مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت

جام جم سرا: برای تهیه این بستنی نیازی به هیچ ماده و میوه‌ای جز یک یا چند موز ندارید؛ موزی که از پیش در یخچال گذاشته‌اید و اکنون سرد شده است.

موز بر عکس بسیاری دیگر از میوه ها در حین میکس و چرخ شدن، دانه دانه نمی شود و اگر از ساعاتی قبل، آن را به صورت تکه‌تکه درآورید و تکه‌های آن را در یخدان قرار دهید با هم زدن سریع در مخلوط کن، همانند یک بستنی عالی کِش خواهد آمد. بنابراین، نه به خامه نیاز دارید، نه به شکر یا مواد شیمیایی دیگر. به همین سادگی بستنی شما آماده سرو است.

به یاد داشته باشید هرچه موزی که در میکسر میچرخانید رسیده‌تر و قهوه‌ای‌تر باشد، بستنی شما شیرینتر خواهد بود.

پس از مخلوط کردن موز با میکسر و سفت شدن مایه مورد نظر، میتوانید چند دانه توت یا تمشک یا شکلات، کاکائو، گردو، پسته و خلاصه هر میوه یا اغذیه دیگری به آن بیفزایید تا بستنی حالتی سفت‌تر به خود بگیرد یا رنگ آن تغییر کند. اگر میل چشایی شما شیرینی بیشتری را دوست دارد، می‌توانید اندکی عسل به آن بیفزایید. همچنین می‌توانید از این مواد جداگانه استفاده کنید تا با آنها بستنی خود را تزئین هم کرده باشید (پیشنهاد میکنیم برای این کار، میوه‌ها و موادی با طبع گرم مثل گرد و کشمش را در اولویت بگذارید).

بستنی موزی شما اگرچه بلافاصله آماده سرو است اما آن را چند ساعتی در یخچال بگذارید تا حالت سفت‌تر پیدا کند و البته، خنک‌تر هم بشود.

Share



لینک منبع :دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت

Images for دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../دسر-ساده-و-آسان-بستنی-موزی-خانگی-در-سه-سوت‎Cached4 ژوئن 2014 ... درست کردن بستنی خانگی ممکن است برای بسیاری افراد کاری وقتگیر باشد. ما در این نوشتار روش تهیه نوعی بستنی میوه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم ... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - پرشین وی persianv.com/.../دسر-ساده-و-آسان-بستنی-موزی-خانگی-در-سه-س.html‎Cached5 ژوئن 2014 ... طرز تهیه بستنی یخی موزی یک دسر خوشمزه برای تابستان ... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت ... به آسانی و فوری پولدار شوید ! دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../دسر-ساده-و-آسان-بستنی-موزی-خانگی-در-سه-سوت‎Cached4 ژوئن 2014 ... درست کردن بستنی خانگی ممکن است برای بسیاری افراد کاری وقتگیر باشد. ما در این نوشتار روش تهیه نوعی بستنی میوه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم ... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت | درست کردن بستنی www.ghatreh.com/news/.../دسر-ساده-آسان-بستنی-موزی-خانگی-سوت‎Similar4 ژوئن 2014 ... درست کردن بستنی خانگی ممکن است برای بسیاری افراد کاری وقتگیر باشد. ما در این نوشتار روش تهیه نوعی بستنی میوه ای. دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - پرشین وی - دسرساده ... magifa.com/detail/1349943/article/6 دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت ..... پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle +عکس(1) · پیراهن مجلسی های خنک و ... - دسرساده تابستانی ... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - پرشین وی - دسر ... magifa.com/detail/1136158/article/7 مرغ یک پیش غذای ساده و سریع · ترخون تخم مرغ یک پیش غذای ساده و سریع ... سوپ پیاز فرانسوی .... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت ... - دسر فرانسوی ... جام‌جم سرا | دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت|بستنی ... cooking.parspa.com/54635-جام‌جم+سرا+%7C+دسر+ساده+و+آسان:+بستنی+موزی+خانگی+در+سه+سوت.dhtml‎Cachedمواد لازم: 1 قاشق چای خوری پودر قهوه فوری 1 قاشق غذا خوری آب داغ 100 گرم شکلات تلخ و شیرین خرد شده(برای شیرینی بیشتر از شکلات شیرین بیشتری استفاده شود) طرز تهیه راحت‌الحلقوم خانگی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../طرز-تهیه-راحت‌الحلقوم-خانگی‎Cached24 فوریه 2015 ... تصویر طرز تهیه راحت‌الحلقوم خانگی. طرز تهیه: ابتدا نشاسته را ... شنبه 1 خرداد 1393 11:18. تصویر دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت ... دسر ساده و آسان: بستنی موزی خانگی در سه سوت - سلامتی در خانواده ایرانی www.shadzi.lxb.ir/post/21 سلامتی در خانواده ایرانی - راه و رسم شاد و سالم زیستن برای خانواده های ایرانی.