مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

[ad_1]

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی 

اگر گوشت را همراه با سبزیجات طبخ کنیم بهترین طعم را خواهیم داشت و چه بهتر است که این غذا بصورت خوراک باشد. یک روز برای یک وعده هم که شده آشپزخانه را به آقایان بسپارید تا هنر خودشان را نشان دهند. در این مطلب خوراک گوشت را برای آقایان آموزش داده ایم تا یاد بگیرند و درست کنند.

 

مواد لازم:

گوشت قرمز 200 گرم
کلم بروکلی 1/4 کلم
فلفل (رنگی در چند رنگ) 2 عدد
سیر 1 سر
ادویه‌های مختلف به میزان لازم

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیآماده سازی:

شرحه یعنی گوشتی که از درازا بریده باشن؛ شما هم گوشت رو اینطوری کنید. تیکه تیکه:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

بقیه‌ی مواد رو هم خورد کنید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیبه گوشت هم ادویه بزنید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیپخت و پز:

حالا تازه از اینجا قسمت جذاب کار، یعنی پخت و پز شروع میشه.
همه‌ی مواد رو ” بجز گوشت‌ها ” توی قابلمه یا ماهی‌تابه بریزید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

یه چند باری هم همش بزنید تا یکم تفت داده بشه و نرم بشن:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیقرار نیست اینارو بپزیم، پس خیلی نذارید روی آتیش بمونه. همین که یکم تفت داده شد، درشون بیارید و توی یه ظرف بریزید تا بریم سراغ گوشت‌ها.
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیاونا که رفتن بیرون گوشت‌ها رو بریزید توی ماهی‌تابه و زیرش رو بیشتر کنید. اینجا بهتره بکم روغن هم اضافه کنیم:

 

اینارو هم بزنید تا خوب بپزن و قهوه‌ای بشن:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیکار تمومه اینجا و همه‌ی خوردنی‌هارو توی بشقاب بکشید. نون هم کنارش بزارید، چیزای دیگه هم داشتید اضافه کنید تا رنگ و وارنگ تر بشه.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی …آشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه مربای به، دستور پخت مربای به آشپزی آکامربای بهطرز پخت مربا بهطرز تهیه مربای بهدستور تهیه مربا بهدستور پخت مربا بهمربای آشپزی رنگین منصوره کتابی ٍ سلام به سایت آشپزی رنگین خوش آمدید دبیر بازنشسته و اهل کرمانشاه عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس پرطرفدارترین غذاهای افطاری دستور پختآب برنج را خالی کرده بعد آنرا همراه لیوان آب داخل قابلمه می ریزیم و می گذاریم جوش کپه عربی آکا کپه عربی برنج را به همراه سیب زمینی آب پز کنید تا برنج نرم و پخته شود پیاز را به آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی …عناوین دستورات برگزیده بهارسایت پاناکوتای بستنی سنتی ژله نوشابه دسر خرما و کاراملخورشت قورمه سبزی خورشتخورشتقورمهسبزیبالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدم مربای به، دستور پخت مربای به آشپزی آکا مربای بهطرز پخت مربا بهطرز تهیه مربای بهدستور تهیه مربا بهدستور پخت مربا بهمربای به دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعم آشپزی طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت پرطرفدارترین غذاهای افطاری دستور پخت اگر احیانا در مدت طبخ آب برنج تمام شد مقداری آب گرم به آن اضافه کرده در این مدت تمام وقت آنرا ماهی شکم پر، دستور پخت ماهی شکم پر آکا طرز تهیه ماهی شکم پر به نقل از آکاایران ماهی را کاملا تمیز کرده و داخل شکم آن را خالی می سوران آموزش هنر آشپزی خوراک های بدون گوشت مواد اولیه برنج گرم زعفران دم شده پیمانه کره یا روغن مایع گرم هویج دو عدد زرده تخم ‫هلیم گندم حلیم پخت هلیم مشهدی هلیم گندم به روش پخت مشهدی · هلیم گندم که به نادرستی حلیم هم نوشته میشود یکی از خوراکی های خوشمزه و دوست داشتنی آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب خورشت قورمه سبزی خورشت خورشتقورمهسبزی بالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدم قیمه‌نثار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد قیمه نثار غذایی اصالتاً قزوینی است این غذا با برنج و گوشت و خلال بادام و پسته و پیازداغ درست دستور تهیه کوفته شیرازی سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد سوپ سبز با طعمی تازه به همراه لوبیا سبز خیار



لینک منبع :دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

خوراک گوشت با سبزیجات - غذا با گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/110831033722.html‎Cached Similarخوراک گوشت چرخ کرده,خوراک گوشت و لوبیا,خوراک گوشت و قارچ,خوراک گوشت و لوبیا سبز,خوراک گوشت با سبزیجات,اموزش خوراک گوشت با سبزیجات,طرز تهیه ... Images for دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با طبخ مردانه - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-و-سبزیجات-با-طبخ-مردانه‎Cached30 نوامبر 2016 ... یک روز برای یک وعده هم که شده آشپزخانه را به آقایان بسپارید تا هنر خودشان را نشان دهند. در این مطلب خوراک گوشت را برای آقایان آموزش داده ایم تا یاد ... خوراک گوشت با سبزیجات - ویستا vista.ir/article/131710/خوراک-گوشت-با-سبزیجات‎Cached Similar23 فوریه 2009 ... طرز تهیه روغن زیتون را در ظرف مناسبی ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید. ... سبزیجات را به گوشت اضافه کرده و بدون این که در ظرف را بگذارید، صبر ... طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4029/‎Cached Similar4 دسامبر 2014 ... گوشت و سبزیجات پخته شده را از قابلمه بیرون بیاورید و همه چیز را به اندازه ی لقمه ای خرد کنید. مخلوط را با پیاز سفید خرد شده مخلوط کنید. طرز تهیه چامین گوشت و سبزیجات - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-چامین-گوشت-و-سبزیجات.p8254‎Cachedفیله گوسفند را به صورت خلالی خرد کرده و با مقداری روغن زیتون تفت می دهیم. سپس هویج را با مقداری آب نیم پز می کنیم و بعد از نیم پز شدن خلالی می کنیم. کرفس را ... دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی - پارس ناز www.parsnaz.com/دستور-پخت-خوراک-گوشت-سبزی.html‎Cachedدستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی ،خوراک گوشت و سبزیجات،خوراک خوشمزه گوشت به همراه سبزیجات،خوراک گوشت عالی همراه با طعم خوب،خوراک خوش طعم گوشت. دستور پخت خوراک گوشت و سبزیجات به سبک مردانه - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/163158/خوراک-گوشت-و-سبزیجات/‎Cachedآموزش طرز تهیه شربت خاکشیر با تخم شربتی ... پخت خوراک نخود فرنگی با کوفته مرغ,طرز تهیه کوفته مرغ ... دستور پخت خوراک گوشت و سبزیجات به سبک مردانه ... طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با طبخ مردونه! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-و-سبزیجات-با-طبخ-مرد.html‎Cachedیک روز برای یک وعده هم که شده آشپزخانه را به آقایان بسپارید تا هنر خودشان را نشان دهند. در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات را برای آقایان آموزش داده ایم تا ... مطبخ خاله خانم - خوراک گوشت و سبزیجات matbakhchi.blogfa.com/post-158.aspx‎Cached Similar16 نوامبر 2008 ... مطبخ خاله خانم - خوراک گوشت و سبزیجات - به نظر خاله خانم پختن غذا از ... با سرخ کردن آن متفاوت است و بسته به نوع خوراکی که دستور آن نوشته می ...