مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم!

جام جم سرا: وی با بیان اینکه در سال گذشته سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع هم به‌دلیل اینکه اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود، صاحبخانه از پول ودیعه‌ام کم کرده بود که دیگر پولی برای خانه گرفتن نداشتم. بعد از کمک پنج میلیونی ارشاد توانستم جایی را اجاره کنم.

این بازیگر با بیان اینکه با مشکلات زیادی زندگی را می‌گذراند، ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. الان کل دندان‌هایم را کشیده‌ام و هزینه درمان آن‌ها را ندارم. برای گرفتن بودجه‌ای برای زندگی به همه‌جا رفته‌ام. حتی چندی پیش به‌سراغ همسر آقای انصاری که مالک بازار مبل هستند رفتم اما باز هم اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم این همه بودجه که در مملکت جابه‌جا می‌شود، چرا من بعد از این همه سال فعالیت هنری نباید سهمی از آن داشته باشم؟

به نقل از ایسنا، او برای خلاصی از مشکلات مالی مراجعاتی نیز به چند محل مرتبط داشته: به خانه سینما رفتم، گفتند خودمان ۵۰۰ میلیون تومان بدهی داریم و نمی‌توانیم کمک کنیم. خانه پیشکسوتان هنر هم می‌گوید چون به‌عنوان هنرمند درجه دو معرفی شده‌ام، نمی‌توانند کمک کند. در صورتی که در فیلم‌های زیادی نقش اول بازی کرده‌ام. البته با صحبت‌هایی که با مسئولان آنجا شده قرار است ۱۵۰ هزار تومان به من بدهند. به وزارت ارشاد نامه نوشتم و درخواست کمک کرده‌ام. زمانی آقای (عزت الله) انتظامی به ما کمک می‌کرد اما دیگر خسته شد و الان دیگر جواب تلفن را هم نمی‌دهد. اخیرا آقای ایوبی ماهی ۳۵۰ هزار تومان ماهیانه تعیین کرده‌اند و ۱۸۰ هزار تومان هم از طرح تکریم می‌گیرم اما این مبلغ حتی نصف اجاره خانه‌ام هم نمی‌شود.

به گزارش جام جم سرا، این بازیگر همچنین بیش از ۱۰ سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثار دیگری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است. «آواز قو» آخرین فعالیت سینمایی ثریا حکمت محسوب می‌شود.



لینک منبع :بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم!

Images for بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../بازیگر-سینما-پولی-ندارم،-۳-روز-در-چادر-زندگی-کردم‎Cached4 آگوست 2014 ... تصویر بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! جام جم سرا: وی با بیان اینکه در سال گذشته سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع ... بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! | مرآت : آخرین ... meraatnews.com/content/بازیگر-سینما-پولی-ندارم،-۳-روز-در-چادر-زندگی-کردم 1 نوامبر 2014 ... مرآت :وی با بیان اینکه در سال گذشته سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن ... از پول ودیعه‌ام کم کرده بود که دیگر پولی برای خانه گرفتن نداشتم. بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر بودم! - صفحه اصلی t-culture93.40media.ir/?...بازیگر+سینما:+پولی+ندارم،+۳+روز...چادر... بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر بودم! ... وی با بیان اینکه در سال گذشته هم سه روز در چادر زندگی کرده هست، فرمود: اون موقع هم به‌دلیل اینکه اجاره ... ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. بازیگر سینما: پولی ندارم، 3 روز در چادر زندگی کردم! | ثریا - قطره www.ghatreh.com/news/.../بازیگر-سینما-پولی-ندارم-روز-چادر-زندگی-کردم 4 آگوست 2014 ... بازیگر سینما: پولی ندارم، 3 روز در چادر زندگی کردم! " ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می برم، گفت: صاحبخانه ودیعه اجاره ... بازیگر سینما: پولی ندارم، 3 روز در چادر بودم! | ثریا حکمت - قطره www.ghatreh.com/news/.../بازیگر-سینما-پولی-ندارم-روز-چادر-بودم‎Cached4 آگوست 2014 ... بازیگر سینما: پولی ندارم، 3 روز در چادر بودم! ... وی با بیان اینکه در سال گذشته هم سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع هم به ... ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! (​ لطفا پست مجدد ... www.cloob.com/.../بازیگر_سینما%3A_پولی_ندارم،_۳_روز_در_چادر_زندگی_کردم! 4 آگوست 2014 ... بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! (​ لطفا پست مجدد بزنید تا به گوش مسولان رسیده و رسیدگی شود ) بازیگر سینما: کسی نمی‌خواهد حتی در خانه‌اش کارگری کنم iranianuk.com/.../بازیگر-سینما-کسی-نمی-خواهد-حتی-در-خانه-اش-کارگری-کنم‎Cached30 آگوست 2014 ... بازیگر سینما: کسی نمی‌خواهد حتی در خانه‌اش کارگری کنم ... بالا/چپ صفحه یا کلیک روی عنوان «بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! بازیگر سینما: کسی نمی‌خواهد حتی در خانه‌اش کارگری کنم+عکس 77.104.65.15/.../بازیگر-سینما-کسی-نمی‌خواهد-حتی-در-خانه‌اش-کارگری-کنم-عکس‎‎Cached30 آگوست 2014 ... زیاد می‌شنویم که فلان بازیگر سر از خانه سالمندان درآورده، آن یکی پایش به ... کلیک روی عنوان «بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! خبرگزاری آریا - ثریا حکمت به کما رفت + عکس www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=370283&svc=200‎Cached4 آوریل 2016 ... اخبار مرتبط. تصویر بازیگر سینما: پولی ندارم، ۳ روز در چادر زندگی کردم! ... 1393 10:32. تصویر ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت ...