مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد

جام جم سرا: حمید گورابی در خصوص وضعیت کنونی سلول‌های بنیادی گفت: اکنون در مرحله تحقیقاتی در عرصه های غضروف، استخوان، برخی کارهای پوستی هستیم که با آزمایش ها و تست هایی روی حیوانات آزمایشگاهی مانند میمون ها و گاهی در مرحله تست بر روی نمونه انسانی، هستیم. هر مرحله ای ارزش خودش را دار د و در حال حاضر به این نتیجه رسیدیم که می توانیم در حوزه غضروف سلول های بنیادی، کارهای مفیدی روی انسان انجام دهیم.

به نقل از مهر، گورابی همچنین اظهار داشت: در ترمیم ضایعات ناشی از انفکتوس قلبی نیز در انسان کارهایی انجام شده است و تا به حال یک کار آزمایی بالینی صورت دادیم که می توانیم بیماران را به نتایج خوبی برسانیم و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

رئیس پژوهشگاه رویان افزود: در بخش سلول درمانی در ترمیم ضایعات نیز فعالیتهایی انجام شده و امیدواریم که به نتایج خوبی برسیم.



لینک منبع :ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد

ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ضایعات-ناشی-از-سکته-قلبی،-ترمیم‌پذیر-شد 22 ژوئن 2014 ... رئیس پژوهشگاه رویان درباره آخرین تحقیقات این مرکز در زمینه سلول‌های بنیادی گفت: در ترمیم ضایعات ناشی از انفکتوس قلبی در انسان کارهایی ... ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ضایعات-ناشی-از-سکته-قلبی،-ترمیم‌پذیر-شد‎Cached22 ژوئن 2014 ... رئیس پژوهشگاه رویان درباره آخرین تحقیقات این مرکز در زمینه سلول‌های بنیادی گفت: در ترمیم ضایعات ناشی از انفکتوس قلبی در انسان کارهایی ... ۸ - سینانیوز - خبرگزاری سلامت ایرانیان sinanews.ir/KeywordNews/181?&PageNum=8‎Cachedاخبار مرتبط با کلیدواژه : "مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی" ... ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد. مهر؛ ... غذاهای سرخ شده از عوامل تشدید سرطان دستگاه گوارش. ۸ - سینانیوز - خبرگزاری سلامت ایرانیان sinanews.ir/KeywordNews/180?&PageNum=8‎Cachedمصرف روزانه‌ی فیله‌ی ماهی آزاد خطر سکته‌ مغزی را به میزان ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴:۰۰. ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد. مهر؛. اولین اقدام پس از سکته قلبی! - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/.../170088-اولین-اقدام-پس-از-سکته-قلبی‎Cached28 مه 2017 ... سکته قلبی یکی از شایع‌ترین علل ناتوان کننده افراد و مرگ‌و‌میر در جهان ... و در 24 شهر کشور موجب شده مرگ‌ومیر ناشی از سکته‌های قلبی به میزان زیادی ... اینها می توانند اولین علامت سکته قلبی باشند www.eghtesadnews.com/.../164223-اینها-می-توانند-اولین-علامت-سکته-قلبی-باشند‎Cached1 آوریل 2017 ... گاهی درد ناحیه شکم با درد معده اشتباه گرفته شده و سهل‌انگاری و نادیده ... درد ناشی از سکته قلبی با علائمی چون سوزش سر دل یا سوء هاضمه، درد معده و ... هشدار! افزایش بیماری های‌قلبی‌ در‌ کشور - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../هشدار-افزایش-بیماری‎های‌قلبی‌-در‌-کشور‎Cachedدبیر علمی شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق، به مضرات روغن پالم و قلیان در بروز بیماریهای قلبی ... تصویر ضایعات ناشی از سکته قلبی، ترمیم‌پذیر شد ... کلسترول بد و گسترش سرطان - اخبار سرطان.ریه.کبد.کلیه.مثانه.پستان www.kaktoos62.loxblog.com/cat/3/17‎Cached... عملکرد عصب های چشم باشد؛ این مسئله احتمالا ناشی از یک ویروس است که باعث ملتهب شدن عصب شده است. در موارد نادر، افتادگی پلک می تواند نشانه بروز سکته باشد ... تازه های دنیای زیست شناسی و علوم پزشکی - | صفحه 3 | انجمن تاپ فروم www.topforum.ir/threads/114001/page-3 طبق گزارشی که در مجله «ساینس» منتشر شده است محققان آزمایشگاه بیولوژی مولکولی .... تا 40 درصد خطر سکته قلبی وجود دارد؛ بنابراین در این روش بیمار محکوم است که یک عمر .... وی توصیه کرد: ‌بطور کلی هر ضایعه زخمی که 2 تا 3 هفته بهبودی نیابد باید به .... خیلی دیگر از اعضا و اندام بدن، آسیب دیدگی قدرت شنوایی ترمیم پذیر نیست. دی ٩٢ - پزشکی pezeshki2025.persianblog.ir/1392/10/‎Cached20 ژانویه 2014 ... وی تصریح کرد: ضایعات عروق مغزی در سنین کم نیز مشاهده می‌شود که مانند علایم ... وی گفت: بیماری که دچار سکته مغزی می‌شود مانند سکته قلبی منعی برای .... می شود، ناشی از فشارهایی می داند که بر بافت نرم و عضلات گردن وارد شده است. ...... پارگی وارد مرحله‌ای شود که دیگر ترمیم‌پذیر نبوده و عملا با داروهای معمول قابل ...