مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست

جام جم سرا: سعید امانی گفت: کاهو به مقدار قابل توجهی، سرد و خشک است و معمولا با خیار و گوجه به عنوان سالاد در اکثر سفره‌های ما ایرانیان حضور دارد اما استفاده از کاهو پس از مصرف غذا، برای افراد سرد مزاج اصلا مناسب نیست و موجب بروز اختلالات گوارشی در افراد می‌شود. در واقع این افراد بهتر است گهگاه مقادیر کمی کاهو استفاده کنند.

وی افزود: با این حال، به افرادی که پوست صورت آن‌ها بسیار جوش دارد و خواستار پوستی شفاف و زیبا هستند توصیه می‌شود ۱۰ روز کاهو با سکنجبین میل کنند تا پوستشان بهبود یابد.

وی اذعان داشت: کاهو خواب آور است و افراد گرم مزاج که با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنند بهتر است به جای اعتیاد به قرص‌های آرام بخش در کنار غذای خود، از کاهو استفاده کنند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست

کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کاهو،-آرامبخش-و-شفاف-کننده-پوست‎Cached4 ا کتبر 2014 ... تصویر کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست. جام جم سرا: سعید امانی گفت: کاهو به مقدار قابل توجهی، سرد و خشک است و معمولا با خیار و گوجه به عنوان ... کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../کاهو-آرامبخش-و-شفاف-کننده-پوست 4 ا کتبر 2014 ... برخی گیاهان خاصیت آرامبخشی دارند و افزون بر این، می‌توانند مانند قرص‌های آرامبخش، بی‌خوابی افراد را نیز درمان کنند؛ کاهو از جمله سبزیجاتی است که ... کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=917665 5 ا کتبر 2014 ... در واقع این افراد بهتر است گهگاه مقادیر کمی کاهو استفاده کنند. با این حال، به افرادی که پوست صورت آن‌ها بسیار جوش دارد و خواستار پوستی شفاف و ... کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست - مجله برنا bornamag.ir/a-252367.html‎Cachedکاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست. کاهو به مقدار قابل توجهی، سرد و خشک است و معمولا با خیار و گوجه به عنوان سالاد در اکثر سفره‌های ما ایرانیان حضور دارد اما استفاده از ... کاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست - مجله پویا pooyamag.ir/a-252367.html‎Cachedبا این حال، به افرادی که پوست صورت آن‌ها بسیار جوش دارد و خواستار پوستی شفاف و زیبا هستند توصیه می‌شود ۱۰ روز کاهو با سکنجبین میل کنند تا پوستشان بهبود ... عرقیات و داروهای گیاهی110 ابن سینا - خواص araghiatgiahy110.blogfa.com/post-3.aspx‎Cached Similarخواص : تصفیه کننده خون , سفید کننده پوست , درمان کم خونی , درمان بیماری های ... مقوی قلب و اعصاب , آرامبخش , خوشبو کننده , ملین , روشن کننده پوست و محافظ آن , نشاط آور ... کاهو برای دفع یبوست مزاج ، دفع صفرا و درمان یرقان و افزایش حجم ادرار وخون ... اقیانوس - ماسک کاهو برای شفاف سازی پوست gunagunagun.mihanblog.com/post/1042‎Cached24 مه 2015 ... ماسک کاهو برای شفاف سازی پوست. ... خاصیت آرامبخشی دارند و افزون بر این، می‌توانند مانند قرص‌های آرامبخش، بی‌خوابی افراد را نیز درمان کنند؛ کاهو از ... خواص میوه و صیفی جات - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/khone.khavasmivevaseyfijat/?l=fa‎Cachedکاهو، آرامبخش و شفاف کننده پوست گیاهی با خاصیت ضد درد! نفخ می کنید؟ این گیاه را دریابید! کلم ها این سرطان را مغلوب می کنند گیاهان کاهش دهنده قندخون+روش مصرف روشن شدن پوست صورت با ۱۵ روش خانگی | چطور chetor.com/38245-روشن-شدن-پوست-صورت/‎Cached Rating: 87% - 1,450 votes در چنین شرایطی روی آوردن به روش‌های طبیعی برای روشن شدن پوست صورت، انتخاب ... از ویتامین C، مانند گوجه‌فرنگی و خیار هم می‌توانند همین کار را برای‌تان انجام دهند. فواید بی نظیر کاهو را بدانیم - بانی مد blog.banimode.com/2017/05/.../فواید-بی-نظیر-کاهو-را-بدانیم/‎Cached18 مه 2017 ... احیا کننده پوست ... از سفید شدن موها جلوگیری می کند. ... کاهو اثر ضد اسپاسم ، مدر و آرام بخش است و خوردن این سبزی یا نوشیدن آب آن می تواند به بهتر ...