مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه

[ad_1]

طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه

طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه 

رولت گوشت معمولا در رستوران های گران قیمت و مجالس مجلل سرو می شود و در واقع غذای اعیانی به شمار می رود. یک نوع غذای متفاوت ومجلسی که می توانید با گوشت چرخ کرده درست کنید،این غذا بخاطر داشتن گوشت و گردو بسیار مقوی است. استفاده گردو در کنار زرشک در این غذا طعم متفاوت و دلچسبی به آن می دهد.

طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهمواد لازم برای تهیه رولت:

500 گرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط
2 عدد پیاز متوسط
2 حبه سیر
4 تا 5 دانه فلفل سیاه درسته
1 ق چ نمک
پودرسوخاری به مقدار لازم
1 ق س رب گوجه‌فرنگی
مواد لازم برای داخل رولت:
2 عدد تخم‌‌مرغ
3 ق س جعفری یا گشنیز خردشده
نمک و فلفل به میزان لازم
3 ق‌ س زرشک
2 ق س گردوی خردشده

 

طرز تهیه:

1. پیازها را خرد و سیرها را هم رنده کنید. گوشت چرخ‌کرده را همراه پیازها و سیرها را همراه با نمک و فلفل سیاه و رب گوجه داخل دستگاه غذاساز بریزیدتا با هم خوب مخلوط شود.

 

2. با توجه به اینکه با این مقدار گوشت، می‌‌توانید دو عدد رولت درست کنید، مقدار گوشت را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. کف یک سینی مقداری آرد سوخاری بپاشید . نیمی از گوشت را برداشته و روی سینی آغشته به پودر سوخاری پهن کنید تا به صورت گرد باز شود.

 

توجه داشته باشید لبه‌های گوشت نباید ضخیم باشد. به طور یکنواخت با فشار آوردن روی گوشت، لبه‌‌های آن را نازک کنید، یکی از مخلوط‌های داخل رولت را آماده کنید و سطح گوشت را با آن بپوشانید.

 

3. برای آماده کردن مواد داخل رول، ابتدا تخم‌‌مرغ‌ها را آب‌پز کرده و پس از پوست کندن به صورت حلقه‌حلقه، خرد کنید. حالا جعفری یا گشنیز خرد شده را روی گوشت بریزید و سپس تخم‌مرغ‌ها را روی سبزی بچینید و با پاشیدن نمک و فلفل، آن را مزه‌‌دار کنید. در پایان، لبه‌های گوشت را از روبه‌رو به هم بچسبانید.

 

داخل تابه‌‌ای مقداری روغن بریزید و روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود. سپس رولت پیچیده شده را داخل روغن بگذارید. پس از اینکه یک طرف آن کمی سرخ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود.

 

4. در روشی دیگر شما می‌توانید داخل رولت را با مخلوط گردو و زرشک پر کنید. بعد از پهن کردن گوشت روی سینی، زرشک را شسته و با گردوی خردشده مخلوط کنید. سپس آن را روی گوشت بریزید و حالا دو طرف گوشت را مانند روش قبل روی هم چسبانده و آن را سرخ کنید. بعد از سرخ شدن رولت‌ها،

 

آنها را داخل یک تابه‌ بزرگ کنار هم قرار دهید. تابه کوچک دیگری هم آماده کنید و در آن کمی روغن بریزید. سپس یک قاشق سوپ‌خوری رب گوجه‌فرنگی را در آن تفت داده و مقداری آب هم به آن اضافه کنید. حالا سس حاصله را روی رولت‌های چیده شده در تابه‌ بزرگ بریزید و در ظرف را بگذارید و مدت یک ساعت روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا رولت‌ها بپزند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهطرزتهیهرولتگوشتبازرشکطرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه رولت گوشت معمولا در رستوران های گران قیمت و مجالس رولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه آکارولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه فرطرز تهیه رولت گوشت مرغی با زرشک طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهآموزش آشپزی …طرزتهیهرولتگوشتبازرشکطرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهآموزش طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهآموزش طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه مجله بزرگ …طرزتهیهرولتگوشتباطرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه رولت گوشت معمولا در رستوران های گران قیمت و مجالس طرز تهیه رولت گوشت شیک با طعم زرشکطرز تهیه رولت گوشت تهیه رولت گوشت شیک با طعم زرشک و خوشمزه طرز تهیه طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده آکارولت گوشت چرخ کرده طرز پخت رولت گوشت خوشمزه با گوشت طرز تهیه گوشت چرخ کرده با طرز تهیه رولت خامه فوق العاده خوشمزه و مجلسی عکسطرز تهیه رولت مقوی خوشمزه عکس طرز تهیه پیتزا طرز تهیه خورش آلو با گوشت طرز تهیه رولت گوشت چرخ کردهرولت گوشت چرخ کرده طرز پخت رولت گوشتدرست کردن رولت زرشک قاشق طرز تهیه رول مرغ طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزهآموزش آشپزی…آموزش انواع غذاها تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه طرز تهیه رولت گوشت با تهیه رولت گوشت با زرشک روش تهیه رولت گوشت با طعم زرشک عکس رولت گوشت …روشتهیهرولتگوشتباطعمزرشکطرز تهیه رولت گوشت با طعم زرشک عکس رولت گوشت طرز تهیه رولت گوشت با طعم زرشک عکس رولت رولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه آکا رولت گوشترولت گوشت چرخ کردهرولت گوشت چرخ کرده در فرطرز تهیه رولت گوشترولت گوشت با خمیر طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آن طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه رولت گوشت رولت گوشت رولت گوشت از جمله غذاهای مناسب برای مهمانی‌ های رسمی است این غذا با توجه به طرز تهیه غذاهای افغانی انواع سوپ طرز تهیه غذاهای افغانی انواع سوپ ، ، آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست راز هایی که زرشک پلو با مرغ شما رو فوق العاده میکنه طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و طرزتهیه هویج پلو غذایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت عکس طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت اسپانیایی املت آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده طرز تهیه رولت گوشت طرز تهیه رولت گوشت و مرغ با عکس طرز تهیه رولت گوشت ومرغ



لینک منبع :طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه

Images for طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-زرشک-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه ،رولت گوشت خوشمزه و عالی،طرز تهیه رولت گوشت غذای اعیانی،بهترین دستور رولت گوشت خوشمزه،آموزش تهیه رولت گوشت خوش ... طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه - خواندنی های مد و لباس modinto.com/p8215/طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-زرشک-خوشمزه‎Cached14 دسامبر 2016 ... طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه ،رولت گوشت خوشمزه و عالی،طرز تهیه رولت گوشت غذای اعیانی،بهترین دستور رولت گوشت خوشمزه،آموزش تهیه ... رولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه - غذا با گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/10863.html‎Cached Similarرولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه - غذا با گوشت ... رولت را با مخطوط دیگری هم پر کنید؛ بنابراین این رولت را به جای مخلوط تخم مرغی با زرشک و گردو بپیچید. طرز تهیه رولت گوشت مجلسی مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-رولت-گوشت-minced-meat-roll/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله تهیه رولت گوشت خوشمزه و مجلسی که میتونید با ترفندهایی به سادگی درستش کنید. این غذا زیبایی خاص و طعم بی نظیری داره که برای مهمانی عالیه. طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه | ایران گویا www.irangooya.in/طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-زرشک-خوشمزه/‎Cached13 دسامبر 2016 ... طرز تهیه رولت گوشت با زرشک خوشمزه. رولت گوشت معمولا در رستوران های گران قیمت و مجالس مجلل سرو می شود و در واقع غذای اعیانی به شمار می رود. طرز تهیه رولت گوشت لذیذ و خوشمزه + نکات طبخ بهتر - آرگا arga-mag.com/15594/طرز-تهیه-رولت-گوشت‎Cached22 سپتامبر 2015 ... در داخل رولت گوشت می توانید از مخلوط تخم مرغ و جعفری و یا زرشک و گردوی آسیاب شده استفاده نمایید. طرز تهیه رولت گوشت با دو نوع مخلوط داخل رولت ... رولت گوشت | طرز تهیه رولت گوشت - نمناک namnak.com/رولت-گوشت.p14635‎Cachedرولت گوشت یک غذای مغذی و خوشمزه است روش تهیه آن بسیار ساده است رولت گوشت را در دبس گذاشته و با چاقو به شکل رولت برش دهید و با سس گوجه فرنگی میل کنید. رولت گوشت - تبیان article.tebyan.net/94888/رولت-گوشت‎Cachedاین غذا با توجه به محتویات داخل رولت، در طعم و مزه‌ های مختلف درست می ‌شود... ... طرز تهیه: ابتدا پیاز را پوست کنده و پس از شستن خرد کنید. سپس سیرها را نیز ... برای این منظور، پس از پهن کردن گوشت روی سینی آغشته به پودر سوخاری، زرشک را شسته و با گردوی خردشده مخلوط کنید. ... با پخت این کیک خوشمزه، کامتان را شیرین تر کنید. طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/minced-meat2-rolls2.html‎Cached Similarرولت گوشت چرخ کرده طرز پخت رولت گوشت,درست کردن رولت گوشت,نحوه پخت رولت ... و نمک و فلفل و زردچوبه و گوشت چرخ کرده را با هم خوب مخلوط کرده تا یکدست شود. ... و زرشک را پخش کنید و هویج را هم روی آن قرارداده و از لبه شروع به رول کردن میکنید.