مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت

[ad_1]

وب سایت ایران کوک: پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می شود. البته این پلو به تنهایی نیز خوشمزه است. اگر طرفدار غذاهای تند هستید این پلو را از دست ندهید.

مواد لازم:
  •     گوجه رنده یا خرد شده 4 عدد متوسط
  •     پیاز خرد شده 1 عدد کوچک
  •     برنج 2 پیمانه
  •     روغن گیاهی 1/3 فنجان
  •     سیر رنده شده 2 حبه
  •     آب مرغ 4 فنجان
  •     رب گوجه 1 قاشق غذاخوری
  •     نمک 1 قاشق چایخوری
  •     پودر فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری

 

پلو مکزیکی

طرز تهیه:

 برنج را حداقل از نیم ساعت قبل در مقداری آب و نمک بخیسانید. بهتر است گوجه و پیاز خرد شده را داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید و بزنید تا بافتی پوره مانند و یکدست پیدا کند.

روغن را در قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. اجازه دهید 1-2 دقیقه روغن داغ شود. چند دانه برنج داخل روغن بیندازید، اگر جلز و لز کرد یعنی روغن به اندازه کافی داغ شده است. برنج را داخل روغن داغ شده بریزید و حدود 5 دقیقه سرخ کنید تا رنگ برنج تیره شود. حرارت را کم کنید و سیر رنده شده را اضافه کنید. 1-2 دقیقه دیگر برنج را با سیر تفت دهید. پوره گوجه و پیاز، آب مرغ ، رب گوجه، نمک و فلفل قرمز را به برنج اضافه کنید و ترکیب کنید.

وقتی آب مرغ به جوش آمد حرارت را کم کنید. در قابلمه را بگذارید و پلوی مکزیکی را حدود 30 الی 40 دقیقه ( بسته به نوع برنج) دم کنید. پلو مکزیکی را می توانید در فر نیز دم کنید. در اینصورت بعد از بجوش آمدن آب مرغ، در قابلمه رابگذارید و نیم ساعت در فر با دمای 176 درجه سانتیگراد قرار دهید. فر را از قبل روشن کنید تا گرم شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش پخت انواع غذا با آکا آموزش آشپزی آکا و طرز …بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه جشن تولد سالگی غذای خوشمزه با گوشت چرخ کرده، غذاهای خوشمزهغذاهای خوشمزه و جدیدغذاهای خوشمزه افغانیغذاهای خوشمزه با مرغغذاهای خوشمزه خمیر پیراشکی سرخ کردنی روزمنو، محبوب ترین …روش بسیار ساده و راحت من مناسب برای پیراشکی و پیتزا تخم مرغ عدد ماست پیمانه روغن آموزش بافت پیراهن دخترانه با قلاب روزمنو، محبوب …قلاب بافی برای کودکان قلاب بافی و مدل های مناسب برای کودکانآشپزی پورتال خبری و سبک زندگیانار پلو خوشمزه و جدید برای دوستداران انار می‌باشد، با درست کردن این پلو مزه ای جدید غذای خوشمزه با گوشت چرخ کرده، غذاهای خوشمزه غذای خوش طعم با گوشت چرخ کرده رولت گوشت خوشمزه بودن غذا برای خیلی از افراد از همه چیز مهمتر خمیر پیراشکی سرخ کردنی روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و روش بسیار ساده و راحت من مناسب برای پیراشکی و پیتزا تخم مرغ عدد ماست پیمانه روغن مایع آموزش بافت پیراهن دخترانه با قلاب روزمنو، محبوب ترین انجمن قلاب بافی برای کودکان قلاب بافی و مدل های مناسب برای کودکان آشپزی پورتال خبری و سبک زندگی انار پلو خوشمزه و جدید برای دوستداران انار می‌باشد، با درست کردن این پلو مزه ای جدید و جالب



لینک منبع :پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت

پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پلو-مکزیکی-دورچین-مناسب-مرغ-و-گوشت‎Cached23 دسامبر 2016 ... پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می ... Images for پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت | بدندید bedandid.com/.../پلو-مکزیکی؛-دورچین-مناسب-مرغ-و-گوشت/‎Cached26 دسامبر 2016 ... پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - آموزش آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20174523454049577.html‎Cachedآکاایران: پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می شود. پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - خبرلند khabarland.com/news/.../پلو-مکزیکی-دورچین-مناسب-مرغ-و-گوشت‎Cached23 دسامبر 2016 ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - بدندید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30347647 26 دسامبر 2016 ... پیشینه تناول خوراک هایی که مرکب از چلو یا پلو با گوشت گوسفند (ایرانیان گوشت گاو را ناماکول می دانند و هیچ نمی خورند)، مرغ یا ماهی بریان شده ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - ایران ویج | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30176629 24 دسامبر 2016 ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت. پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان ... طرز تهیه پلو مکزیکی دورچین مناسب مرغ و گوشت +عکس - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/cooking/trzthyhplvmkzyky.html طرز تهیه پلو مکزیکی دورچین مناسب مرغ و گوشت +عکس - menuدوشنبه 01 / 03 / 96 تازه های آشپزی و شیرینی پزی تازه های آشپزی و شیرینی پزی تاریخ انتشار ... پلو مکزیکی؛ دورچین مناسب مرغ و گوشت - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../پلو-مکزیکی-دورچین-مناسب-مرغ-و-گوشت 23 دسامبر 2016 ... پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می ... طرز تهیه پلو مکزیکی دورچین مناسب مرغ و گوشت +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-پلو-مکزیکی-دورچین-مناسب-مرغ-و-گوشت-عکس/ پلوی مکزیکی با رنگ قرمز و طعم تند و تیزی که دارد روش طبخی جدید برای برنج است و معمولا بعنوان دورچین در کنار غذاهای مرغ و گوشت استفاده می شود. طرز تهیه پلو ...