مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بخند تا زندگی بخندد

کمی از کارهایش را که انجام داد، بلند شد و رفت به طرف پنجره. انگار می‌خواست خیابان را ببیند، اما انتظار دیدن منظره تازه‌ای را هم نداشت. همین که نزدیک پنجره رسید، یکی از همکارانش را دید که داشت وارد ساختمان می‌شد. تعجب کرد. چند ساعتی از پایان کار گذشته بود و انتظار نداشت او دوباره برگردد​. جسی برگشت و به میز او نگاه کرد. فکر می‌کرد شاید چیزی جا گذاشته باشد، اما روی میزش هم​ چیزی نبود.

چند دقیقه‌ای گذشت. چاد آرام در زد و بعد با کلیدش در را باز کرد. انگار می‌دانست جسی هنوز سر کار است و نمی‌خواست او را بترساند. وقتی ​ همدیگر را دیدند، چاد هیچ تعجبی از خودش نشان نداد و فقط لبخند زد. نمی‌گفت چه کاری دارد، فقط آمد و نشست پشت میزش. خودش را با کاغذها و کارهای اداری مشغول کرد و پس از چند دقیقه گفت: جسی، چرا نرفتی؟

جسی لبخندی زد و همان‌طور که می‌رفت پشت میزش بنشیند، گفت: می‌بینی که، کار داشتم.

چاد همیشه می‌خندید و جسی فکر می‌کرد او آدم خیلی خوشبختی است، اما آن شب چاد حرف‌هایی زد که نظر او هم عوض شد. چاد درباره مشکلاتش با او صحبت کرد، از شرایط سخت مالی خود و خانواده‌اش گفت و شرایط زندگی‌اش را برای جسی کمی بیشتر توضیح داد، اما در پایان همه حرف‌هایش هم تاکید می‌کرد هیچ‌کس خوشبخت‌تر از او نیست. چاد می‌گفت این مشکلات برای همه انسان‌ها وجود دارد و آنچه باعث خوشبختی یا بدبختی‌شان می‌شود، فقط نوع نگاه‌شان به زندگی است.

جسی دوست داشت مثل همکارش باشد، اما فکر می‌کرد این کار برای او غیرممکن است. دلش می‌خواست او هم مثل چاد بتواند بخندد و از خنده اشک بریزد، اما انگار عادت کرده بود همیشه گریه کند و خندیدن را بد می‌دانست.

چاد دوباره بلند شد، وسایلش را جمع کرد و با صدایی آرام رو به جسی گفت: رمز موفقیت و شادی در زندگی این است که همیشه بخندی؛ حتی به کوچک‌ترین چیزی که می‌تواند لبخند را روی لبت بیاورد.

جسی اما از خندیدن می‌ترسید و چاد این را می‌دانست. برای همین دوباره گفت: نترس، بخند و ببین زندگی چقدر آرام‌تر پیش می‌رود.

چاد می‌دانست مشکلات همیشه وجود دارد، اما این را هم خوب می‌دانست که نباید در برابر آنها روحیه‌اش را ببازد و تسلیم شود.

مترجم: زهره شعاع



لینک منبع :بخند تا زندگی بخندد

Images for بخند تا زندگی بخندد بخند تا زندگی بخندد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1473350409047547998/بخند-تا-زندگی-بخندد 29 آوریل 2014 ... تصویر بخند تا زندگی بخندد. کمی از کارهایش را که انجام داد، بلند شد و رفت به طرف پنجره. انگار می‌خواست خیابان را ببیند، اما انتظار دیدن منظره ... بخند تا دنیا به رویت بخندد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/923901977381038313‎Cached6 فوریه 2013 ... تصویر بخند تا دنیا به رویت بخندد ... آنها دست روی کاستی‌های زندگی می‌گذارند و خوشحال بودن را به زمانی موکول می‌کنند که ثروتی به هم بزنند و همگام ... بخند تا دنیا با تو بخندد | زیباشو دات کام www.zibasho.com/archives/10522‎Cached1 فوریه 2016 ... hrfhew Optimized 300x199 بخند تا دنیا با تو بخندد شوخ‌طبعی، یکی از ... خنده، به زندگی شادتر، سرخوش‌تر و متعالی‌تر می‌انجامد. شوخ‌طبعی، به شما ... بخند تا دنیا به رویت بخندد | آینه www.ayeneh.net/proverbs/viewproverb.aspx?code...‎Cachedبخند تا دنیا به رویت بخندد. معنی: بهترین برخورد با روزگار و سختی ها و مشکلات آن که در نتیجه زندگی آسانتر سپری خواهد شد.راحت تر با مشکلات برخورد کردن ... تنهایی (شعر) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تنهایی_(شعر)‎Cached Similarاین شعر بیشتر به خاطر بیت «بخند تا دنیا به رویت بخندد؛ بگری، و تنها خواهی گریست» در ادبیات آمریکا معروف است. «تنهایی» که معروف‌ترین شعر الا ویلکاکس ... «بخند تا دنیا به تو بخندد» - ویستا vista.ir/article/366494/«بخند-تا-دنیا-به-تو-بخندد» در کنارشان شادی کن و لذت ببر تا جوان بمانی گذراندن ایام با افرادی که دوستشان داریم راه مناسبی برای کم کردن فشارها و استرس های زندگی است. پس با دوستانت به ... «بخند تا دنیا به تو بخندد» - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/health.../بخند-تا-دنیا-به-تو-بخندد 16 آوریل 2009 ... بخند تا دنیا به تو بخندد. ... وجود آیند و (انسانی که جوان است و جوانی می کند) تمام مادر شرایط خاص از زندگی کارهایی می کنیم که به نظر احمقانه می آید. بخند تا دنیا با تو بخندد (2) - زندگی آنلاین zendegionline.ir/articles/diseases/mental_health/231212 27 ژانویه 2016 ... «دکتر خنده» شوید؛. با دانستن این‌که خنده برای سلامتی شما مفید است، از نیروهای محبت و مهربانی، درک و فهم و نیکوکاری که به‌تازگی آن‌ها را در خود رشد ... بخند تا سالم و سرحال شوی - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../laugh4-and-healthy.html‎Cachedمجموعه: برای زندگی بهتر ... چرا باید بخندیم؟ ... متخصصان تا چند دهه قبل، گمان می کردند نوزادان از ۴ ماهگی به بعد قادر به خندیدن هستند اما پژوهشگران دانشگاه کیوتو ...