مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او

جام جم سرا: این اعتراف حتی به اهالی حوزه قانون هم رسیده است. برای مثال رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفتگویی رسانه‌ای بی‌پرده اعلام کرد که نارضایتی جنسی زوج‌ها از جمله دلایل پنهان طلاق است؛ یعنی وقتی از زوج‌ها پرسیده می‌شود که چرا می‌خواهند طلاق بگیرند بر حسب‌‌ همان تابو بودن مسایل جنسی در باور عمومی، مسایل دیگری را به عنوان علت طلاق مطرح می‌کنند حال آنکه ته دلشان از رابطه با همسر راضی نیستند. به همین علت است که اصرار داریم پیش از ازدواج مؤدبانه و با حفظ حریم‌ها از همسرتان درباره گرایش‌های جنسی‌اش و نوع انتظاراتش از شما در این زمینه سوال کنید.

پرسش در این باره وقتی مهم‌تر می‌شود که ازدواج فرد سال‌ها به تاخیر افتاده باشد که در این صورت شما باید علت به تاخیر افتادن ازدواج را نیز جویا شوید. متاسفانه برخی خانواده‌ها، ازدواج را راه حلی برای درمان برخی اختلالات جنسی فرزندانشان می‌دانند در حالی که این نوع اختلالات باید پیش از ازدواج تشخیص داده و درمان شود.

تشخیص طبع جنسی از رفتار

برای ازدواج موفق بهتر است طبع جنسی دو طرف ازدواج به هم شبیه باشد برای مثال اگر یک طرف پر انرژی، شلوغ و گرم مزاج است و طرف دیگر سرد و بی‌حوصله احتمال عدم رضایت جنسی هر دوی آن‌ها پس از ازدواج بالا می‌رود.

به یاد داشته باشید که اغلب می‌توانید طبع جنسی فرد را با توجه به انرژی روانی او بسنجید؛ یعنی اگر او انرژی روانی بالایی دارد، پر انرژی است، زیاد حرکت می‌کند، دست‌هایش را با شور و شوق حرکت می‌دهد، و بی‌حوصله نیست، در ارتباط جنسی هم احتمالا همین وضعیت را دارد و برعکس همین موضوع درباره کسانی که کم حوصله، بی‌انرژی، کم تحرک و ساکن هستند نیز، صادق است. البته حواستان باشد! گفتیم اغلب و احتمالا؛ یعنی آن که این روش سنجش، استثنا دارد و همیشه کارآمد نیست و گاهی موارد خلاف آن هم دیده میشود.

تشخیص طبع جنسی از گفتار

بهتر است خودتان را ملزم کنید که به طبع جنسی همسر آینده خود از طریق گفت‌وگو با او نیز پی ببرید. البته یادتان باشد پرسش‌های جنسی را نباید در نخستین جلسه مطرح کرد بلکه برای مطرح کردنشان باید چند جلسه بگذرد.

لازم نیست مسایل با جزئیات پرسیده شود بلکه باید با حفظ حرمت، مؤدبانه پرسش‌هایی کلی برای آگاهی از دیدگاه فرد در این حوزه بپرسید. (سلامت)



لینک منبع :شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او

شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../شناخت-طبع-جنسی-نامزدتان-از-رفتار-و-گفتار-او‎Cached13 جولای 2014 ... صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده، در کشور ما تابو محسوب می‌شود و معمولا دو طرف از صحبت کردن درباره‌اش طفره می‌روند اما بسیاری از ... شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او - تی نیوز tnews.ir/news/323B41038382.html شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او. شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/public/231250.html شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او - menuجمعه 05 / 03 / 96 تازه های زناشویی و همسرداری تازه های زناشویی و همسرداری تاریخ انتشار : دوشنبه 04 / 05 ... تشخیص مزاج جنسی نامزدتان از روی رفتارهای وی - ازدواج و آموزش مسائل ... asheghi4u.blogsky.com/.../تشخیص-مزاج-جنسی-نامزدتان-از-روی-رفتارهای-وی‎Cached Similar22 ژوئن 2014 ... تشخیص مزاج جنسی نامزدتان از روی رفتارهای وی ... برای یک ازدواج موفق بهتر است طبع جنسی دو طرف ازدواج به هم شبیه ... به یاد داشته باشید که اغلب می توانید طبع جنسی فرد را با توجه به انرژی روانی او بسنجید یعنی اگر او انرژی ... شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/public/231250.html این اعتراف حتی به اهالی حوزه قانون هم رسیده است. برای مثال رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفتگویی رسانه‌ای بی‌پرده اعلام کرد که نارضایتی جنسی زوج‌ها از جمله ... شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او | صحبت کردن - قطره www.ghatreh.com/news/.../شناخت-طبع-جنسی-نامزدتان-رفتار-گفتار 13 جولای 2014 ... شناخت طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او " صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده، در کشور ما تابو محسوب می شود و معمولا دو ... شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او ( روی لینک ... - کلوب www.cloob.com/.../شناخت_%26laquo%3Bطبع_جنسی%26raquo%3B_نامزدتان_از_رفتار_و_گفتار_او_%28 صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده، در کشور ما تابو محسوب می‌شود و معمولا دو طرف از صحبت کردن درباره‌اش طفره می‌روند اما بسیاری از روان‌شناسان و ... شناخت «طبع جنسی» نامزدتان از رفتار و گفتار او ( روی لینک ... - کلوب www.cloob.com/.../شناخت_%26laquo%3Bطبع_جنسی%26raquo%3B_نامزدتان_از_رفتار_و_گفتار_او_( 16 جولای 2014 ... صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده، در کشور ما تابو محسوب می‌شود و معمولا دو طرف از صحبت کردن درباره‌اش طفره می‌روند اما بسیاری از ... آیا شما و نامزدتان تناسب جنسی دارید؟ - تبیان article.tebyan.net/252560/آیا-شما-و-نامزدتان-تناسب-جنسی-دارید-‎Cached23 جولای 2013 ... نارضایتی هایی که اگر تناسب جنسی بیشتری بین زوج ها بود و بیماری ها و مشکلات رابطه ... آنها خموده نیستند و ظرافت های رفتاری زنانه دارند. چگونه باید مسایل جنسی را در دوران نامزدی مطرح کرد؟ - نمناک namnak.com/مسایل-جنسی-در-دوران-نامزدی.p23275‎Cachedدوران نامزدی و مسایل جنسی در دوران نامزدی و سوالات زناشویی در دوران نامزدی و سوالات ... همین امر باعث آشنایی طرفین از یکدیگر و رسیدن به شناخت کامل و جامع آنها از هم می شود. ... اگر اصرار در پرداختن به جزئیات رفتار جنسی را در گفتار او مشاهده کردید، ...