مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما

جام جم سرا: سعید متصدی در نخستین همایش تغییر اقلیم و راهی به سوی آینده پایدار، اظهار داشت: فرصت‌ها همه از دست رفته‌اند و هر چه برای ما باقی مانده، تهدید است.

معاون سازمان محیط زیست با بیان اینکه امروز کشور ما با گرمایش عجیب و غریب رو به رو است، افزود: این امر با خشکسالی‌ها و شیوع بیماری‌ها همراه است.

به نقل از ایلنا، وی ادامه داد: مشارکت مردم در حل مشکلات زیست محیطی بسیار با اهمیت است که متاسفانه در گذشته نادیده گرفته شده است. باید این حس در مردم به وجود آید که حل بحران زیست محیطی به همت آنان بستگی دارد.

Share



لینک منبع :امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما

امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../امکان-شیوع-بیماری-همزمان-با-شروع-گرما‎Cached11 ژوئن 2014 ... تصویر امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما. جام جم سرا: سعید متصدی در نخستین همایش تغییر اقلیم و راهی به سوی آینده پایدار، اظهار داشت: ... امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../امکان-شیوع-بیماری-همزمان-با-شروع-گرما/‎Cached5 ژوئن 2017 ... امکان شیوع بیماری همزمان با شروع گرما. جام جم سرا: سعید متصدی در نخستین همایش تغییر اقلیم و راهی به سوی آینده پایدار، اظهار داشت: فرصت‌ها همه از پورتال مرکزی/همزمان با شروع فصل گرما، اداره کل دامپزشکی خراسان ... www.ivo.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?...ID...‎Cached28 ژوئن 2017 ... اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای، از کلیه شهروندان خواست تا با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و امکان افزایش شیوع انواع بیماری ... هشدار دامپزشکی مازندران در باره بیماری تب کریمه کنگو www.yjc.ir/.../هشدار-دامپزشکی-مازندران-در-باره-بیماری-تب-کریمه-کنگو‎Cachedمدیرکل دامپزشکی مازندران همزمان با آغاز فصل گرما نسبت به شیوع بیماری تب ... گفت: با توجه به قرارگیری و شروع فصل گرما امکان بروز و شیوع برخی از بیماریهای ... خزر خبر / شیوع بیماری کریمه کنگو khazarkhabar.com/fullcontent/43181/شیوع-بیماری-کریمه-کنگو/‎Cachedمدیرکل دامپزشکی مازندران همزمان با آغاز فصل گرما نسبت به شیوع بیماری تب ... داشت: با توجه به قرارگیری و شروع فصل گرما امکان بروز و شیوع برخی از بیماریهای ... ایرنا - هشدار دامپزشکی نسبت به احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو ... www.irna.ir/fa/News/82539546/‎Cached21 مه 2017 ... ... نسبت به احتمال شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با ... ایرنا گفت که با شروع فصل گرما ، امکان بروز و شیوع برخی از بیماری های ... همزمان با شروع فصل گرما، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی هشدار داد ... khabarfarsi.com/u/40729434 28 ژوئن 2017 ... اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای، از کلیه شهروندان خواست تا با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و امکان افزایش شیوع انواع بیماری ... در باره تب کریمه کنگو چه باید بدانیم؟ - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-40077261‎Cached28 مه 2017 ... هر سال در فصل گرما گزارش‌هایی از شیوع برخی بیماری‌ها منتشر می‌شود که ... شیوع بیماری بیشتر در فصل گرم سال همزمان با فصل فعالیت کنه است. هشدار دامپزشکی نسبت به احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو در ... www.asre-eghtesad.com/item/11293‎Cachedسید حسین رضوانی گفت که با شروع فصل گرما، امکان بروز و شیوع برخی از ... بیماری‌هایی هستند که همزمان با آغاز فصل گرما احتمال شیوع پیدا می کنند که علاوه بر وارد ... آغاز فعالیت های مبارزه با مخازن بیماری سالک در ارسنجان webda.sums.ac.ir/news-96-1/0455‎Cached14 مه 2017 ... در راستای مهار بیماری سالک، مرحله نخست مبارزه با مخزن بیماری سالک در شهرستان ... ارسنجان، گفت: همزمان با آغاز اردیبهشت و با هدف مهار و مقابله با بیماری سالک، ... با شروع فصل گرما و زیاد شدن پشه خاکی و امکان گزش و شیوع بیماری ...