مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزارت بهداشت از مضرات پکیج غافل است

جام جم سرا: احمد آریایی‌نژاد درباره استفاده از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی در آپارتمان‌ها گفت: براساس قانون و در راستای حفظ سلامت جامعه استفاده از این سیستم باید به گونه‌ای باشد که هوا در منازل جریان داشته باشد تا از رطوبت و اکسیژن داخل خانه کاسته نشود اما متاسفانه الان برخی دستگاه‌های پیکج فاقد استانداردهای لازم هستند و سلامت ساکنان واحدهای مسکونی را تهدید می‌کنند.

وی افزود: این موضوع باید در وزارت بهداشت با جدیت بررسی و مورد پیگیری قرار بگیرد و مجلس هم آمادگی دارد در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد.(اعتدال)



لینک منبع :وزارت بهداشت از مضرات پکیج غافل است

وزارت بهداشت از مضرات " پکیج " غفلت کرده است | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../192180-وزارت-بهداشت-از-مضرات-پکیج-غفلت-کرده-است 5 آگوست 2014 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، ... وزارت بهداشت از مضرات پکیج غافل است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../وزارت-بهداشت-از-مضرات-پکیج-غافل-است‎Cached6 آگوست 2014 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، ... وزارت بهداشت از مضرات *پکیج* غفلت کرده است www.3neshaneh.com/.../وزارت+بهداشت+از+مضرات+%2Aپکیج%2A+غفلت+کرده+است+‎Cachedیک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از«پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، ... وزارت بهداشت از مضرات پکیج غافل است - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../وزارت-بهداشت-از-مضرات-پکیج-غافل-است‎Cachedعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، گفت: این موضوع باید ... غفلت وزارت بهداشت از مضرات پکیج - خبر فید | آخرین اخبار سراسر ... www.pc-today.ir/post/34733 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، گفت: این موضوع باید ... وزارت بهداشت در مورد پکیج غفلت کرده است - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/.../وزارت-بهداشت-در-مورد-پکیج-غفلت-کرده-است‎Cached5 آگوست 2014 ... وزارت بهداشت در مورد پکیج غفلت کرده است ... اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، گفت: این موضوع باید با جدیت توسط وزارت بهداشت مورد بررسی و پیگیری ... آریایی نژاد با بیان اینکه وزارت بهداشت در خصوص استفاده از پکیج غفلت کرده است یادآور ... غفلت وزارت بهداشت از مضرات پکیج - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran...وزارت-بهداشت-از-مضرات-پکیج/.../1508451/‎Cachedعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، گفت: این موضوع باید ... وزارت بهداشت از مضرات پکیج غافل است | احمد آریایی نژاد درباره - قطره www.ghatreh.com/news/.../وزارت-بهداشت-مضرات-پکیج-غافل-است‎Cached6 آگوست 2014 ... احمد آریایی نژاد درباره استفاده از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی در آپارتمان ها گفت: براساس قانون و در راستای حفØ. آریایی‌نژاد : مضرات پکیج با جدیت مورد بررسی قرار می گیرد - هفت گنج 7ganj.ir/آریایی‌نژاد-مضرات-پکیج-با-جدیت-مورد-ب/‎Cachedعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، گفت: این موضوع باید ... غفلت وزارت بهداشت از مضرات پکیج |اخبار ایران و جهان|TABNAK | خبر ... khabarfarsi.com/ext/10093438 11 سپتامبر 2014 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت از مضرات استفاده از «پکیج» به عنوان سیستم گرمایشی در منازل غافل شده است، ...