مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد

جام جم سرا به نقل از سینماپرس: شهاب حسینی که جمعه شب مه‌مان ویژه برنامه «هفت» بود، در هنگام گفتگو درباره مسائل مختلف حوزه بازیگری با محمود گبرلو، مجری این برنامه، ناگهان صدای همسر خود پریچهر حسینی را شنید که از طریق ارتباط تلفنی با او صحبت می‌کرد.


مجری هفت از همسر شهاب حسینی درباره نحوه رفتار وی در خانه و میزان توجه این بازیگر به خانواده سوال کرد. پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی اظهار کرد: ما نیز همچون بسیاری از مردم ایران شخصیت و بازی وی را دوست داشته و به او افتخار می‌کنیم.


او در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کدام اثر سینمایی همسزش را بیشتر می‌پسندد ار دادن پاسخ روشن خودداری کرد و گفت: همه فیلمهای ایشان را دوست داریم.



لینک منبع :شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد

Images for شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شهاب-حسینی-در-هفت-غافلگیر-شد‎Cached11 ا کتبر 2014 ... شهاب حسینی، بازیگر سینما، در برنامه هفت این هفته غافلگیر شد. ترفند تهیه کننده این برنامه باعث شد این برنامه سینمایی که شب گذشته از شبکه ... شوکه شدن شهاب حسینی در هفت - آپارات www.aparat.com/v/PNHYx/شوکه_شدن_شهاب_حسینی_در_هفت‎Cached Similar11 ا کتبر 2014 ... هفت برای سینمای ایران شهاب حسینی که جمعه شب میهمان محمود گبرلو تهیه ... با یک سورپرایز از طرف تیم هفت مواجه شد که بهتره خودتون ببینید. شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد – news news.adbx.ir/d/2017/06/05/شهاب-حسینی-در-هفت-غافلگیر-شد/‎Cached5 ژوئن 2017 ... جام جم سرا به نقل از سینماپرس: شهاب حسینی که جمعه شب مه‌مان ویژه برنامه «هفت» بود، در هنگام گفتگو درباره مسائل مختلف حوزه بازیگری با محمود ... عکسهای جدید شهاب حسینی در برنامه هفت - آریا پیکس ariapix.net/1393/07/شهاب-حسینی-هفت.html‎Cachedمجموعه عکسهای جدید از حضور شهاب حسینی در برنامه هفت ( شبکه سه سیما ) / 18 مهر ... در قسمتی از برنامه نیز شهاب حسینی توسط ارتباط تلفنی با همسرش غافلگیر شد . اظهارات شهاب حسینی و همسرش در هفت - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/.../اظهارات-شهاب-حسینی-و-همسرش-در-هفت‎Cached Similar11 ا کتبر 2014 ... "محمود گبرلو" در ابتدا حضور شهاب حسینی در برنامه هفت را به مناسبت قرار ... برابر نمایش باید به عمق اندیشه و روح آن نزدیک شد که یک نقش چگونه ... «شهاب حسینی» در «هفت» غافلگیر شد! - اخبار سینمای ایران و جهان ... cinemapress.ir/news/56257/‎Cached11 ا کتبر 2014 ... سینماپرس: شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران در برنامه هفت این هفته در شبکه سه سیما غافلگیر شد. شهاب حسینی با شنیدن صدای همسرش در برنامه «هفت» غافلگیر شد ... saten.ir/40295/شهاب-حسینی-با-شنیدن-صدای-همسرش-در-برنام/‎Cached Similar11 ا کتبر 2014 ... شهاب حسینی، بازیگر سینما، در برنامه هفت این هفته غافلگیر شد. ترفند تهیه کننده این برنامه باعث شد این برنامه سینمایی که شب گذشته از شبکه ... شهاب حسینی با شنیدن صدای همسرش در برنامه «هفت» غافلگیر شد ... saten.ir/40295/شهاب-حسینی-با-شنیدن-صدای-همسرش-در-برنام/2/ شهاب حسینی، بازیگر سینما، در برنامه هفت این هفته غافلگیر شد. ترفند تهیه کننده این برنامه باعث شد این برنامه سینمایی که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد ... - شهاب حسینی - در - هفت - غافلگیر شد! | به گزارش خبرنگار - قطره www.ghatreh.com/news/nn22548756/شهاب-حسینی-هفت-غافلگیر 10 ا کتبر 2014 ... شهاب حسینی - در - هفت - غافلگیر شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینماپرس، وی که جمعه شب مهمان ویژه برنامه هفت بود، در هنگام گفتگو ...