مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم

[ad_1]

آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم

 

در این بخش از ایران ناز میخواهیم شما را با طرز تهیه غذایی هندی با خاصیت و طعم عالی آشنا کنیم. پخت غذاهای ملل مختلف به سفره شما تنوع زیادی میبخشد اینبار با آموزش روش پخت دال عدس با هویج و گل کلم در خدمت شما هستیم.با ما در ایران ناز همراه باشید

 

به گزارش ایران ناز غذای دال عدس با هویج و گل کلم سرشار از پروتئین و فیبر است و یک غذای کامل و مقوی است. به دلیل وجود شیر ناگریل در این غذا شاید طعم آن شبیه به غذاهای سنتی ایرانی  نشود.

آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم

مواد لازم دال عدس با هویج و گل کلم

 

عدس قرمز ½1 پیمانه
کنسرو گوجه فرنگی 420 گرم
هویج نازک ورقه شده 2 عدد
گل کلم 2 پیمانه (حدود¼گل کلم)
شیر نارگیل ½1 پیمانه
پیاز خرد شده 2 عدد
سیر ریز خرد شده 4 حبه
زنجبیل ریز رنده شده 1 قاشق غذاخوری
تخم گشنیز ½1 قاشق چایخوری
زیره ½1 قاشق چایخوری
زرد چوبه 1 قاشق چایخوری
دارچین ¾ قاشق چایخوری
پودرفلفل چیلی ¼ قاشق چایخوری
آب لیمو 2 قاشق غذاخوری
روغن گیاهی 3 قاشق غذاخوری
نمک ½1 قاشق چایخوری

 

طرز تهیه دال عدس با هویج و گل کلم

 

روغن را در قابلمه بزرگی روی حرارت متوسط داغ کرده و پیاز را به مدت 5 دقیقه تفت دهید.هویج را به قابلمه اضافه کرده به مدت 8 دقیقه با حرارت کم بپزید. (هر از گاهی هم بزنید)

 

سیر، زنجبیل، تخم گشنیز، زیره، زردچوبه، دارچین وپودر فلفل چیلی را اضافه کنید و یک دقیقه تفت دهید.
گل کلم و عدس قرمز را اضافه کرده و هم بزنید.گوجه فرنگی، شیر نارگیل، نمک و عصاره مرغ یا سبزیجات را اضافه کنید

 

بعد از اینکه مخلوط جوش آمد در قابلمه را گذاشته و شعله را کم کنید. اجازه بدهید 20 دقیقه آهسته بجوشد. (هر از گاهی آن را هم بزنید) از روی حرارت برداشته و آب لیمو را اضافه کرده وسرو کنید.

 

نکات تکمیلی در مورد دال عدس

 

دال عدس جزو غذای ملل – هندی میباشد .زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 30 دقیقه میباشد .

آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم

دال عدس را می توانید در وعده نهار – شام – سرو کنید . همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان سحری – افطار – میل کرد . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش روش پخت چیکن کوردن بلو فرانسوی

 

رژیم غذایی به سبک فرانسوی ها

 

طرز تهیه خوراک عدس و سیب زمینی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک طرز تهیه دال عدس لذت آموزش هنر دال در زبان هندی به معنای حبوبات است که انواع متنوعی از آن در هند وجود دارددر ایران آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای …پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی بسیار موثر است ناتوانی جنسی یکی از مشکلاتی است که شیش انداز گیلانی چی بپزمغذای محلیمیشه بگید این غذا را با چی میخورن؟؟ با برنج یا با نون؟؟؟به عنوان نهار یا شام؟؟؟طرز تهیه انواع غذاها کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت دسر غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد طرز تهیه دال عدس لذت آموزش هنر طرز تهیه دال عدس آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی عکس آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآشپیتزا غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای رژیمیغذا با مرغ پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی بسیار موثر است ناتوانی جنسی یکی از مشکلاتی است که باعث شیش انداز گیلانی چی بپزم غذای محلی منبع پلو میگو جنوبی مریم از فیروزابادفارس سلام ی دوستی داریم آبادانیه آموزش غذاهای ایرانیآموزش آشپزیآموزش آشپزی آسان تکناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر



لینک منبع :آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم

آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم - ایران ناز www.irannaz.com/غذای-هندی-دال-عدس.html‎Cachedآموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم. در این بخش از ایران ناز میخواهیم شما را با طرز تهیه غذایی هندی با خاصیت و طعم عالی آشنا کنیم. پخت غذاهای ملل مختلف به سفره ... Images for آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news201751520133793175.html 15 مه 2017 ... آکاایران: آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم. در این بخش از ایران ناز میخواهیم شما را با طرز تهیه غذایی هندی با خاصیت و طعم عالی آشنا کنیم. [PDF] آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pdf/.../news201751520133793175.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻏﺬﺍﯼ ﻫﻨﺪﯼ ﺩﺍﻝ ﻋﺪﺱ ﺑﺎ ﻫﻮﯾﺞ ﻭ ﮔﻞ ﮐﻠﻢ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ ﻏﺬﺍﯾﯽ ﻫﻨﺪﯼ ﺑﺎ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﻭ ﻃﻌﻢ ﻋﺎﻟﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﻨﯿﻢ. ﭘﺨﺖ ﻏﺬﺍﻫﺎﯼ ﻣﻠﻞ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ ﺳﻔﺮﻩ ﺷﻤﺎ ﺗﻨﻮﻉ. ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻣﯿﺒﺨﺸﺪ ... طرز تهیه دال عدس با هویج و گل کلم - نمناک namnak.com/دال-عدس.p17041‎Cachedدال عدس و طرز تهیه دال عدس با هویج وگل کلم و غذاهای خارجی و طرز تهیه انواع غذاهای ... ر این غذا عدس که سرشار از پروتئین و فیبر است با گل کلم و هویج همراه شده؛ و یک غذای کامل را ... دال عدس جزو غذای ملل - هندی میباشد ... آموزش تصویری طرز تهیه فریتاتا. دال عدس با هویج و گل کلم | پرتال پارسه گرد https://www.parsegard.com/.../دال-عدس-با-هویج-و-گل-کلم.html‎Cachedدال (کاری عدس)، غذایی سنتی هندی است که بسیار مقوی بوده و مناسب تمام افراد خانواده بویژه بچه‌های در سن رشد می‌باشد. دال عدس با هویج و گل کلم - کاویاب www.kavyab.com/دال-عدس-با-هویج-و-گل-کلم/‎Cached24 جولای 2017 ... در این بخش میخواهیم شما را با طرز تهیه غذایی هندی با خاصیت و طعم عالی آشنا کنیم. پخت غذاهای ملل مختلف به سفره شما تنوع زیادی میبخشد اینبار با آموزش روش ... غذای دال عدس با هویج و گل کلم سرشار از پروتئین و فیبر است و یک ... تعلیم خوراکی ی هندی دال عدس با هویج و گل کلم (3 عکس) - سرزه www.serze.com/تعلیم-خوراکی-هندی-هویج-عکس-2403993/ 3 دسامبر 2016 ... آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم تصویر و عکس شماره 1 ⇩ تعلیم خوراکی ی هندی دال عدس با هویج و گل کلم در این قسمت از میخواهیم شما را با ... خبرگزاری آریا - طرز تهیه دال عدس با هویج و گل کلم www.aryanews.com/NewsFeed/.../طرز-تهیه-دال-عدس-با-هویج-و-گل-کلم غذای دال عدس با هویج و گل کلم سرشار از پروتئین و فیبر است و یک غذای کامل و مقوی است. به دلیل وجود شر ... دال عدس جزو غذای ملل – هندی میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه ... دستور پخت غذای فوری خوراک چیلی - Hendevaneh hendevaneh.com/دستور-پخت-غذای-فوری-خوراک-چیلی/ در ادامه ی این مطلب دستور تهیه غذایی فوری و در عین حال بسیار خئوش طعم را برای شما عزیزان اورده ایم تا با تهیه این غذا طعمی ... آموزش غذای هندی دال عدس با هویج و گل کلم.