مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس

جام جم سرا:

«منان موندال» که اکنون 50 ساله است از نوعی ضایعه نادر رنج می‌برد که موجب شده غدد خوش‌خیم روی صورتش رشد کرده و چهره‌ای وحشتناک پیدا کند.اما با وجود اینکه جراحان هندی به او پیشنهاد کرده‌اند تا صورتش را به تیغ جراحی سپرده و چهره جدیدی به دست آورد، او از این کار امتناع می‌کند.

.

.

به نقل از انتخاب، وی اعلام کرده قصد دارد تا هزینه‌های عروسی دختر خود را از این چهره خاص و عجیب تامین کند.

شبکه بارکرافت گزارش داده که «موندال» در کلکته هندوستان متولد شده و از همان هنگام تولد از این ضایعه نادر در صورتش رنج می‌برد. از همین رو یک گوش‌، یک چشم و بسیاری از دندان‌های خود را به خاطر همین ضایعه از دست داده است. او سال‌های بسیاری را در خیابان به سر برد اما در 18 سالگی عاشق شد و حاصل آن عشق هم چهار فرزند است.

وی با سفر به مکان‌ها و معابد مقدس هند از مردم گدایی می‌کند تا هزینه‌های زندگی خانواده‌اش را تامین کند.
پزشکان اعلام کرده‌اند این غده‌ها با وجود رشد مداوم روی صورت او سرطانی یا دردناک نیستند.



لینک منبع :انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس

Images for انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../انجام-وظایف-پدرانه-با-صورت-ذوب-شده-عکس‎Cached4 ژوئن 2014 ... یک مرد هندی که به «مرد ذوب شده» معروف شده برای اینکه بتواند با استفاده از چهره خود پول عروسی دخترش را جور کند از عمل جراحی زیبایی طفره می‌رود. روی پوست زنی جوان به جای مو، ناخن می‌روید! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../روی-پوست-زنی-جوان-به-جای-مو،-ناخن-می‌روید-مجموعه‌عکس‎Cached15 نوامبر 2014 ... ... ناخن از سلولهای پوست شانیا به جای فولیکولهای مو می‌شود اما هنوز و به رغم انجام برنامه‌های فشرده ... تصویر انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس ... انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Sara/Search/keyword/1?q=عکس%20صورت‎Cached4 ژوئن 2014 ... انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس. یک مرد هندی که به «مرد ذوب شده» معروف شده برای اینکه بتواند با استفاده از چهره خود پول عروسی دخترش را ... روی پوست زنی جوان به جای مو، ناخن می‌روید! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../روی-پوست-زنی-جوان-به-جای-مو،-ناخن-می‌روید-مجموعه‌عکس‎‎Cached15 نوامبر 2014 ... رویش ریش؛ بیماری عجیب یک دختر هندی! +عکس. چهارشنبه 30 بهمن 1392 08:12. تصویر انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس ... کودک بدون چهره در چین [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کودک-بدون-چهره-در-چین-عکس‎Cached14 مه 2015 ... او به تجویز پزشکان پوست مجبور است برای همیشه چهره خود را با ماسک بپوشاند. تصاویری از ... تصویر انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس ... جراحی برداشتن تومور از صورت یک دختر |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../جراحی-برداشتن-تومور-از-صورت-یک-دختر-مجموعه-عکس‎‎Cached17 مه 2014 ... این تومور طی این مدت رشد کرده و علاوه بر تغییر شکل صورت هنگلیس، دید چشم چپ وی را نیز ... تصویر انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس ... گیاهان خرد کردن در کلکته - المنتجات www.bachejoon.com/CC/13990.html‎Cachedمقدار 3-2 قاشق چای خوری گیاه خرد شده ی خشک و یا دو قاشق غذا خوری گیاه خرد شده تر، در لیتر آب اسانس در گیاهان مانند ... انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس. کودک بدون چهره در چین [عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/dfe141502094.html ... سوختگی شده است. او به تجویز پزشکان پوست مجبور است برای همیشه چهره خود را با ماسک بپوشاند. ... انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده+عکس. چهارشنبه 14 خرداد ... گیاهان خرد کردن در کلکته kangurek.pw/granite_2041_گیاهان-خرد-کردن-در-کلکته.html‎Cachedعلفهای خرد شده, بلکه برای دور کردن عصاره معطر گیاهان موجود در عود بدلیل ساختار. برنجاسف. بِرِنْجاسَف به .... انجام وظایف پدرانه با صورت ذوب شده عکس. ژوئن شبکه ...