مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همسر غیربهداشتی من

برای این‌که دلخور نشود در این مورد چیزی به او نگفته‌ام، اما ناخودآگاه از همکلامی و نزدیک شدن به او دوری می‌کنم. همسرم متوجه این رفتار من شده و آن را به پای سردی و بی مهری من می‌گذارد در حالی که من او را خیلی دوست دارم اما واقعا دیگر نمی‌توانم بوی بد لباس و دهان او را تحمل کنم. چگونه این موضوع را مطرح کنم که باعث دلخوری‌اش نشود؟

***

پاسخ مشاور: مشکلی که شما مطرح کردید، چیز غیرقابل حل و تخریب‌کننده نیست. البته قبول دارم که می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. مخصوصا این‌که همسر شما مرد خوبی است و نمی‌خواهید رابطه‌تان خراب شود.

مانند هر انتقاد دیگر در زندگی زناشویی قبل از مطرح کردن انتقادتان باید حساب عزت نفس همسرتان را بکنید. او را به خاطر خوبی‌هایی که دارد، ستایش کنید. رفتار صمیمانه شما باعث می‌شود بجای آن که در جایگاه متهم قرار بگیرد، درک کند شما برای گرم‌تر شدن رابطه‌تان چنین موضوعی را بیان می‌کنید. حتما این موضوع را در خلوت مطرح کنید. از او بخواهید برای گرم‌تر شدن ارتباط‌تان، مراقب بهداشتش باشد. خالی از لطف نیست که اشاره‌ای به حفظ شان او در محل کار هم داشته باشید. به مناسبت‌های مختلف برایش عطر بخرید. البته مانند هر تغییر رفتار دیگر، نمی‌توانید توقع داشته باشید در عرض چند روز همسرتان به یک مرد شیک‌پوش و خوش بو تبدیل شود اما قدم قدم او را از وضع فعلی‌اش دور کنید. یادتان نرود باید این حس را به او منتقل کنید که این مشکل مانع از دوست داشتن او نشده است. (ضمیمه چاردیواری)

ندا داوودی



لینک منبع :همسر غیربهداشتی من

Images for همسر غیربهداشتی من همسر غیربهداشتی من - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1628840933140261089/همسر-غیربهداشتی-من‎Cached2 سپتامبر 2014 ... همسر من مرد خوبی است که برای رفاه ما تلاش زیادی می‌کند، مهربان و صبور است و من از نظر رفتاری مشکلی در او نمی‌بینم، اما به نظر من یک ایراد بزرگ دارد ... همسر غیربهداشتی من ! - پرشین وی persianv.com/goonagoon/همسر-غیربهداشتی-من.html 3 سپتامبر 2014 ... همسر من مرد خوبی است که برای رفاه ما تلاش زیادی می‌کند، مهربان و صبور است و من از نظر رفتاری مشکلی در او نمی‌بینم، اما به نظر من یک ایراد بزرگ دارد ... همسر شلخته من - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1585506463975196898/همسر-شلخته-من‎Cached29 جولای 2014 ... تمام وقتم را صرف همسر و دو فرزندمان کرده‌ام اما دیگر احساس می‌کنم ... همسرم حتی لوازم شخصی‌اش را مرتب نمی‌کند. ... تصویر همسر غیربهداشتی من ... بایگانی‌ها همسر غیربهداشتی من - زناشویی ، همسرداری - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/tag/همسر-غیربهداشتی-من‎Cachedنوشته هایی با برچسب همسر غیربهداشتی من. همسران غیربهداشتی · همسران غیربهداشتی. صدای قلب جنین از چه زمانی شنیده می شود؟! انتخاب شریک زندگی صحیح با این ... آخرین خبر | مشاوره/ همسر من غیر بهداشتی است - AKHARINKHABAR.ir akharinkhabar.ir/girly/992553‎Cachedجام جم/ همسر من مرد خوبی است که برای رفاه ما تلاش زیادی می‌کند، مهربان و صبور است و من از نظر رفتاری مشکلی در او نمی‌بینم، اما به نظر من یک ایراد بزرگ دارد. او به ظاهر و ... من همسرش هستم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/من_همسرش_هستم‎Cached Similarمن همسرش هستم عنوان فیلمی است سینمایی به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی شایسته و محصول ۱۳۹۰؛ فیلمی در ژانر عاشقانه و اجتماعی که در این فیلم نیکی کریمی ... همسر شلخته من - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1585506463975196898/همسر-شلخته-من 29 جولای 2014 ... گاهی یک کتاب نیمه‌کاره، ماه‌ها در کتابخانه‌ام می‌ماند و من فرصت خواندنش را ندارم. تمام وقتم را صرف همسر و دو فرزندمان کرده‌ام اما دیگر احساس می‌کنم نمی‌توانم ادامه دهم. اگر من نباشم در این خانه سنگ ... همسر غیربهداشتی من. سه شنبه 11 شهریور ... همسر من از مقاربت جنسی امتناع می کند؛ www.almosleh.com/ar/index-fa-show-32990.html‎Cachedهمسر من مایل به انجام مقاربت جنسی نیست و اگر عمل مذکور اتفاق بیفتد کاملا علیرغم میل او اتفاق می افتد؛ بسیار سعی کردم تا علت را بدانم اما موفق نشدم؛لازم به ... من باهوشترم یا همسرم؟! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/details/30918/من-باهوشترم-یا-همسرم؟!‎Cached8 مه 2017 ... من باهوشترم یا همسرم؟! نتایج یک مطالعه نشان می دهد با وجود اینکه مغز مردان از زنان بزرگتر ... این زولبیا بامیه غیر بهداشتی را به هیچ عنوان نخرید!