مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند

جام جم سرا: پسر یازده ساله این زوج با حدود یک متر و نیم قد، بیش از ۹۵ کیلو وزن دارد و ضریب توده بدنی (BMI) او بیش از ۴۱ است که تقریبا دو برابر ضریب توده بدنی یک فرد سالم با مشخصات جسمی اوست. پلیس می‌گوید کوتاهی والدین این کودک زمینه‌ساز اضافه وزن او بوده است.

به گزارش گاردین، پلیس از والدین او در ارتباط با کوتاهی‌شان در مراقبت از فرزند، بازجویی و بعد به قید وثیقه آزادشان کرده است. گزارش شده که آنها گفته‌اند فرزندشان همیشه اضافه وزن داشته است.

به نقل از خبرآنلاین، پیش از آن که پلیس در این زمینه پرونده‌ای تشکیل دهد، مسئولان مدرسه این پسربچه در ارتباط با اضافه وزن شدید او با بخش‌های ارائه‌دهنده خدمات اجتماعی تماس گرفته بودند. گزارش شده که او بعد از آن که در کلاس آموزش شنا در مدرسه‌اش زمین خورد، نمی‌توانست خودش به تنهایی و بدون کمک گرفتن از کسی بلند شود. در نهایت، پزشکانی که او را در یک بیمارستان معاینه کردند، پلیس را در جریان وضعیتش قرار دادند.

مقامات پلیس گفته‌اند که مداخله در چنین سطحی "بسیار به ندرت" و تنها زمانی رخ می دهد که دیگر اقدامات برای حمایت از کودک موفقیت‌آمیز نبوده است.

یک سخنگوی پلیس گفت: "وقتی با موضوع حساسی مثل اضافه وزن و اهمال در مراقبت از کودکان روبه‌رو هستیم، ماموران در بخش ویژه‌ای از پلیس، با والدین و نهادهای ارائه‌دهنده خدمات اجتماعی و بهداشتی در ارتباط نزدیک هستند تا از حل و فصل مسائل مطمئن شوند."

Share



لینک منبع :بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند

بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند+تصویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930318000632 9 ژوئن 2014 ... والدین یک پسر 11 ساله به دلیل توجه نداشتن به چاقی فرزند دستگیر و زندانی شدند. بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../بازداشت-والدین-به-دلیل-چاقی-فرزند‎Cachedبازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند. شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:29. پلیس نورفوک در شرق بریتانیا یک زوج را به به دلیل سوءظن به رفتار و همچنین اهمال آنها در زمینه ... بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند+تصویر - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../بازداشت-والدین-به-دلیل-چاقی-فرزندتصویر 9 ژوئن 2014 ... والدین یک پسر 11 ساله به دلیل توجه نداشتن به چاقی فرزند دستگیر و زندانی شدند. وقتی چاقی فرزند باعث بازداشت والدین می شود - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../وقتی-چاقی-فرزند-باعث-بازداشت-والدین-می.html وقتی چاقی فرزند باعث بازداشت والدین می شود. پلیس نورفوک در شرق بریتانیا یک زوج را به ظن سوءرفتار و اهمال نسبت به فرزندشان بازداشت کرده است. پسر یازده ساله این زوج با حدود یک متر و نیم قد، بیش از ۹۵ .... دلیل بروز زردی در نوزادان چیست؟ بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند - عکس - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/news/.../93951-بازداشت-والدین-دلیل-چاقی-فرزند‎Cached10 ژوئن 2014 ... بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند - عکس - والدین یک کودک 11 ساله به علت مراقب نبودن پسرشان -بازداشت-والدین-دلیل-چاقی-فرزند. عشق والدین به فرزند - علمی سرا elmisara.ir/tag/عشق-والدین-به-فرزند.html بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند/عکس به گزارش پزشک معالج والدین این پسر با غفلت کردن و ظلم نسبت به فرزند خود باعث بیماری وی شده‌اند ... والدین کودک چاق برای آزادی باید وثیقه بگذارند + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../والدین-کودک-چاق-برای-آزادی-باید-وثیقه-بگذارند-عکس 9 ژوئن 2014 ... والدین کودک یازده ساله انگلیسی که به علت مراقب نبودن پسرشان و چاق شدن بیش از حد وی توسط پلیس نورفوک ... بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند. والدین کودک چاق برای آزادی باید وثیقه بگذارند + عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../والدین-کودک-چاق-برای-آزادی-باید-وثیقه-بگذارند-عکس‎‎Cached7 ژوئن 2014 ... والدین کودک یازده ساله انگلیسی که به علت مراقب نبودن پسرشان و چاق شدن بیش ... به گزارش پزشک معالج والدین این پسر با غفلت کردن و ظلم نسبت به فرزند خود باعث بیماری وی شده‌اند. ... تصویر بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند ... اخبار مرتبط با تنبیه - شهرآرا آنلاین shahraraonline.com/list/tag/1/13338/تنبیه بازداشت والدین به‌دلیل چاقی فرزند. والدین یک کودک ١١‌ساله، به‌علت مراقبت‌نکردن از پسرشان و چاق‌شدن بیش‌ازحد او دستگیر و زندانی شدند و درصورت دادن وثیقه آزاد ... Ghatreh News Archive - انجمن بیوشیمی جمهوری اسلامی ایران biochemiran.com/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa&start... کشف هورمونی که به سوزاندن چربی بدن کمک می کند (ایرنا). View · 100 داروی گرانقیمت ... بازداشت والدین به دلیل چاقی فرزند+تصویر (فارس). View, میوه ای که باعث آب ...