مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مقابله با «ازدواج سپید» در شورای برنامه‌ریزی استان تهران

جام جم سرا: سیاوش شهریور در رابطه با موضوع ازدواج سپید در جامعه ایران، تصریح کرد: ایران جامعه‌ای در حال گذر به سمت مدرنیته شدن است. طبیعی است که چنین آسیب‌هایی وجود داشته باشد، اما در این خصوص بزرگ‌نمایی‌هایی شده است و ما آمار دقیقی از میزان گستردگی آن نداریم.

وی با بیان اینکه ازدواج سپید به صورت محدود و معدود وجود دارد، افزود: به این نحوه آشکار و تندی که در رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود نیست، اما همین میزان محدود هم باید با کار فرهنگی و با رویکرد اجتماعی مقابله شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به تبلیغ ازدواج رسمی و قانونی گفت: فراهم کردن ازدواج آسان و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای محکم شدن بنیان خانواده می‌تواند در این زمینه نمونه‌ای از رفتاری فرهنگی در مقابله با این آسیب باشد.

به گزارش جام جم سرا، شهریور از اجرای طرح «اعتلای خانواده پایدار» در استان تهران خبر داد و گفت: طرح «اعتلای خانواده پایدار» در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. براین اساس تحکیم خانواده پایدار در بخش‌های سیاست‌های جمعیتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، افزایش نرخ زاد و ولد، افزایش نرخ ازدواج و بسترسازی، برای ازدواج آسان مطرح شده است. باید جوانان را به این سمت سوق دهیم تا بدانند که آرامش در ازدواج پایدار است و این نوع ازدواج یک نگاه وارداتی است و نمی‌تواند آرامش، سلامت و بهروزی را برای خانواده‌های ایرانی به همراه داشته باشد.

به نقل از ایسنا، در ازدواج سفید که در غرب رایج است و به معنای «همباشی» نیز شناخته می‌شود، پیوندی به مدت زمان نامعلوم بین دو فرد برقرار می‌شود که فاقد مشروعیت اجتماعی و حقوقی است.



لینک منبع :مقابله با «ازدواج سپید» در شورای برنامه‌ریزی استان تهران

طرح مقابله با «ازدواج سپید» به شورای برنامه‌ریزی استان تهران می‌رود ... www.isna.ir/.../طرح-مقابله-با-ازدواج-سپید-به-شورای-برنامه-ریزی-استان-تهران‎Cached6 سپتامبر 2014 ... مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از نهایی شدن طرح "اعتلای خانواده پایدار" برای مقابله با ازدواج سپید خبر داد و گفت: جوانان ایرانی باید ... طرح مقابله با «ازدواج سپید» به شورای برنامه‌ریزی استان تهران می‌رود https://shafaqna.com/.../85898-طرح-مقابله-با-ازدواج-سپید-به-شورای-برنامه‌ریزی-استان-تهران-می‌رود?...‎Cached6 سپتامبر 2014 ... شفقنا زندگی- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از نهایی شدن طرح " اعتلای خانواده پایدار" برای مقابله با ازدواج سپید خبر داد و گفت: ... استان‌داری تهران به مقابله با «ازدواج سپید» می‌رود - تریبون زمانه https://www.tribunezamaneh.com/archives/57663‎Cachedاستان‌داری تهران به مقابله با «ازدواج سپید» می‌رود | تریبون زمانه تریبونی است در ... پایدار” برای مقابله با این پدیده، طراحی و برای اجرا به شورای برنامه‌ریزی استان ... اجباری‌شدن مشاوره‌های روانشناختی پیش از ازدواج - روزنامه شرق sharghdaily.ir/News/.../اجباری‌شدن-مشاوره‌های-روانشناختی-پیش-از-ازدواج‎Cached... تهران از نهایی‌شدن طرح «اعتلای خانواده پایدار» برای مقابله با «ازدواج سپید» خبر ... خانواده پایدار» در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. عصر جهان|ازدواج سپید چیست؟ +تبعات ازدواج سپید+علل گرایش به ... www.asrjahan.ir/.../ازدواج-سپید-چیست؟-+تبعات-ازدواج-سپید+علل-گرایش-به-ازدواج-سپید 6 سپتامبر 2014 ... طرح استانداری تهران برای مقابله با "ازدواج سپید" ... طرح «اعتلای خانواده پایدار» در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. مقابله با «ازدواج سفید» shafaonline.ir/fa/news/33556/مقابله-با-ازدواج-سفید‎Cached7 سپتامبر 2014 ... شفا آنلاین- اتخاذ سیاست‌هایی برای مقابله با «ازدواج سفید»، شکلی از زندگی ... در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. طرح استانداری تهران برای مقابله با "ازدواج سپید" - بورس نیوز www.boursenews.ir/.../طرح-استانداری-تهران-برای-مقابله-با-ازدواج-سپید‎Cached6 سپتامبر 2014 ... طرح استانداری تهران برای مقابله با "ازدواج سپید" ... طرح «اعتلای خانواده پایدار» در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. - سامبو یا ازدواج سفید ؛ شهر چگونه ویران می شود؟ javanannews.ir/News.aspx?code=1946‎Cachedمقابله با ترویج ازدواج سفید تحسین دارد و پرداختن ناشیانه و ترویج این پدیده شوم ... خانواده پایدار» در استان تهران نهایی شده است و به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود. #ازدواج_سپید hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/ازدواج_سپید?src=hash‎Cachedازدواج سپید، پدیده‌ای که فرهنگ ایرانی را نشانه رفته است #ازدواج_سپید http://eonl.ir /jin .... خبر: طرح مقابله با #ازدواج_سپید به شورای برنامه‌ریزی استان #تهران میرود ... اخبار ازدواج سپید - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/+ازدواج+سپید‎Cachedثبت ساعتی 19 طلاق در کشور/ 80 درصد مطلقه‌ها زیر 30 سالند · همدان, طلاق, ازدواج ... طرح مقابله با «ازدواج سپید» به شورای برنامه‌ریزی استان می‌رود · ازدواج و طلاق, ازدواج, ...