مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت!

جام جم سرا: این بیوه هندی برای آنکه بتواند از دو مردی که قصد سرقت از خانه‌اش را داشتند، انتقام بگیرد پس از دستگیری‌ آن‌ها به دست پلیس، ‌ سارقان را مجبور به انجام حرکت ورزشی دراز نشست کرد.

به نقل از ایسنا، زن مسن که در نیمه‌های شب متوجه شده بود دو سارق قصد دارند وارد خانه‌اش شوند بلافاصله با چوب به سمت آنان حمله کرد و بی‌وقفه آن‌ها را کتک زد تا اینکه همسایه‌ها از سروصدای این زدوخورد‌ها متوجه ماجرا شدند و با پلیس تماس گرفتند. ماموران پلیس محلی نیز ظرف چند دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و سارقان را دستگیر کردند.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، نیروهای پلیس سپس این دو سارق را به ایستگاه پلیس منتقل کردند. این زن نیز برای تنبیه سارقان آنان را مجبور کرد تا دراز نشست بروند.



لینک منبع :پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت!

پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پیرزن-هندی-سارقان-را-به-درازونشست-واداشت 23 جولای 2014 ... یک پیرزن ۸۵ ساله هندی پس از دستگیری دو سارقِ خانه‌اش، با چوب به جان آنان افتاد و سرانجام نیز مجبورشان کرد جلوی او بار‌ها و بار‌ها درازونشست بروند! Images for پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت! فرو رفتن کامل چاقو داخل چشم و مغز پسر جوان + عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/online/.../فرو-رفتن-کامل-چاقو-داخل-چشم-و-مغز-پسر-جوان-عکس 24 سپتامبر 2016 ... جراحان برای درمان و میزان وارد شدن چاقو به داخل مغز این جوان از سر او به کمک اشعه ایکس عکسبرداری ... پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت! زندان دو سارق حرفه‌ای را همکار کرد - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/.../زندان-دو-سارق-حرفه‌ای-را-همکار-کرد‎Cached8 سپتامبر 2014 ... زندان دو سارق حرفه‌ای را همکار کرد ... ماموران به راننده دستور ایست دادند اما او فرار کرد و به این ترتیب ... پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت! هرلحظه، فرو رفتن کامل چاقو داخل چشم و مغز پسر جوان + عکس harlahze.com/حوادث/فرو-رفتن-کامل-چاقو-داخل-چشم-و-مغز-پسر-جوان--عکس 24 سپتامبر 2016 ... جراحان برای درمان و میزان وارد شدن چاقو به داخل مغز این جوان از سر او به کمک اشعه ایکس عکسبرداری ... پیرزن هندی سارقان را به درازونشست واداشت! دراز نشست V شکل www.fitunfit.com/exercise/727‎Cachedحال پاها و دست ها را از زمین جدا کرده و با حالت دراز نشست با پشتی کاملا صاف خود را بلند کنید. دست ها را در بالا به مچ پایتان برسانید. به حالت اولیه بازگردید. هند - خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency www1.isna.ir/page/archive.xhtml?mn=4...0...هند+‎Cachedکمبود داخلی زغال سنگ شرکت ملی آلومینیوم هند را واداشته است به دنبال ساخت یک مجتمع ذوب سه میلیارد دلاری در خارج ... مجازات ورزشی پیرزن هندی برای سارقان خانه‌اش. علی علیه السلام و پاسخ به شبهات درباره ایشان al-shie.persianblog.ir/1387/9/ و نیز بدین امر فردی به نام عقید خادم[58] و پیرزنی خادمه[59] و کنیز ابوعلی ...... که برخى مفسران اهل سنت را نیز به چنین اعترافى واداشته است: فیه دلیلٌ على عصمة ...... «آن را بارها شنیده ام بی آن که از نام پدرش ذکری به میان آمده باشد»؛ متقی هندی آن را در ...... چنین کسی صحابی است؛ خواه با پیغمبر زمانی دراز نشست و برخاست کرده باشد یا ... روش صحیح دراز نشست برای کوچک کردن شکم - آکا www.akairan.com/health/.../news20161252273366325.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... به گزارش آکاایران: بهترین ورزش برای کوچک کردن شکم انجام دراز نشست است. اگر می خواهید فواید این ورزش برای کوچک کردن شکم خود را ببینید، ... پایگاه پاسخ به شبهات اسلامی shobahatislamic.blogfa.com/87104.aspx‎Cachedدر این آیه خداوند با وجود تمامی تلاش های رسول خدا (ص) در ابلاغ دین ، به ایشان ..... عمر جلوی چشم پیامبر زن رسول الله را میزند . ...... &rlm « ابو حازم از سهل بن سعد نقل مى&rlmکند: مردم مأمور مى&rlmشدند که - مرد در نماز دست راست خود را بر ذراع چپ قرار د هند . ...... را نیز به چنین اعترافى واداشته است: فیه دلیلٌ على عصمة الانبیاء من الکبائر قبل ...