مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند

[ad_1]

در ژاپن؛

لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس‌های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند.

به گزارش مهر، شرکت هواپیمایی "آل نیپون ایرویز" که دومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور به حساب می‌آید، مشغول همکاری با یک شرکت بازیافت به نام "Jeplan" است تا ۲۰۲۰ میلادی یک منبع جایگزین انرژی بیابد.

در همین راستا این شرکت بازیافت با برخی خرده‌فروشان بزرگ مانند Aeon و Muji در حوزه جمع‌آوری لباس‌های کهنه در بیش از هزار فروشگاه سراسر ژاپن همکاری می‌کند.

"میچیکو لاموتو" که این شرکت را در ۲۰۰۷ میلادی تاسیس کرده، پنج سال وقت صرف خلق نوعی "بیواتانول" از تی‌شرت‌ها و لباس‌های جین قدیمی کرد.

بالاخره لاموتو توانست سال گذشته فناوری بیابد که مولکول‌های شکر در کتان را شکسته و به الکل تبدیل می‌کند.

در حال حاضر Jeplan یک واحد سوخت آزمایشی ساخته و اعلام کرده است تا ۲۰۲۰ میلادی پروازهای آزمایشی را انجام خواهد داد که با ترکیب سوخت معمولی و سوخت مبتنی بر کتان هستند. کارخانه تجاری تولید این نوع سوخت نیز تا ۲۰۳۰ میلادی تاسیس خواهد شد.

از این فناوری برای تبدیل انواع دیگر زباله مانند کاغذ به سوخت نیز استفاده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با سوخت زیستی در واقع سوخت زیستى یا نوعى ازسوخت است که از منابع زیست توده یا به دست مى آیدراکتورهای هسته ای قسمت اول سیکل سوخت هسته ای مراحلی دارد و در این مقاله سعی شده هریک از این مراحل به طور ساده و در خاطرات غسال های کهنه کار غسال غسالخانه مرده میتشستشوی مردهخاطرات غسال های کهنه کارعکس لباسی از طلا در بازار طلای دبی پایگاه خبری …تراز لباسی از طلا در بازار طلای دبی با قیمت سه میلیارد توماننتایج کامل چهارمین روز والیبال انتخابی المپیک …به گزارش تراز ،رقابت های والیبال انتخابی المپیک ریو با برگزاری دیدار در توکیو سریال هشت و نیم دقیقه از امشب کلیپ سریال …سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از امشب چرا دختران و پسران دوست می‌شوند؟در جامعه امروز، تعامل زن و مرد اجتناب ناپذیر است دختران در محیط های کاری و تحصیلی سایت خبری سروآنلایننجات جان محیط بان زخمی رها شده در جنگل توسط یکی از عشایر سروستانی کسب مدال طلا و افزایش سرعت کامپیوتر تا تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه وبگردیوبگردی خبر وب بیست و سی گردی بیست سی اخرین اخبار فناوری اطلاعات ای تی آشنایی با سوخت زیستی در واقع سوخت زیستى یا نوعى ازسوخت است که از منابع زیست توده یا به دست مى آید راکتورهای هسته ای قسمت اول سیکل سوخت هسته ای مراحلی دارد و در این مقاله سعی شده هریک از این مراحل به طور ساده و در عین خاطرات غسال های کهنه کار غسال غسالخانه مرده میتشستشوی مردهخاطرات غسال های کهنه کار عکس لباسی از طلا در بازار طلای دبی پایگاه خبری تراز تراز لباسی از طلا در بازار طلای دبی با قیمت سه میلیارد تومان نتایج کامل چهارمین روز والیبال انتخابی المپیک جدول رده به گزارش تراز ،رقابت های والیبال انتخابی المپیک ریو با برگزاری دیدار در توکیو ادامه چرا دختران و پسران دوست می‌شوند؟ رروابط دختر و پسر دوستی دختران و پسران تعامل زن و مرددوستی دختر و پسر دو جنس مخالفوعده سریال «هشت و نیم دقیقه» از امشب کلیپ سریال هشت ونیم دقیقه سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از امشب در سایت خبری سروآنلاین نجات جان محیط بان زخمی رها شده در جنگل توسط یکی از عشایر سروستانی کسب مدال طلا و نقره توسط افزایش سرعت کامپیوتر تا برنامه یاهو مسنجر سرعت کامپیوتر افزایش سرعت کامپیوتر کامپیوتر قدیمیبالا آمدن ویندوزشروع



لینک منبع :لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند

لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../لباس-های-کهنه-سوخت-هواپیما-می-شوند‎Cached12 دسامبر 2016 ... خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. Images for لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند » شرکت عرفا؛ مدیریت رسانه و ... orafa-studio.com/.../278-لباس-های-کهنه-سوخت-هواپیما-می-شوند.html‎Cachedخط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1575360 12 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس‌های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند - انجمن مبتکران و نخبگان www.nokhbegan.net/.../710-لباس‌های-کهنه-سوخت-هواپیما-می‌شوند.html‎Cachedلباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند. خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس‌های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. به گزارش مهر، شرکت هواپیمایی "آل نیپون ایرویز" که ... لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../لباس-های-کهنه-سوخت-هواپیما-Ù…ÛŒ-شوند/ لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند. خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. به نقل از نیکی آسین ریویو، شرکت هواپیمایی «آل ... لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/809483/لباس-های-کهنه-سوخت-هواپیما-می-شوند/ 10 دسامبر 2016 ... لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند. خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. به نقل از نیکی آسین ریویو، ... در ژاپن لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند - onvansho onvansho.ir/result/در-ژاپن-لباس-های-کهنه-سوخت-هواپیما-می-شوند.html الف در ژاپن؛لباس های کهنه سوخت هواپیما می شوند. خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند به گزارش مهر به . انجمن مبتکراننخبگان ... لباسهای کهنه و سوخت هواپیما - فید نگار montzeranezohor.feednegar.xyz/view/1723/لباسهای+کهنه+و+سوخت+هواپیما لباسهای کهنه سوخت هواپیما می شوند شرکت هواپیمایی «آل نیپون ایرویز» که دومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور به حساب می آید، مشغول همکاری با یک شرکت ... instagram images tagged with #سوخت_هواپیما - imgrum https://imgrum.me/tag/سوخت_هواپیما لباس‌های کهنه سوخت هواپیما می‌شوند خط هواپیمایی ژاپن تصمیم دارد تا لباس‌های قدیمی را به سوخت جت تبدیل کند. به گزارش مهر، شرکت هواپیمایی "آل نیپون ایرویز" که ...