مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز|

جام جم سرا: از سر شب دائم سرش توی لپ‌تاپش بود و تایپ می‌کرد. وقتی هم توانست با یکی از دوستانش چند دقیقه‌ای ارتباط تصویری بگیرد خیلی خوشحال شد.

سر شام پرسید سرعت اینترنت خانه چقدر است؟
گفتم: 2 مگ.
گفت: عجب.
گفتم: راضی بودی؟
گفت: کارم راه افتاد. اینترنت خانه پدر 512 است. یعنی هیچ. گوگل را پنچ دقیقه‌ای باز می‌کند.
گفتم: من قبلا 1 مگ داشتم اما جواب نمی‌داد. الآن مدتی است 2 مگ استفاده می‌کنم. راستی اینترنت شما در آنجا چطوری است؟ راضی هستی؟
همه با هم خندیدیم.
گفت: خب واقعا فرق دارد.
گفتم: اینجا وقتی با اینترنت 2 مگ کار کنی دیگر نمی‌توانی با سرعت کمتر کنار بیایی. دیوانه می‌شوی.
گفت: پس به من حق می‌دهی که اعصابم خرد باشد.
گفتم: بله.
گفت: برای این 2 مگ چقدر می‌دهی؟
گفتم: ماهانه 85 هزار تومان.
آش پرید توی گلویش.
گفت: 85 هزار تومان؟
گفتم: زیاد است؟
گفت: مطمئنی سرعتت 2 مگ است؟
گفتم: بله من 2 مگ استفاده می‌کنم. از 12 شب تا هفت صبح هم خدمات ویژه دارد.
گفت: بعد 85 هزار تومان پول می‌دهی؟
گفتم: بله، مجبورم.
گفت: اگر ماهانه 85 هزار تومان پول اینترنت می‌دهی چقدر کرایه پرداخت می‌کنی؟
گفتم: ما ایرانی‌ها لارجیم دیگر، مربی‌مان‌ در لیگ‌ برتر 2 میلیارد حقوق می‌گیرد.
گفت: چه خبر است؟ چه خبر شده در این مملکت؟ گنج پیدا کرده‌اند؟
گفتم: گنج که پیدا کرده‌اند، سال‌هاست. نفت هست شکر خدا.
گفتم: تو خودت مگر سرعت اینترنتت چقدر است؟
گفت: من اینترنت 25 مگ دارم، ماهانه 30 دلار می‌دهم.
آش پرید توی گلویم. داشتم خفه می‌شدم. عاقبت آن قدر زدند پشتم تا راه نفسم باز شد.
بعد از شام با دوستم نشستیم و هزینه‌های زندگی‌مان را حساب کردیم. او نزدیک برکلی زندگی می‌کند و من نزدیک دانشگاه تهران. عاقبت مشخص شد با همین حقوق و درآمد اگر بروم توی خود برکلی زندگی‌ کنم ماهانه 100 دلار هم برایم می‌ماند در حالی که اینجا با همین حقوق هر ماه یک تومن کم می‌آورم. (رضا ساکی/ایسنا)



لینک منبع :همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز|

همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../همسایگی-با-دانشگاه-تهران-و-زندگی-در-برکلی-طنز‎Cached6 سپتامبر 2014 ... تصویر همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز|. جام جم سرا: از سر شب دائم سرش توی لپ‌تاپش بود و تایپ می‌کرد. وقتی هم توانست با یکی ... همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../همسایگی-با-دانشگاه-تهران-و-زندگی-در-برکلی-طنز 6 سپتامبر 2014 ... تصویر همسایگی با دانشگاه تهران و زندگی در برکلی |طنز|. جام جم سرا: از سر شب دائم سرش توی لپ‌تاپش بود و تایپ می‌کرد. وقتی هم توانست با یکی ... گزارشی از زندگی در همسایگی قبرفروش‌های تهران + فیلم و عکس news.hmvatan.ir/.../گزارشی-از-زندگی-در-همسایگی-قبرفروش-های-تهران-فیلم-و-عکس?...‎Cached9 جولای 2017 ... گزارشی از زندگی در همسایگی قبرفروش‌های تهران + فیلم و عکس ... اون راسته بپرسی ، آدرس دقیق «پیرزن پیرمردا» رو نشونت می‌دن؛ با کروکی. سید جواد رضویان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سید_جواد_رضویان‎Cachedمحل زندگی, تهران ... وی در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود ... او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران ... وی پس از این ماجرا در مجموعه همسایه ها به ایفای نقش پرداخت . رضا عطاران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رضا_عطاران‎Cached Similarمحل زندگی, تهران ... تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد ... علی صادقی و مجید صالحی با حضور در کارهای رضا عطاران به شهرت رسیده‌اند. ... عطاران در سال ۱۳۹۰ توانست اولین فیلم سینمایی خود را با نام خوابم می‌آد .... دلاک • خواهر پسرعمه زا • گل‌قرمزی • دختر همسایه • باغبان • عزیزم ببخشید فرزند ... علیرضا خمسه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/علیرضا_خمسه‎Cachedمحل زندگی, تهران ... علی‌رضا خمسه (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱ تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی و فارغ‌التحصیل ... وی فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. ... و بخندید»، «حواستو جمع کن» و «نگاه سوم» به اجرای قطعات نمایشی طنز پرداخت. ... در این فیلم، خمسه نقش مردی فضایی را با گریمی متفاوت بازی کرد. جزئیاتی از زندگی دختران پانسیون‌نشین در تهران - ایسنا www.isna.ir/.../جزئیاتی-از-زندگی-دختران-پانسیون-نشین-در-تهران‎Cached24 آگوست 2016 ... پانسیون های زنانه خیابان ولیعصر تهران محل زندگی دختران جوانی است که .... شکایت همسایه ها از این افراد مجرد می داند و می گوید: با وجود این، ما باز هم ... ایران پس از ٣٥ سال حاکمیت جمهوری اسلامی، کجا ایستاده است - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/f14_iran_in.../25263396.html‎Cached13 فوریه 2014 ... دولت جمهوری اسلامی چندی پیش قراردادی با دولت چین بست که، بر اساس آن، چین ... به طلبه‌ها می‌دهد، چهارصد میلیارد تومان است که با کل بودجه دانشگاه تهران در ... می‌دهد که کیفیت زندگی مردم ایران در سال ٢٠١٠ رتبه ١٥٠ جهان را داشته است. .... سخن گفتن از امکان شرکت نیروهای سکولار در انتخابات ایران بیشتر به طنز می‌ماند. [PDF] : ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻋﺒﺎدﯼ درﮔﻔﺖ وﮔﻮ ﺑﺎ هﺮﯼ ﮐﺮاﻳﺴﻠﺮ ﺑﻨﻴﺎدﮔﺮاﻳﺎن د globetrotter.berkeley.edu/people6/Ebadi/ebadi-con.pdf‎Cached Similarﺷﻴﺮﻳﻦ ﻋﺒﺎدﯼ در ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ. ﺑﺎ. هﺮﯼ ﮐﺮاﻳﺴﻠﺮ، ﻣﻌﺎون ﻣﺮﮐﺰﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ داﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺮﮐﻠﯽ. ﮐﺎﻟﻴﻔﺮﻧﻴﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. " ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺗﺎرﻳﺦ ... ﻣﺴﺎوﯼ ﺑﺎ هﻤﺴﺮم هﺴﺘﻢ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻢ اﻳﻦ زﻧﺪﮔﯽ را اداﻣﻪ ﺑﺪهﻢ وﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ زﻧﺪﮔﯽ زﻧﺎﺷﻮﻳﯽ ام ﺗﺎ ﮐﻨﻮن. اداﻣﻪ ﭘﻴﺪا ﮐﺮدﻩ اﺳﺖ. ". ... ن ﻣﺮﮐﺰ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ داﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺮﮐﻠﯽ ﺳﭙﺲ از. ﻋﺒﺎدﯼ ﮐﻪ ﺗﺼﺮﻳ. ﺢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ درداﻧﺸﮕﺎﻩ. ﺗﻬﺮان ﺑﻪ ﺗﺪرﻳ. ﺲ اﺷﺘﻐﺎل داﺷﺘﻪ ... ﺧﻴﻠﯽ ﻗﻮﯼ ﺗﺮ از ﮐﺸﻮرهﺎﻳﯽ ﮐﻪ هﻤﺴﺎﻳﻪ ﻣﺎ هﺴﺘﻨﺪ. ". ﻋﺒﺎدﯼ ﺳﭙﺲ در ... روزنامه های تهران، با اتحاد منطقه علیه ایران، کار سخت شده - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-39035773‎Cached21 فوریه 2017 ... روزنامه های تهران، با اتحاد منطقه علیه ایران، کار سخت شده .... شهرام شهیدی در صفحه طنز شهروند نقل کرده که با انتقاد یک عضو هیات علمی دانشگاه زابل، از .... ایران مشکل ندارند، اما شهروندان این دو کشور برای ادامه زندگی خود با بی‌ثباتی مواجه ... به اندازه فایده بزرگی که از همسایگی با ایران نصیبش شده، فایده نرسانده است.