مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین

جام جم سرا: رانندگی با سرعت مجاز، تنظیم فشار باد لاستیک ها و استفاده نکردن از باربند، برخی از نکاتی هستند که با رعایت آن می توان مصرف سوخت را به طرز چشمگیری کاهش داد.البته نیازی به یادآوری نیست که معاینه مداوم خودرو و رفع اشکالات موتوری نقش بسزایی در مصرف سوخت دارد.

۱. باد لاستیک های خودرو را تنظیم کنید. لاستیک های کم باد مصرف بیشتر سوخت را در پی دارد.

۲. با سرعت نرانید. رانندگی با سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت به سرعت مصرف بنزین را بالا می برد. رعایت سرعت مجاز در بزرگراه ها و آزادراه ها سبب صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

۳. لوازم سنگین و غیرضروری را با خودرو به این طرف و آن طرف نبرید. بار اضافی خودرو را خالی کنید.

۴. از باربند استفاده نکنید. قرار دادن بار روی سقف خودرو مصرف سوخت را بالا می برد.

5. از رانندگی با سرعت های زیاد و ترمزهای ناگهانی پرهیز کنید.

6. در سرعت بالای ۹۰ کیلومتر در ساعت پنجره های خودرو را بسته نگاه دارید. پنجره های باز مصرف سوخت را ۱۰ درصد افزایش می دهد.

7. از لاستیک مناسب استفاده کنید. استفاده از لاستیکهایی که چسبندگی بیشتری به جاده دارند در کاهش مصرف بنزین موثرند.(ایسنا)



لینک منبع :7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین

7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../7-راه-آسان-برای-کاهش-مصرف-بنزین‎Cached25 ژوئن 2014 ... تصویر 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین. جام جم سرا: رانندگی با سرعت مجاز، تنظیم فشار باد لاستیک ها و استفاده نکردن از باربند، برخی از ... 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین - آکا www.akairan.com/khanehdari/mobile/sarfejoei1/2014628204937.html 7 سپتامبر 2014 ... کاهش مصرف سوخت پراید,کاهش مصرف بنزین,کاهش مصرف بنزین پراید,کاهش مصرف سوخت پژو 405,کاهش مصرف بنزین تیبا,کاهش مصرف سوخت 206 ... 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین - عکس ماشین ، عکس موتور - آکاایران www.akairan.com/foto-aka/foto-car/201532441259.html در زندگی خیلی از افراد پایان بهار با آغاز سفر گره می‌خورد. بخش زیادی از سفر با وسیله شخصی هم با بنزین گره خورده است. روشهای متفاوتی برای کاهش مصرف بنزین ... 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین ourcar.ir/7-راه-آسان-برای-کاهش-مصرف-بنزین-656‎Cachedدر زندگی خیلی از افراد پایان بهار با آغاز سفر گره می‌خورد. بخش زیادی از سفر با وسیله شخصی هم با بنزین گره خورده است. روشهای متفاوتی برای کاهش مصرف بنزین ... - 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین - چه خبر www.chekhabar.ir/News/2965/7-راه-آسان-برای-کاهش-مصرف-بنزین 5 سپتامبر 2015 ... در زندگی خیلی از افراد پایان بهار با آغاز سفر گره می‌خورد. بخش زیادی از سفر با وسیله شخصی هم با بنزین گره خورده است. روشهای متفاوتی برای ... 35 توصیه برای کاهش مصرف بنزین - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../35-توصیه-برای-کاهش-مصرف-بنزین‎Cached Similar26 سپتامبر 2011 ... برای کاهش مصرف سوخت بهتر است موتور را خاموش کنید و بعداً دوباره آن را روشن کنید . ... 7- باد چرخ ها را همیشه تنظیم کنید؛ به خصوص وقتی هوا سرد می شود یا در ... 14- پیش از راه افتادن و در مسیرهای درون شهری به رادیو پیام گوش بدهید و ... 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین - آکا - هاب سیتی https://hubcity.ir/news/420?id=420&slug= 7 سپتامبر 2014 ... n 1393/06/16 \n \n \n خانه داری ، کاردستی ، هنرهای روزصرفه جویی در خانه اقتصاد خانواده \n. پنج راه جالب برای کاهش مصرف سوخت | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل https://www.pedal.ir/آموزش/کاهش-مصرف-سوخت/‎Cached31 ا کتبر 2015 ... تصور کنید در وسط راه بنزین تمام کرده‌اید و هیچ ایستگاه سوختی نیز در نزدیکی نیست؛ در این .... سوابق: (7 دیدگاه) , 11 آبان 1394 ... اومدن از سراشیبی با دنده مناسب باعث کاهش مصرف سوخت میشه چون ECU خودرو مقدار سوخت ورودی به ... چگونه مصرف بنزین را کاهش دهیم؟ | بهترین خبر behtarinkhabar.ir/چگونه-مصرف-بنزین-را-کاهش-دهیم؟/ 1 جولای 2014 ... روشهای متفاوتی برای کاهش مصرف بنزین وجود دارد که هفت مورد از آنها را در ادامه می‌خوانید. سایت بهترین خبر. 7 راه آسان برای کاهش مصرف بنزین. 23 راهکار برای کاهش مصرف سوخت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/77744/‎Cached7 نوامبر 2011 ... اجرای 23 راهکار جدید برای کاهش مصرف بنزین علاوه بر صرفه جویی روزانه 1.8 تا 3 میلیون لیتری در مصرف ... 7- اصول رانندگی و سرعت مجاز را رعایت کنید. ... برای جلوگیری از اشتباه در تعیین مسیر، نقشه راه را همراه داشته باشید.