مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جراحی بی‌سابقه: نوجوانی هندی با ۲۳۲ دندان در دهان

جام جم سرا: رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستان بمبئی گفت: آشیک گاوای به دلیل تورم شدید در سمت راست فک پایینی خود به این بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان گمان کردند وی دچار ورم دندان شده است. ما این نوجوان را به اتاق جراحی بردیم و ابتدا فکر می‌کردیم نیاز به عمل ساده‌ای داشته باشد اما وقتی فکش را شکافتیم دیدیم چندین و چند دندان مرواریدی شکل در استخوان آرواره‌اش قرار دارد.
به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی تاکید کرد: پس از خارج کردن این دندان دریافتیم که دندان‌های تیله‌ای مانند دیگری نیز دیده می‌شود.

به گزارش جام جم سرا، وی ادامه داد این عمل هفت ساعت طول کشید و در مجموع بیش از ۲۳۲ دندان از فک پائینی این نوجوان خارج شد.

سورش گاوای پدر این نوجوان گفت: ما خیلی نگران بودیم و فکر می‌کردیم پسرمان به سرطان مبتلا شده است.



لینک منبع :جراحی بی‌سابقه: نوجوانی هندی با ۲۳۲ دندان در دهان

Images for جراحی بی‌سابقه: نوجوانی هندی با ۲۳۲ دندان در دهان جراحی بی‌سابقه: نوجوانی هندی با ۲۳۲ دندان در دهان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جراحی-بی‌سابقه-نوجوانی-هندی-با-۲۳۲-دندان-در-دهان‎Cached24 جولای 2014 ... رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستانی در بمبئی اعلام کرد: جراحان در جراحی بی‌سابقه‌ای، ۲۳۲ دندان را از دهان یک نوجوان هندی خارج کردند. ۲۳۲ دندان در فک نوجوان هندی!/عکس www.fardanews.com/fa/.../۲۳۲-دندان-در-فک-نوجوان-هندیعکس‎Cached25 جولای 2014 ... بیمارستان بمبئی روز پنجشنبه اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج کردند. جراحی بی‌سابقه: نوجوانی هندی با ۲۳۲ دندان در دهان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../جراحی-بی‌سابقه-نوجوانی-هندی-با-۲۳۲-دندان-در-دهان‎‎Cachedرئیس بخش دندانپزشکی بیمارستانی در بمبئی اعلام کرد: جراحان در جراحی بی‌سابقه‌ای، ۲۳۲ دندان را از دهان یک نوجوان هندی خارج کردند. دندان از فک نوجوان هندی خارج شد ع - دانشنامه آزاد farswiki.ir/دندان_از_فک_نوجوان_هندی_خارج_شد_ع‎Cached6 ساعت قبل ... +عکس خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی+ عکس - تهران نیوز این نوجوان ... ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی عکس آکا نوجوان هندی با دندان عکس خارج ۲۳۲ دندان از ... جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان را از دهان نوجوان هندی خارج بیش ... خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../خارج-کردن-۲۳۲-دندان-از-فک-نوجوان-هندی-عکس‎Cached24 جولای 2014 ... بیمارستان بمبئی روز پنجشنبه اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از ... خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک یک پسربچه هندی+ تحلیل خبر | دندانه www.dandane.ir/خارج-کردن-۲۳۲-دندان-از-فک-یک-پسربچه-هندی/‎Cached Similar29 جولای 2014 ... پزشکان در هند در جریان یک عمل جراحی هفت ساعته تعداد ۲۳۲ دندان از دهان یک ... فطعات خارج شده از فک این نوجوان نه ۲۳۲ دندان، که ۲۳۲ قطعه با ساختاری ... آخرین خبر | دهان و دندان/ خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی! akharinkhabar.ir/health/904118‎Cached... این بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان گمان کردند، وی دچار ورم دندان شده است. بیمارستان بمبئی اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج ... خارج کردن ۲۳۲ دندان از فک نوجوان هندی! (+عکس) - تالار گفتگوی هم ... https://forum.hammihan.com/thread136989.html‎Cached... نوجوان هندی! (+عکس) بیمارستان بمبئی اعلام کرد: جراحان در جر. ... بیمارستان بمبئی اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج کردند. به گزارش ... با جراحی خارج بشند البته بعضی مواقع با ارتودنسی پسری با 232 دندان در بمبئی :: سنگ صبور timeoff.blog.ir/post/689‎Cached18 آوریل 2015 ... رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستانی در بمبئی اعلام کرد: جراحان در جراحی بی‌سابقه‌ای، ۲۳۲ دندان را از دهان یک نوجوان هندی خارج کردند. وی در ادامه گفت: ...