مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازماندگان سکته دچار صرع می شوند!

[ad_1]
میگنا: بیماری صرع یک مشکل نورولوژیکی مزمن همراه با علائم حملات عودکننده بدون علت، اسپاسم عضلات یا تشنج است.
محققان در این مطالعه داده های ۴۵۰ فرد بازمانده از سکته را در انگلستان بررسی کرده و دریافتند ۱۱ درصد بعد از سکته مبتلا به صرع شده بودند.
همچنین دریافتند افراد مبتلا به صرع در مقایسه با افرادی که دچار حملات صرع نشده بودند، آسیب به مغزشان دو برابر بود.
میانگین سنی افرادی که مبتلا به صرع شده بودند ۴۴ سال و میانگین سن افرادی که دچار صرع نشده بودند ۵۶ سال بود.
به گفته محققان، آسیب مغزی ناشی از سکته در افراد جوان تر به مراتب گسترده تر است و آنها را در معرض ریسک بالای صرع قرار می دهد.
دکتر بیت دیل، عضو تیم تحقیق از دانشگاه کالج لندن، در این باره می گوید: «بروز حملات صرع بعد از سکته می تواند تاثیر منفی بر روند بهبود و توانبخشی فرد داشته باشد.»
لینک ورود به کانال میگنا
منبع: مهر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

میگنا چه کسانی بعد از سکته زنده می مانند؟سلام آقای دکتر ٰ ممنون از سایت بسیار خوبتان مادرم ۸ روز پیش سکته مغزی کرده و دو روز هست پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند به…آیا قلب‌تان ضعیف است و باتری می‌خواهد؟ درمان …درمانمطالب مرتبط آغاز غربالگری سکته‌های قلبی و مغزی سنین بالای سال تقویت سلامت قلب با میگنا اختلال دست خط دربین دانش آموزانهمچنین وجود بعضی از نارسایی ها مانند اختلالاتی در عملکرد دست و انگشتان باعث می شود که مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریجیمی کیمل مجری اسکار ۲۰۱۷ شد کمانداران بامداد چهارشنبه راهی تایلند می شوند آخرین میگنا چه کسانی بعد از سکته زنده می مانند؟ سلام آقای دکتر ٰ ممنون از سایت بسیار خوبتان مادرم ۸ روز پیش سکته مغزی کرده و دو روز هست که از پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی مطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند به… آیا قلب‌تان ضعیف است و باتری می‌خواهد؟ درمان سلامت نیوز درمان مطالب مرتبط آغاز غربالگری سکته‌های قلبی و مغزی سنین بالای سال تقویت سلامت قلب با یک میگنا اختلال دست خط دربین دانش آموزان همچنین وجود بعضی از نارسایی ها مانند اختلالاتی در عملکرد دست و انگشتان باعث می شود که کودک مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «جیمی کیمل» مجری اسکار ۲۰۱۷ شد کمانداران بامداد چهارشنبه راهی تایلند می شوند آخرین خبرها



لینک منبع :بازماندگان سکته دچار صرع می شوند!

۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../۱۱-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند 6 دسامبر 2016 ... به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک بروز ... ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../۱۱-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند 7 دسامبر 2016 ... سلامانه : به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک ... بلاغ مازندران - ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند khabarone.ir/news/5188618/11-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می‌شوند 9 دسامبر 2016 ... به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک بروز ... آخرین خبر | ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند akharinkhabar.ir/science/.../۱۱-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند 6 دسامبر 2016 ... مهر/ به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک بروز ... ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../۱۱-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند/ به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر ... همچنین دریافتند افراد مبتلا به صرع در مقایسه با افرادی که دچار حملات صرع ... بازماندگان سکته دچار صرع می شوند! - میگنا | دمادم https://damadam.ir/news/بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند/4502217 به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک بروز حملات صرع بیشتر ... ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/86929/ 6 دسامبر 2016 ... به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر آسیب مغزی ناشی از سکته بیشتر باشد، ریسک بروز ... ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند - خبرلند khabarland.com/.../۱۱-درصد-بازماندگان-سکته-دچار-صرع-می-شوند‎Cached6 دسامبر 2016 ... ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند سلامت نیوز:به گفته محققان، بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازمانده از سکته مبتلا به صرع می شود و هر چقدر ... میهن مگ - ۱۱ درصد بازماندگان سکته دچار صرع می شوند https://mihanmag.com/.../۱۱_درصد_بازماندگان_سکته_دچار_صرع_می_شوند‎Cached۱۱ درصد از بازماندگان سکته مغزی صرع به گفته محققان بیش از یک نفر از هر ۱۰ بازماندگان بیماران مبتلا به سکته مغزی که از صرع رنج می برند می توانند هر چیزی را ... بازماندگان سکته دچار صرع می شوند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/بازماندگان_سکته_دچار_صرع_می_شوند‎Cachedدانلود سکته ی قلبی و یا نارسایی قلبی · دانلود ویروس های کامپیوتر - مرکزش · دانلود اخلاص در دعا - شیخ موسی بازماندگان · دانلود چرا دچار حساسیت فصلی می شویم؟