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-خورش-قیمه-خلال-و-زرشک.html‎Cached19 نوامبر 2014 ... طرز تهیه: پیاز را خرد کرده، با کمی روغن تفت می‌دهیم. در […] طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک. مواد لازم (برای ۶ نفر):. گوشت گوساله ۵۰۰ گرم- زرشک ۵۰ ... طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک - انجمن سرگرمی تفریحی پیجفا forum.pagefa.us/thread-324.html‎Cached#1. طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک. خورش قیمه خلال و زرشک. مواد لازم: گوشت گوساله = 500 گرم زرشک =50 گرم خلال بادام =100 گرم پیازمتوسط= یک عدد نمک و فلفل= به ... آشپزی - خورش قیمه خلال و زرشک groohashpazi.blogfa.com/post-7008.aspx‎Cached Similarنمک و فلفل به میزان لازم روغن برای سرخ‌کردن دو قاشق غذاخوری شکر یک قاشق غذاخوری زعفران نصف قاشق چایخوری لیمو عمانی چهار عدد. خورش قیمه خلال و زرشک. طرز تهیه. طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک یک خورش مجلسی - روزنه rozanehonline.com/طرز-تهیه-خورش-قیمه-خلال-و-زرشک-یک-خورش-م/‎Cached2 جولای 2017 ... امروز قصد داریم طرز تهیه خورش قیمه خلال و زرشک که یک خورش کاملا مجلسی محسوب می گردد را برایتان قرار داده ایم این خورش بسیار عالی و خوشمزه ... کتاب آشپزی/خورش خلال بادام - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/خورش_خلال_بادام‎Cached Similarخورش خلال بادام یا خورش قیمه خلال بادام بومی شهر کرمانشاه است که در مجالس در این ... بادام خلال شده ۱۰۰ گرم; پیاز ۱ عدد متوسط; لیمو عمانی به مقدار دلخواه; زرشک سیاه یک ... طرز تهیه: خلال بادام را یک ساعت قبل در یک ظرف آب خیس می‌کنیم. گوشت را هم به ...