مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزیر جوانان: زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم

جام‌جم‌سرا: محمود گودرزی، با اشاره به معیارهای انتخاب فرد مناسب برای زندگی گفت: انتخاب درست و معیار واقعی برای انتخاب همسر مهم است. من زندگی مشترکم را با شانزده هزار تومان شروع کردم که نیمی از آن پس انداز خودم بود و بخشی را هم با اصرار خانواده قبول کردم.

وی افزود: توجه به ازدواج‌های دانشجویی و آسان‌سازی ازدواج برای جوانان می‌تواند به ایجاد فرهنگ مناسب برای کاهش طلاق و تشویق جوانان به تشکیل زندگی مشترک موثر باشد.

گودرزی با اشاره به آمار سازمان ثبت اسناد کشور گفت: خوشبختانه شیب افزایش طلاق در مدت یکسال گذشته نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است و امیدوارم با افزایش تسهیلات لازم و بهتر شدن شرایط اقتصادی که با تدبیر دولت صورت گرفته است جوانان بیشتری بتوانند به زندگی خود سامان بدهند.(خبرآنلاین)



لینک منبع :وزیر جوانان: زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم

وزیر جوانان: زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../وزیر-جوانان-زندگی-مشترکم-را-با-۱۶هزار-تومان-شروع-کردم 21 آگوست 2014 ... وزیر ورزش و جوانان با بیان این نکته که زندگی مشترک خود را با ۱۶هزار تومان شروع کرده گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان سازی ازدواج جوانان ... وزیر جوانان: زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../وزیر-جوانان-زندگی-مشترکم-را-با-۱۶هزار-تومان-شروع-کردم‎‎Cached21 آگوست 2014 ... وزیر ورزش و جوانان با بیان این نکته که زندگی مشترک خود را با ۱۶هزار تومان شروع کرده گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان سازی ازدواج جوانان ... وزیر جوانان: شیب افزایش طلاق در یک سال گذشته کاهش یافته/ زندگی ... www.khabaronline.ir/(X(1)S(xjbzggqjg01dpu3epmelbuo))/.../family‎Cachedوزیر ورزش و جوانان گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان سازی ازدواج جوانان باید ... طلاق در یک سال گذشته کاهش یافته/ زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم. زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/5C3529351154.html وزیر ورزش و جوانان با بیان این نکته که زندگی مشترک خود را با ۱۶هزار تومان شروع کرده گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان سازی ازدواج جوانان باید به عنوان یک ... اعتدال - RSSing.com wave-green7.rssing.com/chan-5239851/all_p951.html‎Cachedمشاور عالی وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر تدوین ضوابط حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: تصمیم‌گیری ... 08/21/14--00:39: زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم . روزنامه کیهان - شیب تند افزایش سن ازدواج نگران‌کننده است - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../شیب-تند-افزایش-سن-ازدواج-نگران-کننده-است 20 آگوست 2014 ... در عین حال وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کاهش شیب طلاق در یک سال ... من زندگی مشترکم را با 16 هزار تومان شروع کردم که نیمی از آن پس‌انداز خودم بود ... اخبار گودرزی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/گودرزی/Article.../14‎Cachedوزیر جوانان: شیب افزایش طلاق در یک سال گذشته کاهش یافته/ زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم. وزیر ورزش و جوانان گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان ... برچسب ها - این بود زندگی - نامه نیوز namehnews.ir/fa/tag/1041/این%20بود%20زندگی‎Cachedوزیر جوانان: شیب افزایش طلاق در یک سال گذشته کاهش یافته/ زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم. وزیر ورزش و جوانان گفت تشویق به تشکیل زندگی و. اخبار اجتماعی - اخبار و مقالات روز | مجله آفتاب - صفحه نخست aftabmag.com/social/5347 وزیر جوانان: شیب افزایش طلاق در یک سال گذشته کاهش یافته/ زندگی مشترکم را با ۱۶هزار تومان شروع کردم وزیر ورزش و جوانان گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان ... وزارت ورزش و جوانان ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/وزارت_ورزش_و_جوانان_ایران‎Cached Similarاین سازمان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل مربوط به ورزش و جوانان در ایران است. مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان ...