مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید ، «برخی از این مشخصه‌ها و عادات مضر در ادامه ذکر شده‌اند.

۱. خودشیفتگی

بسیاری از افراد بدون این که بدانند خودشیفته هستند. تنها بر خود تمرکز دارید، تنها درباره خودتان حرف می‌زنید و معمولاً به حرفه‌ای اطرافیانتان اهمیتی نمی‌دهید. تصور می‌کنید تنها فردی که مهم است خودتان هستید. اگر این‌گونه‌اید، وقتش است که خود را تغییر دهید. هیچ‌ کس با فردی که تنها به خودش اهمیت می‌دهد، دوست نمی‌شود.

۲. توجه به زیبایی ظاهری و بی‌اعتنایی به باطن

زیبایی واقعی از اعماق قلب، بدن و روح شما حاصل می‌شود. زیبایی ظاهری مهم‌ترین مسئله نیست اما افراد دارای رفتارهای غیر جذاب تصور می‌کنند زیبایی ظاهری مهم‌ترین چیز است. نگاهی در آینه به اعماق وجود خود بیندازید. ممکن است در باطن خود فرد زشتی را ببینید؛ مگر آن که طرز تفکر خود را تغییر دهید.

۳. همیشه در رقابت با دیگران هستید

آیا از آن دسته افراد هستید که حتماً باید بهتر از دیگران باشند؟ اگر این‌ طور است پس انسان غیر جذابی هستید. باید اهمیت بیشتری به دوستانتان بدهید و بگذارید آنها هم از موفقیت‌های خود لذت ببرند. اگر بر ترس خود از ارتفاع غلبه کردند و ۱۰ متر بالا رفتند، نگویید: «همش همین؟ من ۳۰ متر می‌روم.» در عوض بگویید: «عالیه، بهت افتخار می‌کنم.»

۴. دوستان خود را به چشم دشمن می‌بینید

افراد غیر جذاب همیشه با دوستان خود در جنگ‌ و دعوا هستند. به‌ جای کنار هم ماندن و اهمیت دادن به اطرافیان همیشه پشت خود را به آنها می‌کنید و از پشت به آنها خنجر می‌زنید. دوستانتان دشمنان شما نیستند که متحدان شما هستند.

۵. اهمیت خود برای دیگران را زیر سؤال می‌برید

اگر مدام اهمیت خودتان برای دیگران را زیر سؤال ببرید، مطمئناً فرد غیر جذابی خواهید بود. مثلاً دو تا از دوستانتان بدون شما بیرون رفتند. تصور می‌کنید برای آنها اهمیتی ندارید. این مسئله را فراموش کنید. آنها هنوز هم دوستان شما هستند و البته بدون حضور شما هم به زندگی خود ادامه می‌دهند.

۶. همیشه می‌خواهید رئیس باشید

در یک گروه دوستانه همه باید برابر باشند. اگر این شمایید که همیشه تصمیم می‌گیرید و دوست دارید همواره مسئول همه‌ چیز باشید و کارهای دیگران را کنترل کنید، پس بهتر است بدانید که رفتارتان بسیار غیر جذاب است.

۷. فرد صادقی نیستید

برای این که دوست خوبی باشید و دیگران بخواهند در اطراف شما باشند، باید صداقت داشته باشید. اکثر افرادی که رفتار غیر جذاب دارند، انسان‌های غیر صادقی هستند که درباره همه‌چیز دروغ می‌گویند. بله، صداقت بهترین سیاست است.

۸. فرد بی‌ادبی هستید

اگر رفتاری بی‌ادبانه و توهین‌آمیز دارید و در جمع حرف‌های خجالت‌آوری به دوستانتان می‌زنید، دست از این رفتار بکشید. این‌ گونه کسی نمی‌خواهد نزدیکتان شود. گاهی اوقات با دیگران اختلاف‌ نظر پیدا می‌کنید یا اطرافیان رفتاری می‌کنند که برایتان خوشایند نیست اما رفتار بی‌ادبانه دیدگاه همه را نسبت به شما تغییر می‌دهد.

۹. فردی غیر قابل‌اعتماد و وابسته هستید

آیا در موارد نیاز به دوستانتان کمک می‌کنید؟ یا این که وقتی کسی به شما نیاز دارد، همیشه سرتان شلوغ است؟ اگر کسی نتواند روی کمک شما حساب کند، این رفتار غیر جذاب محسوب می‌شود. به همین ترتیب اگر فردی هستید که همیشه چشم به کمک دیگران دوخته‌اید، باز به چشم دوستانتان فرد غیر جذابی خواهید بود.

۱۰. همیشه بدبین هستید

بدبینی خصوصیت جذابی نیست. اگر همیشه دیدگاهی منفی به مسائل دارید، سعی کنید آن را تغییر دهید. کسی نمی‌خواهد با فردی که تنها جنبه منفی مسائل را می‌بیند، دوست شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معجزه قلم چهار مطلب جذاب درباره نوشتنمعجزه قلم چهار مطلب جذاب درباره نوشتن ادبیهنری، آموزشی و اطلاع رسانیچگونه رابطه جنسی دهانی داشته باشیم خاتون آنلاینزنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن آسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کندآسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کند دغدغه هر پدر و مادرفرزندانی سالم و تندرست فروردین همه چیز در مورد کودکانشکل‌گیری شخصیت کودکان تا حد زیادی موروثی است و از والدین به ارث می‌رسد اما تا حدودی راهای افزایش سایز آلت مردان بدون دارو جدید راههایافزایشسایزآلتراهای افزایش سایز الت مردان بدون دارو نکته اول دوست عزیز ۹۵ درصد شما که به اشتباه چگونه ساک بزنیم خاتون آنلاینرابطه دهانی امکان جذابی برای متنوع کردن رابطه جنسی به زوج ها میدهد نشاط و هیجانی که نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بودراست میگن ایشون باور کنید دخترپسرهای زیادی هستن که بدون داشتن چهره زیبا، زندگی چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ آموزش سخنرانی و فن …چگونهازدیگرانتعریفکنیم؟چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ آیا اصلاً لازم است؟ لطفاً به یاد بیاورید که آخرین باری همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …همسرداریهمسرداری موفقهمسرداری در اسلامهمسرداری حضرت فاطمههمسرداری آیینهمسرداری کاریزما چیست و چطور می‌توان شخصیتی کاریزماتیک …کاریزماچیستچندی پیش ایمیلی دریافت کردم که یکی از اعضای سایت از من پرسیده بود که کاریزما چیست و معجزه قلم چهار مطلب جذاب درباره نوشتن معجزه قلم چهار مطلب جذاب درباره نوشتن ادبیهنری، آموزشی و اطلاع رسانی فروردین همه چیز در مورد کودکان شکل‌گیری شخصیت کودکان تا حد زیادی موروثی است و از والدین به ارث می‌رسد اما تا حدودی هم چگونه رابطه جنسی دهانی داشته باشیم خاتون آنلاین زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از آسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کند آسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کند دغدغه هر پدر و مادرفرزندانی سالم و تندرست کامپیوتر راهای افزایش سایز آلت مردان بدون دارو جدید راههایافزایشسایز راهای افزایش سایز الت مردان بدون دارو نکته اول دوست عزیز ۹۵ درصد شما که به اشتباه فکر چگونه ساک بزنیم خاتون آنلاین رابطه دهانی امکان جذابی برای متنوع کردن رابطه جنسی به زوج ها میدهد نشاط و هیجانی که از چند نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود راست میگن ایشون باور کنید دخترپسرهای زیادی هستن که بدون داشتن چهره زیبا، زندگی زیبایی چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ آموزش سخنرانی و فن بیان چگونهازدیگرانتعریف چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ آیا اصلاً لازم است؟ لطفاً به یاد بیاورید که آخرین باری که کسی وبلاگ روانشناسی شفای درون فنگ شویی یا فانگ شویی فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به ۳۰۰۰ سال پیش در کشور چین همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی کلوب شلوار بارداری و نکته هایی که باید در خرید آن دقت کرد انجماد تخمک یکی از راه های تقویت قدرت



لینک منبع :رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید

رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید - ایسنا www.isna.ir/news/.../رفتارهایی-که-باعث-می-شود-جذاب-نباشید‎Cached3 دسامبر 2016 ... بعضی افراد رفتار یا عادت‌های بدی دارند که آنها را غیر جذاب و آزاردهنده می‌کند و بنابراین کسی دوست ندارد با آنها در ارتباط باشد. به گزارش ایسنا، ... رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../رفتارهایی-که-باعث-می‌شود-جذاب-نباشید رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید. همه ما سعی داریم افرادی مهربان، دلسوز، با محبت و بزرگ باشیم اما در برخی افراد همیشه این‌ گونه نیست. بعضی افراد رفتار یا ... رفتارهایی که باعث می شود جذاب نباشید - سایت خبری تحلیلی راوی نیوز tnews.ir/news/ffc575300368.html 4 دسامبر 2016 ... به گزارش راوی نیوز ، بعضی افراد رفتار یا عادت های بدی دارند که آنها را غیر جذاب و آزاردهنده می کند و بنابراین کسی دوست ندارد با آنها در ارتباط باشد. رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید sabtgilan.ir/news/3486/رفتارهایی-که-باعث-می‌شود-جذاب-نباشید 3 دسامبر 2016 ... بنابر گزارش خبرگزاری واحد مرکزی خبر ایرنا ، فرادید نوشت: 'بعضی از این مشخصه‌ها و عادات مضر در ادامه ذکر گشته‌اند . برای کسب اطلاعات بیشتر ... رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید - جستجوگر خبر فارسی | خبرلند khabarland.com/news/.../رفتارهایی-که-باعث-می‌شود-جذاب-نباشید‎Cached3 دسامبر 2016 ... رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ... رفتارهایی که باعث می شود جذاب نباشید | همه ما سعی داریم افرادی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35597586/رفتارهایی-باعث-شود-جذاب-نباشید 16 ژانویه 2017 ... رفتارهایی که باعث می شود جذاب نباشید بعضی افراد رفتار یا عادت های بدی دارند که آنها را غیر جذاب و آزاردهنده می کند و بنابراین کسی دوست ندارد با ... چگونه باکلاس باشیم؛ ۲۶ نکته برای شیک برخورد کردن | چطور chetor.com/33401-چگونه-باکلاس-باشیم/‎Cached Rating: 96% - 3,582 votes بنده‌ی مُد نباشید، چون در این‌ صورت، مسخره، وسواسی یا سطحی به‌نظر خواهید رسید. ... مقاله مرتبط: چگونه زیبا شویم؛ نکاتی که باعث درخشش شما می‌شود .... حال خودتان هم به آنها خبر بدهید؛ این‌ها نمونه‌های ساده‌‌ی رفتاری هستند که کلاس و اصالت شما را می‌رسانند. [PDF] رفتارهایی که باعث می شود جذاب نباشید چگونه می ... - روزنامه نیم نگاه www.nimnegahshiraz.ir/fa/Main/Pdf/309/9 5 دسامبر 2016 ... زیبایــی واقعی از اعمــاق قلب، بدن و روح شــما حاصل. می شــود. زیبایی ظاهری مهم ترین مسئله نیست اما افراد. بــا رفتارهای غیر جذاب تصور می کنند که ... رفتارهایی که باعث می‌شود جذاب نباشید - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.ir/2016/12/21/رفتارهایی-که-باعث-می‌شود-جذاب-نباشید/ 21 دسامبر 2016 ... با گرانترین ماشین بوگاتی تاریخ آشنا شوید (عکس) · دانلود بازی Infinite Tanks برای PC · دولت رفتارهای پوپولیستی دارد/ تلاش دولت برای انحراف ... 36 روش برای جذابیت بیشتر - مردمان www.mardoman.net/life/36attract‎Cached Similar7 آوریل 2012 ... به دنبال این نباشید که اعتبار کسب کنید، دیگران را کوچک کنید یا مورد ستایش ... به نظر شما چه اعمال و رفتار دیگری باعث جذابیت افراد میشود؟