مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این کفش می‌توانید در برف بدوید

[ad_1]

با این کفش می‌توانید در برف بدوید

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با آن روی برف‌ها دوید.

به گزارش مهر، با الهام از کتانی مخصوص دو، نوعی کفش سبک و شناور ساخته شده که به وسیله آنها می‌توان در زمستان و روی برف‌ها نیز دوید.

به طور معمول کفش‌های برفی با قالبی آلومینیومی ساخته می‌شوند اما در این اواخر برندهای مختلف سعی کردند با به کار بردن فوم تا حدی از وزن این کفش‌ها بکاهند. در همین راستا شرکت Crescent Moon یک کفش برفی تمام فوم ساخته است. این کفش‌ها که هنوز نام مناسبی ندارند، به طور کامل از فوم EVA ساخته می‌شوند. این نوع فوم بیش‌تر دربخش میانی کفش‌های ورزشی به کار می‌رود. شکل خاص این کفش‌ها و انحناهای آن به حرکت راحت‌تر فرد کمک می‌کند.

بر خلاف کفش‌های برفی دیگر که روی کفش فرد بسته می‌شوند، این نمونه ثابت است بنابر این هنگام راه رفتن در پا نمی‌لغزد و تکان نمی‌خورد.

روی بخش بالایی کفش برفی نوعی ضربه‌گیر قرار دارد که تاثیر فشرده شدن برف زیر پا و برخورد آن با زمین را کاهش می‌دهد. بخش زیرین کفش سخت‌تر است و از نوعی کامپوزیت EVA ساخته شده است. همچنین با الهام از تایرهای برفی، در آن شیارهایی ایجاد می‌شود و به این ترتیب راه رفتن در برف تسهیل می‌شود.

این شرکت کفش‌های برفی جدید خود را ماه آینده در SIA Snow Show در دنور، مرکز ایالت کلورادو آمریکا به نمایش می‌گذارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت …پژو پارس، نخستین خودرو لوکس در بازار ایران است که در سال در شرکت ایران خودرو متولد شدرویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا …آخرین اخبار مربوط به ایران و رویدادهای ایرانی را در کدوم بخوانیدهمشهری آنلاین دانش فناوری‌ خودرویی با بدنه تمام فضا سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده فناوری جامعه صنعت کفش ایران جامعهحضور هنرمندان یزدی در نمایشگاه بین المللی کیف و کفش چرم ارسال شده در تاریخ آذر ۱۹ ۱۳۹۵تعبیر خواب د بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش تکنیک های مهم همسرداری تکنیک های مهم همسرداری زنان باهوشقلب شوهرمورد توجه همسرمحبت به همسرعلاقه همسر خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو – …روشهاییسادهبرایآبکردنتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب واضح پایگاه جامع ایرانیانصفحه اول تمام مطالب ارتباط با ما تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می نسیم نیوزامام جمعه فاروج با اشاره به مصوبات اخیر کنگره و سنای آمریکا در تصویب تمدید تحریم های پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت شد پژو پارس پژو پارس، نخستین خودرو لوکس در بازار ایران است که در سال در شرکت ایران خودرو متولد شد رویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا اضافه کنید آخرین اخبار مربوط به ایران و رویدادهای ایرانی را در کدوم بخوانید همشهری آنلاین دانش فناوری‌ خودرویی با بدنه تمام فضا سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده فناوری‌ بام جامعه صنعت کفش ایران جامعه کف پایتان صاف است این مطلب را بخوانید ارسال شده در تاریخ آذر ۱۹ ۱۳۹۵ افرادی که دارای کف پای تعبیر خواب د بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش سلیقه تکنیک های مهم همسرداری وقتی همسرتان خسته و بی‌حوصله یا گرسنه است خواسته‌هایتان را مطرح نکنید پیش از غذا خوردن در خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دانش و با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو – جدیدترین روشهاییسادهبرایآب توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده نسیم نیوز امام جمعه فاروج با اشاره به مصوبات اخیر کنگره و سنای آمریکا در تصویب تمدید تحریم های ساله واضح پایگاه جامع ایرانیان صفحه اول تمام مطالب ارتباط با ما © تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد



لینک منبع :با این کفش می‌توانید در برف بدوید

Images for با این کفش می‌توانید در برف بدوید با این کفش می‌توانید در برف بدوید - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/355035/Science/Hi-Tech‎Cached10 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم ... با این کفش می‌توانید در برف بدوید - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/143917/با-این-کفش-می-توانید-در-برف-بدوید 10 دسامبر 2016 ... کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با ... با این کفش می‌توانید در برف بدوید | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/10/1573285‎Cached10 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم ... با این کفش می توانید در برف بدوید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../با-این-کفش-می-توانید-در-برف-بدوید‎Cached9 دسامبر 2016 ... کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می توان ... هرلحظه، با این کفش می‌توانید در برف بدوید harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/با-این-کفش-می-توانید-در-برف-بدوید 10 دسامبر 2016 ... به گزارش مهر با الهام از کتانی مخصوص دو نوعی کفش سبک و شناور ساخته شده که به وسیله آنها می توان در زمستان و روی برف ها نیز دوید به طور معمول ... با این کفش می‌توانید در برف بدوید – عصر آزادی asrazadi.ir/1395/09205971 10 دسامبر 2016 ... کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می توان ... با این کفش می توانید در برف بدوید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/387723/ 20 آوریل 2017 ... به نقل از نیواطلس، با الهام از کتانی مخصوص دو، نوعی کفش سبک و شناور ساخته شده که به وسیله آنها می توان در زمستان و روی برف ها نیز دوید. با این کفش می‌توانید در برف بدوید - مفیدستان mofidestan.ir/با-این-کفش-می‌توانید-در-برف-بدوید/‎Cachedبه طور معمول کفش‌های برفی با قالبی آلومینیومی ساخته می‌شوند اما در این اواخر ... ایران و جهان با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن ... کفش هایی که پاها را «می فهمند» - تبیان article.tebyan.net/317691/کفش-هایی-که-پاها-را-می-فهمند-‎Cached30 آوریل 2016 ... در این مطلب به سراغ فناوری هایی می رویم که قادرند در آینده ای نه چندان دور در صنعت تولید کفش های ورزشی تحول ... با کمک این دکمه ها می توانید کفش ها را تنظیم کنید تا به بهترین حالت برسند.» ... با این کفش می توانید در برف بدوید.