مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه یک لبخند زیبا و جذاب داشته باشیم؟

[ad_1]

9 توصیه برای این که لبخندی هالیوودی داشته باشیم؛

Nine tips for a perfect Hollywood smile

داشتن لبخندی جذاب و زیبا در هر جایی کاربرد دارد چه در روابط اجتماعی و چه در روابط کاری لبخند بهترین زبان بدن است.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ همه ما آرزوی این را داریم که با دندان های سفید و  براق لبخندی زیبا داشته باشیم. اما کمتر کسی به خودش اجازه می دهد از سفیدکننده های شیمیایی استفاده کند.

بدونیم می خواهد چندین روش به شما آموزش دهد تا بتوانید بدون هیچ آسیبی با مواد کاملا طبیعی دندان هایی زیبا و سالم داشته باشید. حتی نیاز به دندانپزشک هم ندارید و اگر به صورت مرتب آن ها را انجام دهید پس از مدت کوتاهی می بینید که دندان ها سفیدتر شده اند و لثه ها سالم تر.

خمیر سفیدکننده دندان

یک قاشق چای خوری زردچوبه با یک قاشق چای خوری روغن نارگیل و ۲ الی ۳ قطره روغن نعناع را با هم ترکیب کنید و آن را به جای خمیردندان استفاده کنید. این مخلوط از مینای دندان محافظت کرده، دندان ها را سفید و نفس را تازه می کند.

روغن درخت چای

۵ قطره روغن درخت چای را در نصف لیوان آب رقیق کرده و دهان را هر روز بعد از مسواک زدن با آن بشوئید. نتیجه را تنها پس از چند هفته خواهید دید. اگر می خواهید زودتر به نتیجه برسید دندان ها را یک یا دو بار در هفته با روغن درخت چای تمیز کنید.

خمیر توت فرنگی

یک عدد توت فرنگی را با قاشق له کنید و به آن نمک دریا بزنید. ( بهتر است این ترکیب را آسیاب کنید.) خمیر را به مسواک بزنید و دندان ها را چند دقیقه با آن ماساژ بدهید. سپس دهان را کاملا بشوئید. برای این که مینای دندان از بین نرود این کار را دو هفته درمیان انجام دهید.

روغن نارگیل

قبل از مسواک کمی روغن نارگیل به دندان ها بزنید و بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی دندان ها بماند. در انتها با مسواک بشوئید. این کار را ۲ الی ۳ بار در هفته انجام دهید.

ماسک زغال فعال

زغال فعال را با آب مخلوط کنید تا خمیری شود. سپس با احتیاط و به آرامی خمیر را به دندان ها بمالید. پس از ۲ دقیقه دهان را بشوئید. سپس دندان ها را مسواک بزنید. این کار را ۲ الی ۳ بار در هفته انجام دهید.

سفید کننده پوست موز

موادی که در پوست موز وجود دارد پلاک های دندان را از بین می برد و دندان ها را سفید می کند. قسمت داخلی پوست موز را به دندان ها بکشید و ۵ تا ۷ دقیقه منتظر بمانید. سپس مسواک زده و دهان را کامل بشوئید. این کار را هر چند مرتبه که دوست داشته باشید می توانید انجام دهید.

شوینده دهان لیمو

این مواد باعث می شود دندان ها رفته رفته سفید شوند. ¾ مواد باید آب لمو و ¼ آن نمک باشد. این مواد را پس از مسواک استفاده کنید. می توانید ۲ الی ۳ بار در هفته این کار را تکرار کنید. البته مراقب باشید اگر دهان ملتهب باشد نباید از این مواد استفاده کنید.

ریحان

ریحان را کاملا له کنید و به جای خمیردندان استفاده کنید تا دندان هایی سالم و سفید داشته باشید. می توانید از آن قبل از مسواک زدن هم استفاده کنید.

آلوئه ورا

اگر می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید آلوئه ورا مصرف کنید. یا ژل آلوئه ورا مصرف کنید. پس از این که آلوئه ورا را به دندان ها مالیدید با مسواک ماساژ دهید و کاملا بشوئید. می توانید این کار را بعد از مسواک زدن هم انجام دهید. پس از چند هفته لبخندی زیبا و دندان هایی براق و سفید خواهید داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و …موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار چگونه فردی جذاب و دلربا باشیمچگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟ شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید اگر شما چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیمرازهای جذب دیگرانچگونه جذاب باشیم چگونه شخصی جذاب و مورد پسند مردم باشیم و با دیگران چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیمآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای چگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟یک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شدچگونه پوستی زبیاتر داشته باشیمبا فرآورده‌های طبیعی، سلامت و زیبایی پوست خود را تأمین کنید بسیاری از افراد با چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم … چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم ارباب آسمانچگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر …بسمه تعالی با عرض سلام و تحیت در پاسخ قبلی برخی مصادیق مانند فرا گرفتن مهارتها و جلب نظر چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمجلبنظرچگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمایده جذاب، قشنگ، زیبا و تک برای عکس های روز عروسی ایده، جذاب، قشنگ ، زیبا و تک برای عکس هایی که در روز عروسی باید گرفته شود عکس های موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و درآمد بیشتری موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار موفق چگونه فردی جذاب و دلربا باشیم چگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟ شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید اگر شما احساس جذاب چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم رازهای جذب دیگرانچگونه جذاب باشیم چگونه شخصی جذاب و مورد پسند مردم باشیم و با دیگران به چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم ارباب آسمان چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیم دوران نامزدی شروع زندگی زوج‌های مذهبی عشق ماندگار دعوا کردن عشق و بخشندگی چگونه در چگونه پوستی زبیاتر داشته باشیم با فرآورده‌های طبیعی، سلامت و زیبایی پوست خود را تأمین کنید بسیاری از افراد با فرارسیدن چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر سوال بسمه تعالی با عرض سلام و تحیت در پاسخ قبلی برخی مصادیق مانند فرا گرفتن مهارتها و چگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟ یک درآمد عالی ماه بارداری، ۴۰ میلیون تومان گشت ارشاد ۲ و عکس گریم جدید حمید فرخ‌نژاد جلب نظر چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم جلبنظر چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم



لینک منبع :چگونه یک لبخند زیبا و جذاب داشته باشیم؟

چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/248931_چگونه-لبخند-زیبایی-داشته-باشیم.html/‎Cached17 مه 2017 ... لبخند زیبا می تواند چهره ی شما را جذاب تر نماید. شاید تصور کنید ... چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم. نحوه زیبا خندیدن لبخند جذاب راه های لبخند زیبا ... یک لبخند کامل لزوما نیازی به داشتن دندان هایی هالیوودی و یا لب های خاص ندارد. چگونه لبخند زیبا داشته باشیم؟-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid...69...‎Cached Similarچگونه لبخند زیبا داشته باشیم؟ هیچ گاه به این فکر کرده اید که چرا لبخند بعضی افراد به شدت زیبا و جذاب است؟ اگر یکی از این افراد را در ذهن تان مجسم کنید، نقش ... Images for چگونه یک لبخند زیبا و جذاب داشته باشیم؟ چگونه یک لبخند زیبا و جذاب با دندان سفید داشته باشیم؟ - آلامتو www.alamto.com/hollywood-smile-tips.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... چگونه یک لبخند زیبا و جذاب داشته باشیم؟:داشتن لبخندی جذاب و زیبا در هر جایی کاربرد دارد چه در روابط اجتماعی و چه در روابط کاری لبخند بهترین ... چگونه لبخند بی‌نظیری داشته باشیم - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/beauty/fashion/how-to-get-a-perfect-smile/‎Cached13 ژوئن 2014 ... مد و زیبایی ... چگونه لبخند بی‌نظیری داشته باشیم ... یک لبخند ایده آل، لبخندی است که دندان‌های بالایی و مقدار خیلی کمی از لثه‌هایتان بنمایش در ... چگونه لبخند زیبا داشته باشیم ؟ - سلامت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../چگونه-لبخند-زیبا-داشته-باشیم-‎Cached Similar21 آوریل 2013 ... سلامت نیوز : یک لحظه فکر کنید و چهره کسی را که به نظرتان لبخند زیبایی دارد به یاد بیاورید! تا به حال فکر کرده... چگونه لبخند بزنیم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-لبخند-بزنیم؟‎Cached Similarپس اگر شما قصد دارید لبخند زیباتری داشته باشید و دل دنیا را ببرید، ادامه مطلب را از دست ندهید. ... آسان ترین راه برای یک لبخند زیبا و واقعی این است که احساس شادی و خوشحالی کنید. ... شاید خیلی شنیده باشیم که شخصی "چشمهایش لبخند میزنند". خصوصیات یک لبخند زیبا چیست؟ | کلینیک دندانپزشکی سارا www.drahrar.com/blog/خصوصیات-یک-لبخند-زیبا-چیست؟‎Cachedامروزه دیگر زمان حسرت خنده جذاب دیگران را خوردن به پایان رسیده است! الان دیگر زمان این است که ... چگونه می توانیم یک لبخند زیبا داشته باشیم؟ چه چیزی یک لبخند را ... چطور لبخندی زیباتر و دلنشین تر داشته باشیم؟ - ایران وی www.iranve.com/.../چطور-لبخندی-زیباتر-و-دلنشین-تر-داشته-با.html‎Cached Similarچطور لبخند بزنیم که لبخند زیبا داشته باشیم, چطور لبخندی زیباتر و دلنشین تر ... هیچ‌گاه به این فکر کرده‌اید که چرا لبخند بعضی افراد به‌شدت زیبا و جذاب است؟ ... که در محدوده فعالیت یک متخصص ارتودنسی است تا با ایجاد این هماهنگی به زیبایی و ... چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم | Hendevaneh hendevaneh.com/چگونه-لبخند-زیبایی-داشته-باشیم/‎Cached17:00:05. Home HiDoctor.com چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم ... یک لبخند کامل لزوما نیازی به داشتن دندان هایی هالیوودی و یا لب های خاص ندارد. توجه مردم ... همچنین اگر حین خندیدن سر خود را نیز اندکی کج کنید، لبخندتان جذاب تر می شود (تصویر 2) .