مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟

[ad_1]

attract-loyal-customers

بهترین راهکار برای رشد سریع و پایدار در هر کسب و کار پیدا کردن مشتریان ثابت و وفادار است، مشتریانی که حتی در زمان مشکل و سختی ها شما را ترک نکنند! اما چگونه؟

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ جذب مشتریان وفادار برای کسب و کار شما چگونه باید انجام شود تا فروش مطمئن و باثباتی داشته باشید. در این مقاله در خصوص جذب مشتریان وفادار برای کسب و کار تان بحث می شود.

ممکن است فرد در کسب و کار آنقدر بر سود و زیان متمرکز شود که این حقیقت را کم‌رنگ جلوه دهد که بهترین روش سنجش موفقیت یک کار، مشتریان آن است. اگر می‌خواهید یک ارزیابی واقعی از کار شرکت خود داشته‌ باشید، از مشتری بعدی که وارد شرکت شما می‌شود یا با شما تماس می‌گیرد، سوال کنید.

همچنین بخوانید: روشهای جذب مشتری ثابت

جذب مشتریان وفادار برای کسب و کار :

بسیاری از صاحبان مشاغل آن‌قدر درگیر انجام امور روزمره می‌شوند که فراموش می‌کنند، تماماً کسب و کارشان به مشتریان‌ آنها بستگی دارد. بدون مشتری، کسب و کاری هم وجود نخواهد داشت- مشتریان افرادی هستند که نه تنها بر مبنای محصولات و قیمت آنها بلکه بر مبنای کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنند، به شرکت‌ها اعتماد می‌کنند. پس تعجبی ندارد که در کسب و کارها باید بسیار تلاش شود تا اعتماد مشتری جلب و حفظ شود.

پس برای جلب نظر مشتری باید دقیقا چه کنیم؟

مشتری را بشناسید. مهم نیست که شرکت شما چه محصولات یا خدماتی را ارائه کند. چون کلید موفقیت شما، شناخت مشتری است. هر چه بهتر مشتریان خود را بشناسید، شانس‌های رشد شرکت‌تان افزایش می‌یابد. این روزها حتی شرکت‌های متخصص وجود دارند که پایگاه داده‌های مشتریان‌ هدف‌گذاری شده یا مورد نظر را به صورت برخط برای انواع کسب و کار ارائه می‌کنند. با توجه به وجود منابع این‌چنینی، دسترسی صاحبان مشاغل به علایق، نفرت‌ها، شخصیت‌ها، و عادات خرید و خرج کردن مشتریان‌ در بازار مورد نظر بسیار آسان‌تر شده است.

مشتری می‌تواند بهترین مشوق‌تان باشد

در جهان امروزی، بازاریابی “شفاهی” یا “دهان به دهان” ارزش بسیاری دارد و می‌تواند کمک شایانی به یک شرکت برای ازدیاد تعداد مشتریانش بکند.بسیاری از بازاریابی‌های مثبت توسط باارزش‌ترین و وفادارترین مشتریان‌ شما صورت می‌گیرد. تلاش‌کنید تا به خواست مشتریان‌ خود گوش فرادهید و مشتریان‌ وفادار و دائمی را برای خود پرورش دهید.

مشتریان‌ خوب پرورش یافته، از بسیاری جهات تاثیر مثبتی بر کسب و کار دارند: آنان مجددا و این بار بیشتر از شما خرید خواهند کرد، به دوستان و همکاران خود در مورد شرکت شما خواهند گفت، بازخورد سازنده‌ای برای شما خواهند داشت، برای کمک به شما در جهت بهبود شرکت وقت خواهند گذاشت و اگر مرتکب اشتباه شوید، شما را آسان‌تر خواهند بخشید.

چگونگی رفتار با مشتری شما را از دیگران متمایز می‌کند

نه قیمت و نه طیف وسیع خدمات موجب جذب و حفظ مشتریان نمی‌شود. آنچه در مسیر طولانیِ ایجاد اعتماد میان مصرف‌کنندگان و فروشنده لازم است، تجربه‌ی مشتری برتر است. با توجه به این‌که بسیاری از شرکت‌ها محصولات باکیفیت مشابه را با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کنند، آنچه موجب تمایز در سبک کسب و کار شما می‌شود، توانایی شما در ارائه‌ی خدمات به مشتریان‌ باثبات و باکیفیت و انجام معاملات شخصی با آنها است. برای این کار، باید نیازهای مشتری خود را بشناسید و سپس در هر زمانی راهی را برای پاسخگویی به آنها بیابید. جا خوردید؟ بله اگر شما تجربه‌ی بزرگ را برای مشتری فراهم نکنید، بازار مورد نظر شما، کسب و کار را در جاهای دیگری خواهد یافت.

از بازخورد مشتریان به نفع خود بهره‌مند شوید

بازخورد مشتری – مثبت یا منفی – می‌تواند به شما کمک کند تا روابط مصرف‌کنندگان با شرکت را تقویت کنید. بازخورد منفی به شما کمک می‌کند تا حوزه‌هایی را که در آن ضعف دارید، شناسایی کنید. بازخورد مثبت کارهای درست‌تان را به شما نشان می‌دهد.

با مشتریان غیرفعال یا قدیمی‌تان تماس بگیرید

آیا شما تا به حال تلاش کرده‌اید تا با مشتریان‌ سابق یا غیرفعال خود تماس بگیرید؟ به سخنان آنان گوش کنید و دیدگاه‌های آنان را درباره‌ی این‌که چرا کسب‌وکار با شما را متوقف کرده‌اند، جویا شوید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا به نیازهای مشتریان‌ پس از انتخاب یک محصول یا درخواست وی برای ارائه‌ی خدمات پی ببرید. این می‌تواند فرصتی برای بازگرداندن مشتریان‌ سابق به چرخه‌ی تجارت باشد و در عین حال استراتژی‌ای را به شما برای جذب مشتریان‌ بالقوه ارائه کند.

هرگز فراموش نکنید: مشتری، ارزشمندترین دارایی هر کسب و کار و شرکتی است، و ارائه‌ی خدمات شخصی به مشتریان‌ نه تنها آنها را به مشتریانی وفادار و خوب بلکه به مبلغان و سفرایی برای معرفی نام تجاری محصولات و خدمات‌تان تبدیل می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم… فروشنده موفق کیست ؟ ، چگونه در فروشندگی موفق شویم ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟ راهکار برای آرامش و …چگونه بعد از یک روز بد، آرامش خود را حفظ کنیم و مثبت اندیش باشیم؟ راههای دستیابی به مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان…چگونه در کسب وکار موفق شویم؟ مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان تعجب نکنید چیست؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان …مفهوم • مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق …چاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر باشد، چون صورت چاق از نظر کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیمکارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …آموزش، اموزش، آموزش مالی، آموزش مدیریت، آموزش فنون اداری، آموزش بازرگانی، آموزش تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، تبلیغات بنری، …طراحی کمپین تبلیغات آنلاین هر فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی در صورتی ثمربخش خواهد بود آنچه مدیران باید بدانند مدیریت اثربخشآنچه مدیران منابع انسانی باید بدانند به گفته سوزان میسینگر، رییس سابق انجمن مدیریت هاست وردپرسهاست ارزانخرید هاست وردپرس ارزانسرور …هاست وردپرس هاست لینوکس ارزان خرید هاست ارزان هاست ارزان هاست وردپرس ارزان هاست آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، روشهای فروشنده موفق کیست ؟ ، چگونه در فروشندگی موفق شویم ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟ راهکار برای آرامش و غلبه بر مشکلات چگونه بعد از یک روز بد، آرامش خود را حفظ کنیم و مثبت اندیش باشیم؟ راههای دستیابی به شادی و مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان،موفقیت در تجارت،زیباوب چگونه در کسب وکار موفق شویم؟ مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان تعجب نکنید هزینه چیست؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع اصول • هدف گذاری برای تک تک مشتریان یکی از اصول این است که مشتریان دارای انتخاب مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش مالیآموزش مدیریت سال مصادف با سه دهه فعالیت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می‌باشد فعالیتی که از سال بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟ چاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر باشد، چون صورت چاق از نظر اکثر کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ×××××××××موجیم آنچه مدیران باید بدانند مدیریت اثربخش آنچه مدیران منابع انسانی باید بدانند به گفته سوزان میسینگر، رییس سابق انجمن مدیریت منابع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، تبلیغات بنری، مشاور و مجری تبلیغات طراحی کمپین تبلیغات آنلاین هر فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی در صورتی ثمربخش خواهد بود که در هاست وردپرسهاست ارزانخرید هاست وردپرس ارزانسرور مجازی هاست وردپرس هاست لینوکس ارزان خرید هاست ارزان هاست ارزان هاست وردپرس ارزان هاست سی پنل



لینک منبع :چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟

چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟ - آلامتو www.alamto.com/how-attract-fiercely-loyal-customers.html‎Cached12 دسامبر 2016 ... چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟:بهترین راهکار برای رشد سریع و پایدار در هر کسب و کار پیدا کردن مشتریان ثابت و وفادار است، مشتریانی که ... چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم - افزایش فروش,جذب مشتری,آموزش ... seea.org.ir/توانمندی-سازی.html?id=52‎Cached Similarچگونه مشتریان وفادار داشته باشیم. در استراتژی مشتریان، وفاداری برای هر ســازمانی اهمیت استراتژیک دارد. وفاداری واژه ای مثبت است. دوستان و همسران از یکدیگر ... چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟ | دوتاک |بازاریابی صنعتی ... www.2taak.ir/content/چگونه-مشتریان-وفادار-داشته-باشیم؟‎Cachedوفاداری یک کلمه قدیمی است و ریشه آن به دوران ارباب رعیتی (فئودالها ) برمی گردد. محققان مفهوم وفاداری را به طور گسترده در حوزه مصرفی و بازار خدمات مطالعه کرده اند. چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟ | You Can https://youc.ir/customer-loyalty/‎Cachedچرا مشتریان وفادار نیستند؟ عوامل متعددی پاسخ این سوال هستند که یکی از آنها تغییر دائم رفتار مصرف کنندگان است. وجود کالاهای متنوع در بازار باعث شده تا مردم.. چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم - آفتاب www.aftabir.com/.../چگونه-مشتریان-وفادار-داشته-باشیم‎Cached5 مه 2010 ... در استراتژی مشتریان, وفاداری برای هر ســازمانی اهمیت استراتژیک دارد. چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ | مصطفی لامعی lameei.com/how-to-make-loyal-customer‎Cached20 ژانویه 2016 ... چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ چه کاری باید برای کسب سهم بیشتری از بازار انجام داد؟ آیا باید در نمایشگاه شرکت کرد؟ تبلیغ تلویزیونی داد؟ چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم - وبلاگ تخصصی نیاز مشتری در ... emdadsanat.mihanblog.com/post/57‎Cached Similarچگونه مشتریان وفادار داشته باشیم. در استراتژی مشتریان، وفاداری برای هر ســازمانی اهمیت استراتژیک دارد. وفاداری واژه ای مثبت است. دوستان و همسران از یکدیگر ... چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟ | مشاوره مدیریت سرآمد ایرانیان www.consulting.msi.co.ir/how-to-make-loyal-customers/‎Cached15 آوریل 2015 ... طبق آمار 5% افزایش در مشتریان وفادار می‌تواند 25% تا 95% سود برای تجارت ایجاد کند. اما چگونه؟ 6 راه برای اینکه مشتری، شما را دوست داشته باشد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../6-راه-برای-اینکه-مشتری-شما-را-دوست-داشته-باشد‎Cached Similar14 آگوست 2012 ... 3) برنامه ای برای وفادار ساختن مشتری ها داشته باشید ... البته اینکه دوره زمانی برقراری ارتباط چگونه باشد بستگی به شناخت شما از مشتری ها دارد، برای مثال شاید هر سه ماه یک ... چگونه یک تبلیغ موثر در بازار رقابتی داشته باشیم؟ چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟ - مدار مشتری madaremoshtari.com/چگونه-مشتریان-وفادار-داشته-باشیم؟/‎Cached8 جولای 2016 ... متن فیلم “چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم؟” سلام. شهرام عادلی هستم مدرس و مشاور تکنیک های فروش و خدمات مشتری و نویسنده کتاب “مشتری دوره ...