مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با بو کشیدن لاغر شوید!فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها

[ad_1]

با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها

دانشمندان فرانسوی با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر، مغز انسان را برای انتخاب غذای ساده به جای غذای مملو از شکر و چربی فریب دادند.

محققان با تولید مولکول‌های طبیعی معطر و افزودن آن در غذاهای کم کالری، فرایند تشخیص مغز و افزایش اشتها را به اصطلاح هک کردند. با این روش افراد با خوردن غذاهای کم کالری هم از لذت غذاهای آماده، شیرین و پرچرب محروم نمی‌شوند و هم با دریافت غذای کم کالری وزن اضافی را کاهش می‌دهند.

ترکیبات معطر طبیعی کاربرد بسیاری دارند، به‌طوری‌که می‌توان آنها را به غذاهای معمولی و سالم اضافه کرد تا میل به مصرف افزایش یابد، همچنین این مواد را می‌توان با غلظت بیشتری به غذاهای پرچرب و خیلی شیرین اضافه کرد تا مردم از خوردن آنها امتناع کنند.

روش معطرسازی غیرواقعی مواد غذایی همچنین لذت خوردن غذاهای خوشمزه و شیرین را دوباره به بیماران دیابتی باز می‌گرداند و به آنها کمک می‌کند تا بدون نگرانی از دریافت قند هرچه می‌توانند غذای شیرین غیرواقعی میل کنند.

محققان فرانسوی همچنین دستگاه مکمل این فناوری را تولید کردند که با انتقال بو و مواد معطر طبیعی به غذاهای سالم و کم طرفدار، آنها را پر روغن، حاوی شکر و نمک برای مغز جلوه می‌دهد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 آگوست 2016 ... ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به غذاهای کم کالری را ...28 آگوست 2016 ... دانشمندان فرانسوی با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر، مغز انسان را برای انتخاب غذای ساده به جای غذای مملو از شکر و چربی فریب دادند. محققان با ...28 آگوست 2016 ... دانش > پزشکی - ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به ...با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. 3 روز پیش سلامت آخرین اخبار پزشکی و سلامت 0. [unable to retrieve full-text content].28 آگوست 2016 ... فناوری عصر یکشنبه هفتم شهریور ماه 1395 خبر با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها.با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. 1 هفته قبل سلامت آخرین اخبار پزشکی و سلامت 4. [unable to retrieve full-text content].ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به غذاهای کم کالری را افزایش دهند.ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به غذاهای ..28 آگوست 2016 ... جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی,اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - ایسنا نوشت: ...31 آگوست 2016 ... دانش > پزشکی - ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به ...


کلماتی برای این موضوع

با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها دانشمندان فرانسوی با با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها دانشمندان فرانسوی با با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها با انتقال بو با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها دانشمندان با بو کشیدن لاغر شوید فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای ایسنا نوشت دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد بو بکشید و لاغر بمانید دانشمندان فرانسوی موفق شدند بابکشیدلاغربمانیددانشمندان فرانسوی کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتهابا بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای دانشمندان فرانسوی با بو کشیدن لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش کشفیات جدید دانشمندان درباره افسردگی واضحکشفیاتجدیددانشمندانکشفیات جدید دانشمندان درباره ریشه‌های بیولوژیکی برای بیمار‌ی با نادانى برچسب ها دانشمندان فرانسویدانشمندان فرانسوی لاغر شویدفناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها دانشمندان فرانسوی با



لینک منبع :با بو کشیدن لاغر شوید!فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها

با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها www.khabaronline.ir/detail/572827/science/medical‎Cached28 آگوست 2016 ... ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به غذاهای کم کالری را ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها www.aftabir.com/news/article/view/2016/08/28/1412996 28 آگوست 2016 ... ایسنا نوشت: دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر کالری را کاهش و تمایل به غذاهای کم کالری را ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی ... - Kodoom news.kodoom.com/.../با-بو-کشیدن-لاغر-شوید-فناوری-جدید/.../5932321/‎Cached28 آگوست 2016 ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها mofidestan.ir/با-بو-کشیدن-لاغر-شویدفناوری-جدید-دانشم/ 28 آگوست 2016 ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. دانشمندان فرانسوی با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر، مغز انسان را ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها 1395-iran.ir/با-بو-کشیدن-لاغر-شوید--فناوری-.htm با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل افراد به غذاهای پر ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها www.freedanload.com/با-بو-کشیدن-لاغر-شویدفناوری-جدید-دانشم/ با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها – فری دانلود ... صفحه بعد - تیسُ وب / tisoweb www.tisoweb.com/mobile/m-news-reader-next.php?do=14406 به گزارش ایسنا،‌شتاب مدل جدید سدان مدل S تسلا تا حدی زیاد است که بسیاری از کارشناسان ... با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای ... - خبرچه khabarche.ir/.../با-بو-کشیدن-لاغر-شوید--فناوری-جدید-دانشمندان-فرانسوی-برای-کاهش-اشتها 28 آگوست 2016 ... فناوری عصر یکشنبه هفتم شهریور ماه 1395 خبر با بو کشیدن لاغر شوید!/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها. آیسوم - خواص سرخارگل aysoom.ir/tag/خواص%20سرخارگل.html نامش اکیناسه است و در ایران به گیاه سرخارگل معروف است. ... با بو کشیدن لاغر شوید !/فناوری جدید دانشمندان فرانسوی برای کاهش اشتها · چمدانی که دنبال‌تان می‌آید و ... روش جدید کاهش وزن با بو کشیدن!! - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/روش-جدید-کاهش-وزن-با-بو-کشیدن.html کاهش وزن دانشمندان فرانسوی موفق شدند با استفاده از ترکیبات طبیعی معطر تمایل ... آن در غذاهای کم کالری، فرایند تشخیص مغز و افزایش اشتها را به اصطلاح هک کردند. ... محققان فرانسوی همچنین دستگاه مکمل این فناوری را تولید کردند که با انتقال بو و مواد ... برچسب ها: باعث کاهش وزن باعث لاغری بو کشیدن باعث باعث لاغری بو کشیدن ...