مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهنمایی کوتاه برای انتخاب لباس کارمندی

جام‌جم‌سرا: لباس از جمله مباحثی است که در دنیای امروز تعاریف متعددی را به خود اختصاص داده است تا جایی که برای هر جایگاهی نوع خاصی از لباس تعریف می‌شود به همین خاطر انتخاب لباس مناسب برای فضای کاری از جمله ملاک‌های مهم برای پیشرفت کاری افراد و آرامش بصری محیط کار دارد.


لباس سبک انتخاب کنید

یکی از مهمترین نکاتی که تمام کارمندان از جمله مرد و زن باید به آن توجه کنند وزن لباس است. وزن لباس یکی از مباحثی است که شاید کمتر کسی هنگام خرید به آن توجه کند اما واقعیت این است که یک لباس سنگین آن هم در مدت زمانی بالغ بر 8 ساعت کاری می‌تواند باعث خستگی فرد و کلافگی او شود زیرا تحمل یک وزن ثابت طی این مدت باعث خستگی بدن و اندام می‌شود که مستقیما روی عملکرد فرد نیز اثر می‌گذارد.

استفاده از پارچه‌های سبک و استفاده کمتر از دکمه و خرج کار از جمله مواردی است که به کاهش وزن لباس کمک می‌کند. البته توجه به فصل نیز در انتخاب لباس اهمیت دارد. قطعا پوشیدن یک پالتو در زمستان مفید است اما باید توجه داشته باشید که سرمای محیط کار به انداز بیرون نیست لذا پوشیدن یک لباس سبک و در عین حال گرم برای این فصل ضروری است.

زیباتر از رئیستان نپوشید!

لباس یکی از نشانه‌های درجه بندی کاری در هر محیطی است لذا کارمند نباید به نحوی لباس بپوشد که رده کاری او دیده نشود و مخاطب نتواند افراد بالا دست را تشخیص بدهد. انتخاب نوع پارچه خود روند مهم دیگری است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند لذا یک کارمند می‌تواند از یک کت خوش دوخت و زیبا بهره ببرد اما قطعا نوع ارزش و قیمت این لباس نباید به لحاظ سیستم اداری و ادب طوری باشد که رؤسا و افراد بلند پایه را پایین دست نشان بدهد.

به رنگ لباستان توجه کنید
رنگ‌های روشن و کرم برای افرادی که در یک فضای تجاری به سر می‎برند مناسب است اما برای فعالیت‌های پرجنب و جوش به خاطر حفظ انرژی بدن استفاده از رنگ‌های معقولتر نظیر نوک مدادی و سورمه‌ای توصیه می‌شود.

دکمه ملاک لباس رسمی یا روزمره نیست

لباس رسمی یک قالب خاص دارد و چندان ارتباطی با دکمه و نوع استفاده از آن ندارد بلکه این مساله صرفا به سلیقه فرد مربوط است. همچنین پارچه، نوع دوخت والگویی که در نهایت آن لباس تولید می‌شود بیانگر رسمی یا عادی بودن لباس است زیرا نوع سبک پارچه در این تعیین نقش مهم و اساسی دارد.(هنرآنلاین)



لینک منبع :راهنمایی کوتاه برای انتخاب لباس کارمندی

Images for راهنمایی کوتاه برای انتخاب لباس کارمندی راهنمایی کوتاه برای انتخاب لباس کارمندی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راهنمایی-کوتاه-برای-انتخاب-لباس-کارمندی‎Cached20 آگوست 2014 ... لباس کارمندان مرد از آن دسته پوشش‌هایی است که شاید حساسیت خاصی در جامعه روی آن نباشد اما قطعا انتخاب نوع پوشش روی پیشرفت و عملکرد افراد ... ترفند های انتخاب لباس کارمندی مناسب - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/health/disease-and.../129309-انتخاب-لباس-کارمندی 18 فوریه 2015 ... انتخاب لباس کارمندی ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله ... خوب حالا چندین راهنمایی برای انتخاب لباس کارمندی :. راهنمای انتخاب لباس برای کوتاه قدها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../راهنمای-انتخاب-لباس-برای-کوتاه-قدها‎Cached11 آگوست 2012 ... راهنمای انتخاب لباس برای کوتاه قدها. بهترین و کاربردی‌ترین نکات را از بهترین و کارآمدترین طراحان لباس سراسر دنیا جمع و خلاصه کرده‌ایم و در قالب ... انتخاب لباس مناسب در محیط اداری - بیتوته www.beytoote.com/mode/mode/suit1-office1-environment.html‎Cached Similarانتخاب لباس مناسب اداری لباس مناسب محیط اداری , نحوه انتخاب لباس کار , مناسب ... مثلا آقایان باید بدانند که موی کوتاه و مرتب می‌تواند بهترین تاثیر ممکن را روی ... راهنمای جامع انتخاب لباس برای خانم های کوتاه قد +عکس - پرشین وی persianv.com/mode/راهنمای-جامع-انتخاب-لباس-برای-خانم-های.html‎Cached27 آوریل 2013 ... پرشین وی :چندبار تاکنون به مدل های باریک و بلند در نمایش های مد نگاه کرده و آرزو کردید که تنها چند سانت بلندقدتر بودید؟! بدون شک اگر شما نیز ... راهنمای انتخاب لباس برای دختران قد کوتاه - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/راهنمای-انتخاب-لباس-برای-دختران-قد-کوت/‎Cached Similar15 آگوست 2015 ... برای مقداری بلند نشان دادن شما به هر بیننده‌ای از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم! خب از این جمله‌های رسمی که بگذریم کار می‌رسد به بحث‌های خودمانی، اینکه ... نکاتی برای افراد قد کوتاه - ویستا vista.ir/article/282440/نکاتی-برای-افراد-قد-کوتاه‎Cached Similar4 نوامبر 2007 ... درنهایت بیاد داشته باشید که لباس شما دقیقا اندازه باشد. لباس گشاد می تواند باعث کوتاهی و پهنی شود، بنابراین لباسی انتخاب کنید که بجای شل ... مهم ترین نکات در انتخاب لباس عروسی و نامزدی -قسمت اول www.banktalar.com/articles/?n=47‎Cached Similarبهترین انتخاب برای عروس های قد کوتاه و چاق ، لباس ترک از بالا تا پایین است ، با تور بلند و تاج بلند . ... راهنمای مدل لباس عروس و انتخاب بهترین مدل مناسب اندام شما ... توصیه‌هایی برای خرید کت و شلوار - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../توصیه‌هایی-برای-خرید-کت-و-شلوار‎Cached31 جولای 2014 ... راهنمای خرید لباس مردانه ... افراد چاق بهتر است کت‌هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب ... تصویر راهنمایی کوتاه برای انتخاب لباس کارمندی ...