مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم

[ad_1]

یک نوجوان با بی‌دقتی در زمان رانندگی حادثه‌ای مرگبار را رقم زد.

یک نوجوان با بی‌دقتی در زمان رانندگی حادثه‌ای مرگبار را رقم زد.

جوان؛ رایان 19ساله که در زمان رانندگی مشغول مکالمه تلفنی بوده است متوجه عبور عابر پیاده که در حال طی کردن عرض خیابان بود نشده و به شدت با عابر برخورد کرد. حال آرتور 82 ساله رضایت بخش اعلام نشده و او برای خوردن و آشامیدن نیازمند لوله تغذیه است. دوربین ثبت تخلفات شهری رانندگان لحظه وقوع این حادثه را به ثبت رسانده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان بابایی سه …تصادف مرگبار در اتوبان بابایی سیدجلال ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه عملیات انتحاری مرگبار در فرودگاه آتاتورک استانبول عکس و فیلمانتحاریمرگباردرفیلمبرخی منابع اعلام کردند انفجار نخست توسط فردی که از پرواز تونس وارد فرودگاه شده بود در لحظه تصادف روح سرگردان با چند خودرو تصاویرروحسرگردانتصادف زنجیره ای خودرو در محور سمنان تصاویر روح سرگردان در بیمارستان متروکه فیلم حمله به گروه فیلمبرداری کارگردان سرشناس در خیابان …خوردن سه عدد خرما در روز لازم است ساعت و دقیقه پیش ۴ تصادف بزرگ تصادفات رانندگی، اخبار تصادف رانندگی، تصادفات … کشته در تصادف سیبری تصادف در محور الیگودرز به شول آباد سه کشته وزخمی برجای گذاشتسقوط مرگبار دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در …سقوط مرگبار دانشجو دختر به کانال آب مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در این باره بازیگر زن ایرانی با تیپ خاص در خیابان های انگلیس …تاکسی های جدید و کم مصرف در ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهرهای آلوده پدر دانش آموز فحاشی و عریان شدن زن عصبانی در خیابان عکساین زن ۳۵ ساله در یک مکان عمومی شلوغ تمام لباس های خود را درآورده بود و شروع به فحاشی شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهانتم بازی هم برای گوشی های سونی اکسپریا عرضه شد روز گذشته در خبرها خواندیم که عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماست تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان بابایی سه دختر و پسر جوان تصادف مرگبار در اتوبان بابایی سیدجلال ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو عملیات انتحاری مرگبار در فرودگاه آتاتورک استانبول عکس و فیلم مرگباردرعکسوفیل برخی منابع اعلام کردند انفجار نخست توسط فردی که از پرواز تونس وارد فرودگاه شده بود در قسمت لحظه تصادف روح سرگردان با چند خودرو تصاویر روحسرگردان تصادف زنجیره ای خودرو در محور سمنان تصاویر روح سرگردان در بیمارستان متروکه فیلم و تصاویر حمله به گروه فیلمبرداری کارگردان سرشناس در خیابان عکس خوردن سه عدد خرما در روز لازم است ساعت و دقیقه پیش ۴ تصادف بزرگ در تصادفات رانندگی، اخبار تصادف رانندگی، تصادفات رانندگی امروز تصادف خودرو در اتوبان فیلم کشته و زخمی در تصادف جاده فارسعکس حادثه رانندگی کشته و سقوط مرگبار دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد سقوط مرگبار دانشجو دختر به کانال آب مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در این باره گفت یکی بازیگر زن ایرانی با تیپ خاص در خیابان های انگلیس تصاویر تاکسی های جدید و کم مصرف در ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهرهای آلوده پدر دانش آموز فحاشی و عریان شدن زن عصبانی در خیابان عکس بازداشت زنی که در مکان عمومی عریان شدبازداشت زنی که در مکان عمومی عریان و شروع به فحاشی کرد شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان تم بازی هم برای گوشی های سونی اکسپریا عرضه شد روز گذشته در خبرها خواندیم که شرکت عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماست تصادف مرگبار در تهران با خودروهای لوکس تصادف مرگبار در جاده لیسار تالش تصادف مرگبار در اتوبان همت تصادف مرگبار در لاهیجان تصادف مرگبار در شریعتی تصادف مرگبار در ساوه تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان تصادف مرگبار در ایران



لینک منبع :لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم

فیلم/لحظه تصادف مرگبار در خیابان - آپارات ► 0:14www.aparat.com/v/qsQZj/فیلم%2Fلحظه_تصادف_مرگبار_در_خیابان Dec 14, 2016 - 14 sec انتخاب TV فیلم/لحظه تصادف مرگبار در خیابان فیلم/لحظه تصادف مرگبار در خیابان تصادف , انتخاب TV. Images for لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم فیلم لحظه تصادف مرگبار کامیون با سواری پیکان - آپارات www.aparat.com/.../فیلم_لحظه_تصادف_مرگبار_کامیون_با_سواری_پیکان‎Cached19 آگوست 2015 ... آرین اول ۩۩۩۩ فیلم لحظه تصادف مرگبار کامیون با سواری پیکان فیلم لحظه تصادف مرگبار کامیون با سواری پیکان فیلم لحظه تصادف مرگبار ... فیلم لحظه تصادف مرگبار کامیون با سواری پیکان - آپارات ► 2:00www.aparat.com/v/P4NGT/فیلم_لحظه_تصادف_مرگبار_کامیون_با_سواری_پیکان Jul 3, 2015 - 2 min Mr-X----- گوگل آپارات (لایک یادت نره) فیلم لحظه تصادف مرگبار کامیون با سواری پیکان تصادف , ماشین , میلاد2fm , , -----Mr-X----- آپارات - فیلم لحظه تصادف در اتوبوس www.aparat.com/result/فیلم_لحظه_تصادف_در_اتوبوس‎Cachedلحظه تصادف وحشتناک اتوبوس با پنج خودرو ماشین کلیپ فیلم · گلچین صفاسا www.safa. ... فیلم/لحظه تصادف مرگبار در خیابان · انتخاب TV. 855 بازدید. 0:4 ... لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5883397/لحظه-تصادف-مرگبار-در-خیابان-فیلم‎Cached13 دسامبر 2016 ... یک نوجوان با بی‌دقتی در زمان رانندگی حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم - خبرلند khabarland.com/news/9020/لحظه-تصادف-مرگبار-در-خیابان-فیلم‎Cached16 دسامبر 2016 ... لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم یک نوجوان با بی‌دقتی در زمان رانندگی حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ... لحظه تصادف مرگبار در خیابان +فیلم - سرخط www.sarkhat.com/fa/group/لحظه-تصادف-مرگبار-در-خیابان-فیلم-tknzhw/ 13 دسامبر 2016 ... سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. فیلم لحظه تصادف عجیب در خیابان پاسداران | رکنا www.rokna.ir/.../225338-فیلم-لحظه-تصادف-عجیب-در-خیابان-پاسداران‎Cached26 سپتامبر 2016 ... رکنا: یک خودروی سواری به علت عدم توانایی راننده در کنترل سرعت باعث حادثه عجیب در خیابان پاسداران. نگارستان دوم شد. تصادف عجیب در خیابان.. - فیلم آکا 261o.allblogs.ir/ حادثه ای بسیار عجیب در خیابان(روح) - فیلم آکا, فیلم خنده دار، فیلم طنز ، کلیپ خنده . ... فیلم و تصاویر تصادف مرگ‌بار در . ... لحظه ی تصادف دو دختر آوازخوان .